Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها که همه برای شکست کرونا و خدمت به مردم همت می کنند، یک موسسه فرهنگی در شهرستنان بروجرد اقداماتی بی نظیر انجام داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک کرونا، همان ویروسی که در بسیاری از کشورهای دنیا رخنه کرده، مشکلات زیادی را در بخش های مختلف با خود به همراه داشته است، اما در ایران در پی شیوع کرونا، صحنه هایی از همدلی و کمک خیرین و جهادگران سبب شده تا اوج خدمت مشاهده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گوشه و کنار شهرهای مختلف نوجوانان و جوانان برای ارائه خدمت در بخش های مختلف مانند تهیه و توزیع ماسک، اقلام بهداشتی و ضدعفونی کردن معابر و روستاها از هم سبقت می گیرند.

 

 

استمرار ۲ ماه ضدعفونی کردن خیابانها و معابر، گویای عشق خدمت در وجود جهادگرانی است که همیشه آماده خدمت هستند.

حالا در کنار نیروهای بسیجی و سایر افراد برای مقابله با روزهای سخت کرونایی، یک موسسه فرهنگی در بروجرد آتش به اختیار برای نبرد با کرونا برخاسته و در این مسیر اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

تولید ۱۷۰۰۰ ماسک توسط نیروهای داوطلب جهادی

حجت الاسلام رسول ساکی در گفت و گو با سفیر افلاک اظهارداشت: موسسه نسل حسینی یک موسسه فرهنگی است که سه سال پیش در شهرستان بروجرد راه اندازی شد که بیشتر فعالیت این موسسه در راستای اقدامات فرهنگی و خانواده است.

وی افزود: در پی شیوع کرونا در کشور، تصمیم گرفتیم تا در راستای نیاز و تقاضای مردم برای اقلام بهداشتی و ماسک اقداماتی را انجام دهیم که با تلاش داوطلبان جهادگر یک کارگاه تولید ماسک را در بروجرد راه اندازی کردیم.

 

 

حجت الاسلام ساکی تصریح کرد: تلاش داریم تا با کمک نیروهای جهادگر تعداد ماسک های تولیدی را به ۱۰۰۰۰۰ماسک افزایش دهیم تا بتوانیم در راستای خدمت به مردم در این برهه از زمان، گامی برداریم.

مسئول موسسه نسل حسینی گفت: در این کارگاه حدود ۲۶ نفر از جهادگران مشغول به کار هستند و تعدادی از بانوانی که در این کارگاه مشغول به کار هستند در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی مورد حمایت قرار گرفته اند.

تولید ۴۰۰۰ مایع ضدعفونی کننده در موسسه

حجت الاسلام ساکی با اشاره به تولید اقلام بهداشتی افزود: تاکنون ۴۰۰۰ مایع ضدعفونی کننده طبق استانداردهای وزارت بهداشت تهیه و توزیع شده است.

وی بیان کرد: تولید ماسک و محلول ضدعفونی کننده این روزها مورد نیاز مردم بود که تلاش شد تا در این مدت بتوانیم این محصولات را تولید و همچنان با کمک نیروهای جهادی در تولید این اقلام و خدمت به مردم تلاش می کنیم.

 

 

مسئول موسسه فرهنگی از راه اندازی یک اپلیکیشن با موضوع خانواده خبر داد و افزود: این مجمع تلاش دارد تا یک اپلیکیشن را تولید کند که محوریت اصلی آن خانواده بوده و محتواهای مورد نیاز را ارائه می دهد تا خانواده ها در این روزهای قرنطینه از آن استفاده کنند.

وی بیان کرد: در این اپلیکیشن همزمان ارتباط با کارشناسان گرفته می شود و آنها نیز پاسخگو هستند که به زودی این اپلیکیشن راه اندازی می شود.

برگزاری مسابقه برای خانواده ها در ایام قرنطینه

حجت الاسلام ساکی تصریح کرد: با توجه به این که در این روزها قرنطینه خانگی توصیه می شود، برنامه ریزی لازم صورت گرفت تا مسابقه کتابخوانی در خانواده برگزار شود.

