Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: سرلشکر محمد باقری در دیدار با فرمانده کل ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با انسجام ، سازماندهی مناسب، پا در رکابی و آمادگی کامل و تحرک بالا، شجاعانه و موفق تر از همیشه در حال اجرای مأموریت‌ها است.
به گزارش خرداد، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه دیدار با فرمانده کل ارتش در جمع خبرنگاران با تبریک روز ارتش گفت: بیست و نهم فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و روز حماسه آفرینی‌ها و فداکاری های نیروی زمینی  قهرمان و یادگار امام راحل بزرگوار است که این روز را برای حضور ارتش در میان مردم و رژه در میان مردم تعیین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هر ساله رژه باشکوه ارتش جمهوری اسلامی ایران در کشور برگزار می‌شد، لکن امسال به دلیل وضعیت شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری این مراسم نبوده و به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، رژه به شکل دیگری تحت عنوان «رژه خدمت» بمنظور رفع آلودگی از بخش‌های اعظمی در کشور به نمایش گذاشته خواهد شد.
سردار سرلشکر باقری اذعان داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با انسجام، سازماندهی مناسب، پا در رکابی و آمادگی کامل و تحرک بالا، شجاعانه و موفق تر از همیشه در حال اجرای مأموریت‌ها است و امروزه در دفاع از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی کشور کاملا آماده و موفق در حال انجام وظیفه است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: ارتش علاوه‌بر حفظ آمادگی‌های رزمی و دفاعی بدون اینکه خللی در مأموریت‌های ذاتی بوجود آید، به طور کامل و مطلوب و با تمام توان به کمک ملت شریف کشورمان آمده و در دفاع از سلامت و بهداشت مردم از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.
وی گفت: عزیزان ما در ارتش جمهوری اسلامی ایران، چه در مسئله رفع آلودگی از معابر و شهرها و مناطق آلوده، چه در مسئله کنترل تردد در جاده‌ها در دوره محدودیت رفت و آمدها و چه در مسئله مداوای بیماران در بیمارستان‌های ارتش که بیش از ۳۰ بیمارستان ارتش در این مأموریت سهیم بودند و سهیم هستند و بیمار پذیرفتند و بیمار دارند، مانند همه عزیزان ما در بخش سلامت کشور که مشغول کار شبانه روزی‌اند در حال اجرای مأموریت هستند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: در بسیاری از پادگان‌ها و شهرک‌های مسکونی ارتش، کارکنان و خانواده‌های آنها به شکل‌های مختلف اعم از تولید لوازم بهداشتی و درمانی بصورت خودجوش و داوطلبانه در حال خدمت و فعالیت هستند که جای قدردانی دارد.
سردار سرلشکر باقری با بیان اینکه باید خداوند را بخاطر چنین ارتش فداکار و مردمی شاکر بود،گفت :  امیدواریم در سال ۹۹ که سال جهش تولید است، به فضل الهی شاهد جهش توفیقات بخش دفاعی و نیروهای مسلح کشورمان باشیم و ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز بیش از گذشته و بهتر از گذشته در همه زمینه‌ها درخشش و موفقیت داشته باشد. برچسب ها: نیروهای مسلح ، ارتش جمهوری اسلامی

منبع: خرداد

کلیدواژه: نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران حال اجرای مأموریت مأموریت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۲۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز متدین‌تر و کارآمدتر از همیشه است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان، رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور با ارسال پیامی خطاب به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه، روز ارتش را تبریک گفت.

متن پیام رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم. ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز متدین‌تر و کارآمدتر از همیشه است. امروز زمام ارتش در دست نیروهای متدین و انقلابی است «رهبر انقلاب اسلامی

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

ارتش جمهوری اسلامی ایران از مکتب وحیانی اسلام و با تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی «رحمه‌الله علیه» و هدایت‌های داهیانۀ رهبر انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف نظامی و خدمت رسانی به جامعه، در مقاطع حساس کشور عزیزمان به عنوان بازوان پرتوان ملت، همواره کنار مردم ایران بوده است.

امروز نیز حضور ارتش در حفظ و حراست از مرزهای میهن اسلامی با بهره‌گیری از دانش و تجربه، توانایی و روحیه انقلابی و جهادی و خدمت رسانی به مردم در مناطق محروم جامعه در حوادث و اتفاقات ناگوار، دوشادوش دیگر نیروهای مسلح، مایه اطمینان و آرامش خاطر مردم و مایه پریشانی خاطر برای دشمنان این مرز و بوم است.

سلام و درود خدا بر شهدای والامقام ارتش جان بر کف که در حفظ و حراست از تمامیت ارضی، عزت و شرف ایران عزیز حماسه آفریدند و در نزد پروردگارشان متنعّم هستند.

اینجانب به سهم خود، فرا رسیدن ۲۹ فروردین، سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به همه دلاورمردان ارتش سرفراز ایران اسلامی، به ویژه حضرتعالی تبریک و تهنیت عرض کرده، از خداوند متعال توفیق روز افزونتان در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در ظلّ توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و رهبری‌های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) مسالت می‌کنم.

کد خبر 6080686

دیگر خبرها

  • دنیا مبهوت اقتدار ایران
  • گزارش تسنیم از رژه مقتدرانه ارتش در لرستان + فیلم
  • برگزاری رژه روز ارتش در کرمان + فیلم و تصویر
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • آماده باش کامل نیروهای مسلح ایران در برابر اسرائیل از زبان فرمانده کل ارتش
  • دشمنان ایران نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح قد علم کنند
  • نیروهای مسلح تا آخرین نفس‌های خود از انقلاب دفاع می‌کنند
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز متدین‌تر و کارآمدتر از همیشه است
  • چشم دنیا مبهوت اقتدار جمهوری اسلامی است