Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@17:28:53 GMT

پخش سریال آنام با دوبله عربی در آی فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۱۷۵۲

پخش سریال آنام با دوبله عربی در آی فیلم

شبکه آی‌فیلم سریال «آنام» را با دوبله عربی، برای مخاطبان عرب‌زبانش به نمایش می‌گذارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌ عمومی شبکه آی‌فیلم، سریال «آنام» که به‌تازگی در آی‌فیلم دوبله عربی شده است در ماه مبارک رمضان از کانال عربی این شبکه به نمایش گذاشته خواهد شد.

«آنام» به‌کارگردانی جواد افشار، تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه و نویسندگی امیرعباس پیام، در سال ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ در شبکه سه سیما پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجموعه داستان زندگی زنی میانسال به نام مارال است که زندگی پرماجرا و سختی را پشت سر گذاشته و با تکیه بر قدرت اراده‌اش توانسته خود و خانواده‌اش را به آرامش و آسایش برساند. اما برملاشدن رازی، این آرامش را از او سلب کرده و زندگی‌اش را دوباره دچار تلاطم بزرگی می‌کند. او در می‌یابد تمام کسانی که عاشقش بوده و دوستش داشته‌اند، جنایات بزرگی در حق او مرتکب شده‌اند … .

گلچهره سجادیه، مجید واشقانی، شبنم قلی‌خانی، عبدالرضا اکبری، مهرانه مهین‌ترابی، سامیه لک و امیررضا دلاوری از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

«آنام» به‌ زودی در جدول پخش آی‌فیلم عربی قرار خواهد گرفت.

منبع: دانا

کلیدواژه: آی فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۱۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵»

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«نون.خ ۵» هر شب ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود و لحظات جذابی را برای مخاطبان رقم می‌زند. شب گذشته  حال و هوای زندگی کولبران به تصویر کشیده شد و شما می توانید بخش هایی از آن را مشاهده کنید.

فصل پنجم سریال «نون.خ» به دنبال موفقیت چهار فصل قبلی به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی و با فیلمنامه‌ای نوشته امیر وفایی ساخته شده است و در نظر سنجی اخیر رسانه ملی به عنوان پربازدیدترین سریال معرفی شد. 

سعید آقا خانی، حمیدرضا آذرنگ، سیروس میمنت، کاظم نوربخش، هدیه بازوند، ندا قاسمی، پاشا جمالی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی، مجید یاسر، سیدحسین موسوی، رضا رشیدی، سیروس سپهری، مهرنوش طوسی، افشین ملکی، علی اخوان، ماهرخ یخچال، پروانه لطفی، ساناز سماواتی، نارین ایوبی، نسرین مرادی، هدی استواری، اتنا مهیاری، سوژین حسن پور رضا خداداد بیگی و ... بازیگران سریال هستند.

دیگر خبرها

  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • سریال مشاور و روایتی از باز کردن کلاف‌های پیچیده زندگی
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • ببینید | نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵»
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • 10 سریال گانگستری تماشایی که بر اساس داستان واقعی ساخته شدند(+عکس)
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • چرا سریال رمضانی حشاشین، جهان عرب را درنوردید؟
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند