Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@17:38:44 GMT

سپاه ۶ هزار بسته معیشتی ‌در بین نیازمندان یزد توزیع کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۳۴۵۹

سپاه ۶ هزار بسته معیشتی ‌در بین نیازمندان یزد توزیع کرد

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از توزیع تاکنون بیش از شش هزار بسته معیشتی با اعتبار بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال از سوی سپاه الغدیر یزد خبر داد. ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سرهنگ حسین زارع کمالی ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه شیوع کرونا در کنار مشکلاتی که برای مردم به وجود آورد، همدلی بسیار خوب و نمونه ایثار و جهاد را به نمایش گذاشت اظهار داشت: در این دوران به خوبی تفاوت تمدن غرب و تمدن اسلامی ایرانی برای همگان مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با شیوع این بیماری، سپاه الغدیر استان قرارگاه پدافند زیست محیطی را با هفت کارگروه ایجاد کرد و از دوم اسفند 98 این قرارگاه در استان فعال شد.

وی با بیان اینکه یکی از کارگروه های این قرارگاه رصد و پایش بود عنوان کرد: در این کارگروه اقدامات بسیار خوبی اعم از کشفیات مختلف که گوشه هایی از آن توسط رسانه ها منتشر شد به اجرا در آمد و علاوه بر آن پیگیری مشکلاتی که احتمالا در حین و یا بعد از بیماری ممکن بود به وجود آید هم در این کارگروه پیگیری شد.

زارع کمالی در ارتباط با کشفیات گفت: تاکنون بالغ بر 170 هزار انواع ماسک و دستکش، بالغ بر 10 هزار لیتر الکل و مقادیر بسیار زیاد محلولهای ضعفونی کشف شده است.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: بنا بر وظیفه ذاتی سپاه الغدیر و ابلاغی که انجام شد، تمام مراکز درمانی و بیمارستان‌ها و هرآنچه که تحت امر سپاه الغدیر بود، در راستای مقابله، درمان و پیشگیری در اختیار معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت.

فرمانده کل سپاه روز ارتش را به سرلشکر موسوی تبریک گفتفرمانده سپاه کربلای مارندران: سپاه بیش از 101 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع کردسپاه 63 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بوشهری توزیع کرد

وی به تشکیل هفت نقاهتگاه توسط سپاه و بسیج در استان یزد اشاره کرد و افزود: با توجه به کنترل شرایط، تنها سه نقاهتگاه مورد استفاده قرار گرفت و چهار مورد دیگر اصلا نیاز به استفاده نبود.

زارع کمالی از حضور 200 شخص در این نقاهتگاه‌ها خبر داد و گفت: بالغ بر 90 درصد از این افراد بهبودی کامل خود را به دست آوردند و مابقی هم در حال گذراندن دوران درمان کامل هستند.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: در این دوران 106 پزشک از بسیج جامعه پزشکی استان یزد در مراکز درمانی در حال فعالیت هستند و به بیماران خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: در کارگروه رفع آلودگی و گندزدایی تجهیزات و معابر عمومی و اماکن، کار در استان شروع شد و روزانه بالغ بر سه هزار نفر از بسیجیان با هماهنگی معاونت بهداشت و درمان علوم پزشکی و شهرداری اقدامات گسترده‌ای در حوزه ضدعفونی انجام شد.

زارع کمالی در ارتباط با فعالیت کارگروه فرهنگی و مدیریت افکار عمومی ادامه داد: این کارگروه هم اقدامات خوبی اعم از ساخت انیمیشن، توزیع پوستر، ساخت کلیپ و تولیدات فرهنگی دیگر انجام داد.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد یکی از اقدامات بسیار خوب در این دوران را فعالیت بسیج طلاب در ارتباط با تغسیل اموات کرونایی دانست و گفت: شش تیم از بسیجیان طلاب برادر و سه تیم از خواهران در استان ساماندهی و از 14 فروردین کار غسل اموات کرونایی در استان شروع شد.

وی در ارتباط با توزیع بسته‌های معیشتی در یزد گفت: از ابتدا یکی از مباحث مطرح شده این بود که معیشت مردم در این ایام دچار مشکل می‌شود و به همین دلیل کارگروه آماد و پشتیبانی فعالیت خود را شروع کرد و تاکنون بیش از شش هزار بسته با اعتبار بالغ بر 42 میلیارد ریال در استان توزیع شد.

زارع کمالی به اجرای رزمایش کمک مومنانه اشاره کرد و در ارتباط با زمان اجرای آن گفت: مرحله اول این رزمایش دوم اردیبهشت و سه روز قبل از ماه مبارک رمضان انجام شود و مرحله دوم آن هم همزمان با میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و مرحله سوم آن هم همزمان با عید سعید فطر انجام شود.

وی تصریح کرد: این رزمایش تا برطرف شدن نیازمندی و ریشه کن شدن این بیماری منحوس ادامه پیدا می‌کند و اینطور نیست که تنها به ماه مبارک رمضان ختم شود.

انتهای پیام/781/ش

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هزار بسته معیشتی زارع کمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۳۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان شوش

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ‌به نقل از مدیریت رسانه و روابط عمومی دادگستری خوزستان؛ در مراسمی که به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر و با حضور رئیس دادگستری شوش و رئیس زندان دزفول برگزار شد، ۱۴۶ بسته معیشتی به خانواده‌های زندانیان شهرستان شوش اهدا شد.


راشد پیری هدف از این اقدام را حمایت از خانواده زندانیان، عنوان و از پیگیری‌های دادستان عمومی و انقلاب شوش و مشارکت خیرین در تهیه این بسته‌های معیشتی قدردانی کرد.  

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم
  • توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در مازندران
  • توزیع ۱۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان درچه‌ای
  • اهدا بسته‌های معیشتی به نیازمندان
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان شوش
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد
  • مشارکت ۳۱۳ میلیارد تومانی خیران هرمزگان در پویش اطعام مهدوی
  • توزیع بیش از ۷ هزار بسته معیشتی و ۳ هزار وعده غذایی گرم توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر