Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@06:23:46 GMT

سوار کردن بیش از 3 مسافر در بوشهر ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۲۷۷۷

سوار کردن بیش از 3 مسافر در بوشهر ممنوع شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تاکسی‌ها اجازه سوار کردن بیش از سه مسافر را ندارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مجید خورشیدی پیش از ظهر امروز در دوازدهمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان بوشهر اظهار داشت: منابع درآمدی دولت محدود بوده و با توجه به شرایط موجود محدود‌تر نیز شده است.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: مردم استان به رسم قدردانی از کادر درمان و کسبه‌ای که کار خود را تعطیل کردند و برای اینکه معیشت مردم آسیب نبیند، باید فاصله اجتماعی را رعایت کرده و  مشتری‌ها باید سهم خود را در قطع زنجیره انتقال ادا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند، جدی و با پشتوانه قانونی اجرا خواهد شد و اصناف کم‌خطر با رعایت پروتکل‌ها بازگشایی خواهند شد و این به معنی عادی سازی شرایط نیست.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر  بیان داشت: برای بازگشایی مشاغل پرخطر تصمیمی گرفته نشده و بنابراین در مورد آنها همچنان محدودیت وجود دارد.


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در حال حاضر با باز شدن اصناف و برداشته شدن موانع مسافرت در میان استان‌ها  و بازگشایی ادارات وارد فاز جدیدی از کنترل بیماری خواهیم شد که نقش مردم پررنگ‌تر خواهد شد.


سعید کشمیری نیز با اشاره به اینکه  تاکسی‌ها برای سوار کردن بیش از سه نفر مجاز نیستند افزود: رفتار مردم در روزهای آینده باید با حس مسئولیت‌پذیری بیشتری باشد.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: عدم وجود بیمار در این دو یا سه روز گذشته ماحصل رفتارهای پیشگیرانه دو هفته قبل بوده است و طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی ففط با تغییر رفتار با تاکید سه عنصر دانش، نگرش و عملکرد قابل اجراست.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر دانشگاه علوم پزشکی درمان معیشت مردم ممنوع مسافر تاکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۲۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف نزدیک به ۶۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان

ایسنا/سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان از کشف نزدیک به ۶۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در این استان خبر داد.

دکتر کامران قدس امروز (۲۶ فروردین ماه) اظهار کرد: این تجهیزات از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان و در قالب طرح نوروزی امسال در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه کشف شده است.

وی با بیان اینکه در طرح ستاد نوروزی ۱۴۰۳ حدود ۵۸۰ قلم ملزومات و تجهیزات پزشکی قاچاق کشف شد، ادامه داد: از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۸ فروردین ماه امسال معاون، مدیران و کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ۲۱ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی، فرآورده‌های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و ۲۱ مورد گشت مشترک از واحدهای عرضه‌کننده فرآورده‌های سلامت‌محور در مناطق تحت پوشش این دانشگاه انجام دادند.

وی بیان کرد: در این مدت ۱۴ مورد بازدید از واحدهای تولید و عرضه‌کننده ملزومات و تجهیزات پزشکی، شش مورد بازدید از شرکت‌های پخش دارو، دو مورد بازدید از شبکه‌های بهداشت و درمان و ۴۹ مورد بازدید از داروخانه‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان انجام شد و در این بازدیدها ۵۸۰ قلم ملزومات و تجهیزات پزشکی و ۳۴ قلم فرآورده‌های سلامت‌محور تاریخ گذشته و قاچاق توسط حوزه غذا و داروی این دانشگاه کشف شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان افزود: در قالب این طرح، برای ۱۰ فقره فرآورده‌های غذایی شامل نمک، لواشک، شکلات و ... به مقدار ۲۱۸۵ تن گواهی صادرات، صادر و در راستای تشدید نظارت بر فرآورده‌های خوراکی و آشامیدنی موجود، از ۱۰۰ مورد از محل‌های عرضه این فرآورده‌های غذایی بازدید شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار 
  • اردوهای جهادی دانشجویان کردستان به مناطق محروم سروآباد آغاز شد
  • تخصیص بودجه برای بیمارستان ماهفروجک از نیازها است
  • کشف بیس از ۵۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • کشف نزدیک به ۶۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • همه با هم برای جوانی جمعیت
  • بدهی بیمه تامین اجتماعی به دانشگاه علوم پزشکی قزوین
  • جای‌گیری ۳۷ واحد دانشگاه آزاد در میان برترین‌ها دانشگاه‌های نوآور و تأثیرگذار اجتماعی جهان
  • تامین اجتماعی به دانشگاه علوم پزشکی قزوین ۶۰۰ میلیارد بدهکار است