Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@11:18:40 GMT

نیمی از اصناف کم خطر مازندران کد فعالیت دریافت نکردند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۲۱۱۱

نیمی از اصناف کم خطر مازندران کد فعالیت دریافت نکردند

عباس رمدانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : براساس تصمیم کشوری مبنی بر اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند و اجازه فعالیت به اصناف کم خطر به شرط داشتن کد رهگیری ، صاحبان این صنوف می بایست با ورود به سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت نام و کدرهگیری دریافت بکنند.

وی ادامه داد : از ۱۶۰ هزار واحد صنفی مازندران حدود ۹۷ هزار واحد براساس تعریف کشوری جز اصناف کم خطر هستند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رییس اتاق اصناف مرکز مازندران دلیل اینکه نیمی از این اصناف موفق به ثبت نام نشدند را ترافیک سایت و مشکل سِرورها برای ثبت نام عنوان کرد و گفت : این مساله طی نامه ای به مسولان استانی گزارش داده شد تا با انتقال آن به مسولان‌کشوری این مشکل را برطرف بکنند .

پیش از این اتاق اصناف کشور فهرست شغل‌های پرخطر که تا اطلاع بعدی باید تعطیل باشند اعلام کرده و به‌جز این شغل‌ها، بقیه کسب‌وکارها در استان‌ها از ۲۳فروردین و در تهران از ۳۰فروردین می‌توانند فعالیت بکنند و این فهرست پرخطرها شامل فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای به‌جز فروشگاه‌های سوپرمارکتی‌ها و بهداشتی‌فروش‌ها و شوینده‌فروش‌ها؛ پاساژ و مجتمع‌های تجاری و بازارهای مرکزی سقف‌دار؛ روزبازارها و نمایش‌گاه‌ها ،  آرایشگاهها و سالن‌های زیبایی، آموزش‌گاه‌های رانندگی ،  رستوران، اغذیه‌فروشی، طباخی و فست‌فود به‌جز رستوران‌ها و آشپزخانه‌های بیرون‌بر ، مرکزهای بازی و تفریحی و گیم‌نت، باش‌گاه‌های ورزشی و بدن‌سازی، گرمابه، سونا و ماساژ ، تالارهای پذیرایی و مراسم، قهوه‌خانه، چای‌خانه و تریا است .

مابقی صنوف برای فعالیت می بایست تا ۲۴ امشب با ورود به سامانه salamst.gov.ir ثبت نام و تعهد الکترونیکی امضا بکنند و کد رهگیری بگیرند . 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا ترافیک رستوران ها زیبایی فست فود وزارت بهداشت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۲۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت بیش از هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران با اشاره به فعالیت هزار و ۲۱۹کانون فرهنگی هنری در مساجد شهری و روستایی مازندران، گفت: اعضای کانون‌های مساجد سراسر استان پارسال مانند مساجد کشور فعالیت‌های خود را در قالب رواق‌های ۱۲ گانه، با مراجعه به سامانه بچه‌های مسجد در چهارمین رویداد ملی «فرهنگ و هنر بچه‌های مسجد» ثبت کردند.

 حجت الاسلام محمد ترابیان با بیان اینکه فعالیت کانون‌های برتر هر رواق در دو سطح استانی و ملی ارزیابی شده است، افزود: کانون‌های مساجد در جریان برگزاری این رویداد ملی از پنج منظر «مسجد محوری»، «خودکفایی»، «کار تشکیلاتی»، «پیوست رسانه‌ای» و «جاذبه هنری» ارزیابی شدند.

وی خاطرنشان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری اسوه مسجد کاظم بیک بابل در رواق دانش رتبه برتر، کمیل مسجد جامع قائم شهر در رواق نور رتبه شایسته تقدیر ویژه، حضرت قائم (عج) مسجد محمد رسول الله (ص) ساری در رواق قلم رتبه شایسته تقدیر، شهید علی گرائیلی مسجد النبی (ص) قائمشهر در رواق کارآفرینی رتبه شایسته تقدیر، جوادالائمه مسجد امام جعفر صادق (ع) سوادکوه شمالی در رواق ترنج رتبه شایسته تقدیر را در چهارمین رویداد «فرهنگ و هنر بچه‌های مسجد» کسب کردند.

 سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مازندران به طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» ویژه اوقات فراغت کانون‌های مساجد اشاره کرد وگفت: کانون فرهنگی هنری امام جعفرصادق (ع) چالوس، کانون فرهنگی هنری سجادیه آمل، کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک صالحین بابل، کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) ساری و کانون فرهنگی هنری عاشقان ولایت سیمرغ از منتخبان این طرح ملی هستند.

حجت الاسلام ترابیان با بیان اینکه منتخبان طرح ملی «فرهنگ و هنر بچه‌های مسجد» هدایای نقدی دریافت کردند افزود: کانون‌های برتر طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» نیز هدیه نقدی ۵۰ و ۳۰میلیون ریال دریافت کردند.

 

دیگر خبرها

  • اولتیماتوم دولت برای اجرای قانون تسهیل صدور مجوز‌ها
  • اعمال تدریجی محدودیت دریافت خدمات برای اصناف بدون شناسه یکتا
  • هدف گذاری وزیر اقتصاد برای اجرای کامل مقررات زدایی | شناسه یکتا چه کاربردی برای صاحبان مجوز دارد؟
  • اجرای کامل قانون تسهیل صدور مجوز‌ها پیش از پایان دولت
  • وزیر اقتصاد: دوره جدیدی از مقررات گذاری در نظارت بر اصناف خواهیم داشت
  • اجرای کامل قانون تسهیل صدور مجوزها پیش از پایان دولت
  • نقش موثر اتاق‌های سه‌گانه در تسهیل صدور مجوزها
  • فعالیت بیش از هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در مازندران
  • اصناف برای صدور شناسه یکتا تا پایان اردیبهشت‌ فرصت دارند
  • پایان اردیبهشت؛ آخرین مهلت دریافت پروانه کسب جدید اصناف