وی اضافه کرد: کتاب “شغل شریف” عنوان کتابی است که در این مسابقه در نظر گرفته شده و با ۳۰ درصد تخفیف به کل کشور ارسال می شود و خانواده هایی که تمایل دارند می توانند اقدام به سفارش کتاب کرده و در این مسابقه شرکت کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: یک موسسه فرهنگی حجت الاسلام راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۲۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدپوششی خانواده‌ها را هدف قرار داده است

امیرحسین بانکی پورفرد نماینده اصفهان در مجلس یازدهم در گفتگو با جام جم آنلاین با اشاره به اجرایی شدن «طرح نور در برخورد با کشف حجاب» خاطرنشان کرد: فراجا هم در قانون و هم در قانونی که طی چند روز آینده ابلاغ خواهد شد وظایف و تکالیف ویژه‌ای در خصوص برخورد با پدیده بی حجابی دارد که براساس آن متخلفین و مجرمین در این حوزه را شناسایی و جریمه و سپس به دستگاه قضایی معرفی کند    وی با بیان اینکه ساختارشکنی‌هایی صورت گرفته در حوزه حجاب باعث تکدر خاطر بسیاری از خانواده‌ها شده است گفت: در کنار اقدامات پلیس باید توجه داشت که براساس قانون همه دستگاه‌های مرتبط هم موظفند که در این عرصه به کار فرهنگی و تبلیغی بپردازند و علاوه بر بایستی حمایت‌های لازم از نیروی انتظامی صورت بگیرد و اهالی رسانه هم از مطالبه گر اقدامات فرهنگی سایر دستگاه‌ها باشند.   بانکی پورفرد ادامه داد: قانون جدیدی که بزودی ابلاغ خواهد شد تکلیف هر دستگاه مرتبط در حوزه اقتصادی و فرهنگی مثل وزارتخانه اقتصاد و دارایی، صنعت و معدن، ارشاد، آموزش و پرورش، آموزش عالی و ... را درباره موضوع حجاب مشخص کرده است.   عضو کمیسیون فرهنگی با اشاره به اینکه فضای عمومی جامعه موافق اجرایی شدن این طرح است تصریح کرد: عمل به انجام وظایف و تکالیف محوطه برای هر دستگاهی از جمله پلیس ممکن با چالش‌هایی همراه باشد. طبعا کسب آموزش‌های لازم از سوی نیروی انتظامی در زمینه نحوه برخورد با افراد بدججاب تا حدود زیادی موانع موجود را برطرف خواهد کرد.   بانکی پور اضافه کرد: قطعا هر کسی که خواهان امنیت و اقتدار کشور است باید از پلیس حمایت کند. البته باید توجه داشت که در مسیر اجرایی کردن این طرح برخی در پی مانع تراشی هستند و نوعا بعضی از افراد در فضای مجازی خواسته یا ناخواسته با تبلیغات جریان خارج از کشور همراه می‌شوند.    نماینده اصفهان خاطرنشان کرد: تردیدی نیست که پدیده بدحجابی و بدپوششی خانواده‌ها را هدف قرار داده است. هر ایرانی دلش برای خانواده می‌تپد و همچنان اصالتش را حفظ کرده است و ما نباید بگذاریم که به کانون خانواده آسیب برسد. وضعیت ناهنجاری که طی کی دو سال اخیر بعضا در برخی از مناطق شهری رخ داده است حتی مورد اعتراض بانوانی است که رعایت حجاب کامل را ندارند و این رفتار‌ها را مناسب فرهنگ ایرانی نمی‌دانند. طبعا برای محافظت از فضا‌های اجتماعی هم باید کار فرهنگی و تبلیغی انجام داد و هم از لحاظ مدیریتی بگونه‌ای ساختار‌های تعریف شود که کمتر با چنین پدیده‌هایی روبرو شویم.

دیگر خبرها

  • «ناآگاهی» بزرگ‌ترین تهدید سلامت روان
  • بالاترین خدمت به مردم ، کمک به خانه دارشدن خانواده ها
  • ثبت نام ۸۴۰ خانواده برای طرح جوانی جمعیت در شهرستان اردبیل
  • پلاتوی تئاتر حوزه هنری آذربایجان غربی در ارومیه افتتاح شد
  • بدپوششی خانواده‌ها را هدف قرار داده است
  • شکست سنگین تراکتور یک هوادار را به کام مرگ برد
  • موسسه جامعه الثقلین اراک پیشگام در تولید محتوا و مستندسازی
  • اقتدار نیروهای مسلح هیمنه دشمنان را درهم خواهد شکست
  • جهش تولید با مشارکت مردم
  • بیش از ٣۴هزار متر مکعب از مخازن آب شرب کرمان ضدعفونی شد