Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@20:28:10 GMT

مردم مظلوم آمریکا تکنولوژی آفتابه را دریابید!

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۱۴۱۶

مردم مظلوم آمریکا تکنولوژی آفتابه را دریابید!

بعد از دیدن اخبار واقعا دلم برای مردم فقیر و گرسنه و مظلوم آمریکا سوخت. این مردم بیچاره به شدت از کمبود دستمال توالت رنج می برند و حتی یک دستشویی هم با خیال راحت نمی توانند بروند.

به گزارش ایمنا، آقای خطشه ای در جدیدترین افاضات خود گفت: بنده بعد از دیدن اخبار واقعا دلم برای مردم فقیر و گرسنه و مظلوم آمریکا سوخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مردم بیچاره به شدت از کمبود دستمال توالت رنج می برند و حتی یک دستشویی هم با خیال راحت نمی توانند بروند. پس در اقدامی خیرخواهانه می خواهم این مردم رنج کشیده را با تکنولوژی آفتابه آشنا کنم تا هم از دستمال توالت بی نیازشان کنم و هم دست از این کثافت کاری ها بردارند. به آقای ترامپ هم باید بگویم کشور ما با بحران طوری رفتار میکند که خودش، فوقش با یک آفتابه آب برود، پی کارش.

شصت و نهمین شماره هفته نامه طنز خطشه را می توانید از اینجا بخوانید.

کد خبر 419129

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خطشه ویروس کرونا آمریکا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۱۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در بندرعباس بعد از نماز جمعه

راهپیمایی همبستگی با مردم مظلوم غزه و حمایت از حملات مقتدرانه موشکی و پهپادی سپاه در تنبیه رژیم صهیونیستی فردا جمعه در هرمزگان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان اعلام کرد: این راهپیمایی در سراسر هرمزگان همزمان با دیگر استان‌های کشور فردا پس از نماز جمعه از جلو مصلی‌های استان برگزار می‌شود.

 مردم بندرعباس با راهپیمایی از مسجد جامع تا میدان انقلاب، همبستگی و حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و حملات مقتدرانه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی اعلام می‌کنند.

 این راهپیمایی در سراسر هرمزگان همزمان با دیگر استان‌های کشور فردا پس از نماز جمعه از جلو مصلی‌های استان برگزار می‌شود.

مردم بندرعباس با راهپیمایی از مسجد جامع تا میدان انقلاب، همبستگی و حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و حملات مقتدرانه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی اعلام می‌کنند.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی صومعه سرایی ها در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • ادامه فریاد‌های حمایت از مردم مظلوم غزه
  • راهپیمایی نمازگزاران اصفهانی در حمایت از مردم غزه
  • راهپیمایی مردم بیرجند در حمایت از عملیات وعده صادق و مردم غزه+ فیلم و عکس
  • راهپیمایی مردم چهارمحال و بختیاری در حمایت از عملیات وعده صادق
  • برگزاری راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در بندرعباس بعد از نماز جمعه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی مردم نوعدوست زنجان به همنوعان در غزه
  • تضمین رشد اقتصاد در سایه سرمایه‌گذاری شرکت‌های جوان دانش‌ محور