Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@16:16:52 GMT

گسول: بازی در پنجمین المپیک برای من همچنان لذت‌بخش است

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۲۴۴۹

گسول: بازی در پنجمین المپیک برای من همچنان لذت‌بخش است

ستاره تیم ملی بسکتبال اسپانیا گفت: بازی در پنجمین المپیک برای من همچنان لذت‌بخش است و می‌تواند آخرین تورنمنت من باشد. ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پائو گسول، تقریبا به همه دستاوردهای ممکن در جهان بسکتبال رسیده است. او جام‌های متعددی با تیم ملی اسپانیا کسب کرده، دوران بسیار موفقی را در لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا پشت سر گذاشته و با تیم لس‌آنجلس لیکرز به قهرمانی NBA رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف بزرگ بعدی او اما حضور در المپیک برای پنجمین بار است.

گسول در این مورد می‌گوید: من پیش از اینکه همه چیز به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق در بیاید، امیدوار بودم که با صرف زمان کافی، مصدومیت پایم را برطرف کنم و به شرایط قابل قبولی برسم تا در سن 40 سالگی برای تیم ملی اسپانیا در المپیک توکیو بازی کنم. حالا زمان بیشتری برای ریکاوری در اختیار دارم ولی باید در شرایط مسابقه قرار بگیرم تا بتوانم کمک بیشتری به تیم ملی کشورم بکنم.

یانیس: بسکتبال بازی نمی‌کنم/ باشگاه، غذای ما را در دوران قرنطینه تامین می‌‌کند

بازیکن تیم سان آنتونیو اسپرز گفت: حقیقت این است که من در تابستان 2021 به 41 سالگی رسیده‌ام که برای من یک چالش به حساب می‌آید. بازی در پنجمین المپیک برای من همچنان لذتبخش است و می‌تواند آخرین تورنمنت من باشد.

پائو گسول در 17 سال گذشته، سفیر یونیسف بوده و از سال 2013 به همراه برادرش مارک، موسسه‌ای را تاسیس کردند که هدف آن کمک به ترویج سلامتی به ویژه مبارزه با چاقی کودکان  بود. او همچنین در کنار نادال، ستاره تنیس اسپانیا موفق شدند مبلغ 11 میلیون یورو برای مبارزه با ویروس کرونا جمع آوری کنند.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,31,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط المپیک بسکتبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: المپیک بسکتبال المپیک بسکتبال برای من تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۲۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر مسابقات لالیگا در 48 سالگی درگذشت

به گزارش "ورزش سه"، لالیگا از درگذشت لوئیس خیل تورس، مدیر مسابقات این سازمان خبر داد. او همچنین بازیکن باشگاه‌های مختلف اسپانیا بود و به عنوان دبیر کل اتحادیه فوتبالیست‌های اسپانیا (AFE) فعالیت کرده بود.

او حتی مدرک مربیگری هم داشت، خیل امروز در سن 48 سالگی به دلیل بیماری درگذشت. خاویر تباس، رئیس لالیگا، اولین کسی بود که خبر مرگ او را اعلام کرد و با همکارش خداحافظی کرد: "مرگ او برای ما فقدان بزرگی است، اما میراثی از صداقت و فداکاری را برای ما به جا گذاشته است."

قبل از بازی بین تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا، بازیکنان و هواداران به یاد او یک دقیقه سکوت کردند. لوئیس خیل در 28 ژانویه 1976 در لا پوبلا دِ والبونا متولد شد.

او حرفه خود به عنوان یک فوتبالیست را با بازی در پست مهاجم و از مایورکا کاری را آغاز کرد. او در فصل 00-1999 موفق شد با رئال مورسیا به لیگ دسته دوم صعود کند. او بعدا به سویا پیوست، تیمی که توانست با آن در دسته اول بازی کند. علاوه بر این، او همچنین پیراهن تیم‌های الچه و آلیکانته را هم به تن کرد.

او بعد از اینکه کفش‌هایش را آویخت از فوتبال دور نشد و در اتحادیه فوتبالیست‌های اسپانیا شروع به کار کرد که در نهایت به عنوان دبیرکل آن انتخاب شد. خیل سپس به لالیگا رفت، جایی که تا زمان مرگش به عنوان مدیر مسابقات خدمت کرد.

دیگر خبرها

  • فرانك پرتوآذر با طلاى اسپانيا نزديك المپيك است
  • مدیر مسابقات لالیگا در 48 سالگی درگذشت
  • صعود طبیعت به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود طبیعت تهران به مرحله نیمه‌نهایی
  • امین کاویانی نژاد پنجمین المپیکی کشتی فرنگی ایران
  • کاسورلا: مربیگری، ژاوی را عوض کرده است/ او داد هم نمی‌زد!
  • گزارشی از گیشه سینماها؛ کمدی‌ها همچنان پیشتاز هستند
  • کمدی‌ها همچنان پیشتاز هستند
  • کمدی‌ها همچنان پیشتاز هستند/ جهش «ایلیا؛ جست و جوی قهرمان»
  • پاننکا: سی بار پاننکا زدم یکیش گل نشد!