Web Analytics Made Easy - Statcounter

طباطبایی رئیس بیمارستان شهید چمران ساوه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت:در زمان شروع شیوع  بیماری کرونا در کمتر از ۲۰ روز دو سوم بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص یافت، اما هم اکنون دو بخش از بیمارستان خالی شده و در حال ضد عفونی برای بیماران عادی هستیم.

طباطبایی افزود:از ابتدای شروع کرونا بیش از ۳۰۰ بیمار در این بیمارستان بستری شدند که حدود ۲۹۰ بیمار مرخص شدند و هم اکنون ۱۷ بیمار بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: این بیماری در حال حاضر در شهرستان ساوه سیر نزولی دارد و خوشبختانه روزانه شاهد ترخیص بیماران هستیم.

با شیوع بیماری کووید ۱۹ در کشور، استان مرکزی بعد از قم دومین استانی بود که ابتلا به کرونا در آن شیوع پیدا کرد و شهرستان‌های دلیجان و ساوه به دلیل نزدیکی و مراوده با استان قم جزو شهرستان‌های با شیوع بالا بودند.

به دلیل اینکه دو شهرستان ساوه از شهرستان‌های فعال صنعتی هستند تردد کارگران از قم به این دو شهرستان این دو را در استان مرکزی جزو استان‌های با شیوع بالای کرونا قرار داد.

بیماران کرونایی در ساوه در بیمارستان‌های شهید چمران و شهید مدرس بستری هستند و اکنون تعداد بیماران بستری کرونا در این دو بیمارستان رو به کاهش است.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس ویروس کرونا مدافعان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۱۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارلوس توز در بیمارستان بستری شد

مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین با مشکلات قلبی درگیر است

طرفداری | کارلوس توز، مهاجم سابق باشگاه‌های منچستریونایتد، منچسترسیتی و یوونتوس که این روزها هدایت باشگاه ایندپندینته در آرژانتین را به عهده دارد، روز گذشته به دلیل احساس درد در ناحیه قفسه سینه، به بیمارستان منتقل و بستری شد.

توز از بیماری فشار خون بالا رنج می‌برد و دلیل انتقال او به بیمارستان نیز مشکلات ناشی از استرس بالا عنوان شده‌است. نتایج حاصل از معاینات اولیه رضایت بخش بوده‌اند اما اطلاع دقیق از وضعیت توز، نیازمند انجام آزمایشات بیشتر است.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • افزایش شیوع فیبریلاسیون دهلیزی در افراد میانسال
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان