Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه شیوع کرونا زیان های هنگفتی برای مدیریت شهری در پی داشته است، گفت: فضاهای تجمعی بستر مهمی برای شیوع کرونا هستند.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: ما به عنوان مدیریت شهری هشدار می دهیم که آمدن مردم در فضاهای شلوغ زیان های غیر قابل جبرانی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: یک طرف موضوع جان باختن کسانی است که زندگی شان را به خاطر کرونا از دست می دهند و طرف دیگر هم مشکل قشر ضعیف در تامین هزینه های زندگی شان است.

حق شناس با تاکید بر اینکه مردم باید از طریق آگاهی به تصمیم برسند، گفت: بالا رفتن سطح آگاهی مردم سبب می شود آنها با جدیت بیشتری به یکدیگر کمک کنند.

بیشتر بخوانید: وضعیت کسب و کارها در دوران پسا کرونا چه می شود؟


او افزود: همچنین دولت و نهادهای حمایتی و عمومی، مانند هلال احمر، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام و تشکل های مردمی باید در روزگار بحران به کمک مردم آیند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مردم در دوران جنگ با حضور در جبهه ها از کشور دفاع کردند، گفت: برخی هم که توانایی جسمی نداشتند، با کمک های مالی حمایت می کردند و در این شرایط هم مردم می توانند کمک های مالی خود را در کنار نهادهای مسئول کمک رسان افراد آسیب پذیر باشند.
انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۱۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، احمد قیومی در مراسم تجلیل از خادمان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر تهران، گفت: اتفاقات خوبی در کمیته‌های مختلف، چون حمل و نقل، هلال احمر، اورژانس، راهنمایی و رانندگی، راه آهن، فرودگاه، اتوبوس رانی و کارگروه‌ها  در خدمت رسانی به مسافران نوروزی شاهد بودیم.

وی با اشاره به اهمیت پیش بینی‌های هواشناسی در ایام نوروز، افزود: هواشناسی نیز هم پای دیگر کمیته‌ها بسیار دقیق و بصورت منظم و روزانه فعالیت کرد.

فرماندار تهران با اشاره به کاهش تصادفات در ایام نوروز گفت: در ایام نوروز شاهد کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهری تهران بودیم و این امر محقق نمی‌شد مگر در بررسی نواقص مختلف که در شورای ترافیک فرمانداری پیگیری شد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران نیز در این مراسم گفت: تهران در حوزه گردشگری از ظرفیت‌های ویژه‌ای برخوردار است و باید این ظرفیت را به مردم معرفی کرد.

مهدی چمران خطاب به اعضای ستاد سفر‌های نوروزی پایتخت تاکید کرد: تهران مملو از آثار دیدنی و فاخر است که حتی خود تهرانی‌ها هم با این اماکن آشنا نیستند و باید این اماکن را به مردم تهران و مسافران معرفی کرد.

 

دیگر خبرها

  • دشمن از نیرومندی سپاه پاسداران ترس دارد
  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • لزوم استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی برای توانمندسازی محلات شهر اصفهان
  • تکلیف مدیریت شهری در مشهد ایجاد زائرسرا‌های ارزان قیمت است
  • اختصاص فضای بیشتر به نمایشگاه کتاب با توسعه مصلی
  • لزوم ارایه برنامه جامع در حوزه فرهنگ و اقتصاد برای تحقق شعار سال
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • لزوم تقویت زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید