Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ویروس کرونا جدیدترین بحرانی است که دنیا با آن دست و پنجه نرم می کند. طبیعتا این ویروس تاثیرش را بر دنیای فوتبال و کلا ورزش گذاشته و بسیاری از لیگ های معتبر اروپایی، بازی های خود را به حالت تعلیق درآورده‌اند.
به گزارش آریا، برنامه 15 تن از هواداران ایندیپندینته مدلین خیلی ساده بود؛ آن‌ها فقط می‌خواستند به ورزشگاه تاریخی لا بومبونرا واقع در بوینس آیرس سفر کنند تا شاهد تقابل تیم‌شان با بوکا جونیورز در دیداری از مرحله گروهی کوپا لیبرتادورس باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و همین کار را هم انجام دادند. شما گزارش AP را می‌خوانید: اما سپس پاندمی ویروس کرونا از راه رسید. یک ماه پس از آن رویداد، این هواداران در هتلی ساده در پایتخت آرژانتین به سر می‌برند. آن‌ها از مقامات کلمبیایی گله مند هستند.
نمی‌دانیم چه اتفاقی برای ما خواهد افتاد. مسئولان کلمبیایی باید پا پیش بگذارند و شرایط را برای بازگشت ما به کشورمان مهیا کنند. این صحبت‌های آنجلو تابوردا است؛ یکی از همین هواداران که به نمایندگی از بقیه، در مصاحبه‌ای تلفنی با آسوشیتد پرس شرکت کرده است. آن مسابقه در روز دهم مارس با برد 3-0 بوکا جونیورز به پایان رسید. این دسته از هواداران تلاش کردند از راه بولیوی و برزیل به خانه برگردند ولی وقتی می‌خواستند از مرز بولیوی عبور کنند، به دستور رییس جمهور آلبرتو فرناندز، مرزها بسته شد. آن‌ها از تاریخ 20 مارس در قرنطینه اجباری حضور دارند. آن‌ها 15 روز را در شهر مرزی لاکویاکا سپری کردند؛ جایی که به گفته تابوردا کتک خوردند و از اموال‌شان سرقت شد. سپس با اتوبوسی راهی پایتخت شدند ولی هنگام ورود به بوینس آیرس، پلیس به دلیل آنکه خودروی آن‌ها مجوز ورود نداشت، جلوی آن‌ها را گرفت.
تست ابتلای همه آن‌ها به کووید-19 منفی بوده است. حالا آن‌ها هر روز جلوی پنجره هتل می‌آیند، تتوهای خود و لباس تیم محبوب‌شان را به رخ می‌کشند و باعث نارضایتی همسایه‌ها از سر و صدای خود شده‌اند. قرنطینه آن‌ها دو روز دیگر به پایان می‌رسد. تابوردا می‌گوید به آن‌ها گفته‌اند باید تا فردا اینجا بمانند ولی مشخص نیست پس از آن چه اتفاقی خواهد افتاد.

- مهاجم ایرانی زنیت مورد توجه مسئولان ناپولی قرار دارد. شایعاتی مبنی بر جدایی سردار آزمون، مهاجم ایرانی باشگاه زنیت و پیوستن او به باشگاه ناپولی مطرح بود و حال این شایعات قوت گرفته‌اند و به نظر می رسد که مسئولان ناپولی خواهان به خدمت گیری آزمون هستند.
به گزارش نیکولو اسکیرا از گاتزتا، تماس‌ها میان ناپولی و مدیر برنامه‌های سردار آزمون ادامه دارد. جیونتولی، مدیر ورزشی باشگاه ناپولی علاقه زیادی به جذب این مهاجم ایرانی دارد و طی ماه‌های اخیر، وضعیت او را زیر نظر داشته و بازی‌های او را دنبال می کرده است. در همین حال ماسیمو کاررا که سابقه حضور در لیگ روسیه را به عنوان سرمربی اسپارتاک مسکو داشته است، راجع به سردار آزمون می گوید:
شوت‌ها و ضربات او مانند بازیکنان بزرگ و برجسته است و به همراه گتوزو می تواند موفق به کسب قهرمانی شود. او استعدادی بزرگی است و نقاط ضعف بسیار کمی را دارد.

- مالک سمپدوریا موافق برگزاری بازی ها بدون تماشاگران نیست و فقط موضوع مهم را شکست دادن ویروس کرونا می داند. پس از توقف سری آ به دلیل ویروس کرونا، قرار است از 30 می، ادامه لیگ دوباره برگزار شود اما برای ماه های آتی، فوتبال پشت درهای بسته خواهد بود. ماسیمو فررو، مالک سمپدوریا در گفتگو با TMW Radio گفت: اگر بخواهند، من موش آزمایشگاهی برای تولید واکسن کرونا می شوم تا بازی ها دوباره برگزار شود. با این حال، آنهایی که بر سر ما فریاد می زنند تا دوباره بازی کنیم، عوام فریبی می کنند. مساله مهم این است که ویروس کرونا را شکست دهیم. این چیزی است که واقعا اهمیت دارد.  
مالک سمپدوریا معتقد است سری آ نباید بدون حضور هواداران برگزار شود و همچنین ایده فاصله گذاری اجتماعی در تمرینات را دیوانه وار می داند: چطور ممکن است چنین ایده ای کار کند؟ مثلا بازیکنان در تمرینات با چهار متر فاصله از یکدیگر بدوند و مربی با میکروفون از بالکن سر آنها فریاد بزند؟ این دیوانگی است.

- باشگاه‌های منچستریونایتد در اقدامی جالب برای حمایت از سرویس سلامت همگانی انگلیس (NHS)، چراغ حروف اختصاری همین نهاد را در ورودی ورزشگاه اولدترافورد روشن کرد. کادر درمانی انگلیس همانند همکاران خود در سایر کشورها، این روزها در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند. منچستریونایتد که هفته گذشته ناوگان حمل و نقل خود با 16 خودرو را برای جا به جایی تجهیزات به NHS پیشنهاد کرد. آن‌ها همچنین 3500 هدیه از طریق بنیاد نیکوکاری خود به کارکنان NHS اهدا کردند. آن‌ها که هزینه خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان سلطنتی سالفورد را متقبل شدند، همچنین همگام با سایر باشگاه‌های لیگ برتر در کمک 20 میلیون پوندی به NHS، خانواده‌ها و گروه‌های در معرض خطر شریک هستند. گری لینکر و گری نویل از جمله افرادی بودند که از این اقدام باشگاه منچستریونایتد تمجید کردند.

- به گفته ماسیمو سلینو هرگاه ساندرو تونالی طلب جدایی کند، این اجازه به او داده خواهد شد تا دنبال آینده خودش برود. به نقل از سایت گل، تونالی پس از رسیدن به تیم اصلی برشا در سال 2017، مسیر پیشرفت را خیلی سریع طی کرد، به طوری که در 19 سالگی، سه بازی ملی در کارنامه دارد. او فصل گذشته با 3 گل و 7 پاس گل در 34 بازی، از عوامل اصلی تیمش در راه رسیدن به بالاترین سطح فوتبال در ایتالیا بود. متاسفانه برشا پس از ناتوانی در وفق یافتن با زندگی در سری آ، در خطر سقوط مجدد به سری بی قرار دارد. با این حال تونالی آنقدر در تیمش خوب بوده است، تا بحث از انتقالش به بزرگان فوتبال ایتالیا مطرح شود. مالک برشا در مصاحبه جدیدش گفت:
رویایم این است تونالی را در برشا نگه دارم. حاضرم هر کاری برای این مهم انجام بدهم. ولی من با این پسر طلایی یک قرارداد دارم. خودش می‌داند وقتی از من درخواست جدایی کند، این اجازه را به او می‌دهم. مسئله پول مطرح نیست، فقط تونالی باید به ندای قلب خود گوش کند و تصمیم گیرنده فقط خودش است. دوست دارم او را در رم یا ناپولی ببینم ولی این انتقال دشوار است. در هر صورت ترجیح می‌دهم در ایتالیا بماند.  
سلینو در اصرار خبرنگار به این که آیا اجازه می‌دهد تونالی به تیم‌های شهر میلان یا یوونتوس بپیوندد، گفت: بستگی به تونالی دارد؛ تصمیم گیرنده او است. اما امیدوارم در ایتالیا بماند. او باید به (آندرس) اینیستای جدید تبدیل شود.   
وی همچنین فاش کرد آن‌ها در ٰژانویه گذشته از باشگاهی که در لیگ قهرمانان اروپا حاضر بود برای تونالی پیشنهادی دریافت کردند ولی نمی‌خواستند مهره ارزشمند خود را در میانه فصل از دست بدهند.
در ژانویه یک تیم بسیار مهم سراغ من آمد تا از علاقه‌اش به ساندرو بگوید. بحثی در مورد اعداد و ارقام انجام ندادم و فقط یک سوال پرسیدم: آیا اجازه می‌دهید تا بلافاصله در لیگ قهرمانان بازی کند؟ آن‌ها گفتند او را تا پایان فصل به برشا قرض می‌دهیم. جواب دادم: «ممنونم ولی فعلا او را به طور کامل نگه می‌داریم و در ماه جولای در این رابطه صحبت خواهیم کرد.»

- مدافع 22 ساله شیاطین سرخ کمک به هم نوعان را در این روزهای سخت فراموش نکرده است. آرون ون بیساکا در اقدامی پسندیده، 20 هزار دستکش لاتکس پزشکی به زادگاه پدرش یعنی کنکو ارسال کرد. به گزارش Sun، این بسته حمایتی 10 هزار پوندی به دست پزشکانی می‌رسد که در جمهوری دموکراتیک کنگو به این تجهیزات نیاز دارند. مدافع راست یونایتد قبلا هم در جمع آوری کمک‌های مالی برای حمایت از سرویس سلامت همگانی انگلستان مشارکت داشت. او که قبل از شیوع ویروس کرونا برای والدین زحمتکش خود خانه جدیدی خریداری کرده بود، گفته است:
من آدم خوش شانسی هستم. در طول این بحران کسانی هستند که به اندازه امثال من نمی‌توانند از خودشان محافظت کنند و یا به چیزهای مشخصی دسترسی ندارند. کمک کردن به آن‌ها حس خیلی خوبی دارد. می‌دانم وضعیت راحتی ندارند، بنابراین باید به آن‌ها کمک کنم.  

- اخبار خوبی از تیم یوونتوس به گوش می‌رسد. پائولو دیبالا و دنیله روگانی، دو بازیکن یوونتوس که به ویروس کرونا مبتلا شده بودند توانستند بر این بیماری غلبه کنند. به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، دنیله روگانی و پائولو دیبالا که حدود یک ماه پیش به ویروس کرونا مبتلا شده بودند، با استراحت و قرنطینه خانگی بهبود یافتند و حالا پس از حدود یک ماه، نتیجه تست کرونای این دو بازیکن، منفی اعلام شده است و آن‌ها بدون مشکل می‌توانند به تمرین بپردازند. بلیز ماتویدی، دیگر بازیکن یوونتوس که به بیماری کرونا مبتلا شده بود، حال عمومی بسیار خوبی دارد و فقط نتیجه منفی تست کرونای او باقی مانده است. دنیله روگانی، اولین بازیکن پنج لیگ معتبر اروپا بود که یک ماه پیش به ویروس کرونا مبتلا شده بود و نسبت به دیبالا، دوران نقاهت طولانی‌تری را سپری کرد.  

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: باشگاه منچستریونایتد دیبالا دنیله روگانی ویروس کرونا یک ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۳۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دنیله ده روسی: مقابل میلان همه چیز 50-50 است؛ نمی خواهم مسیر ما در لیگ اروپا به پایان برسد

دنیله ده روسی معتقد است بازیکنان تیمش در کنترل اضطراب خود مشکلی ندارند.

طرفداری | آاس رم فردا شب در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا میزبان میلان است. بازی رفت دو تیم در سن سیرو با نتیجه 1-0 به سود جالوروسی به پایان رسید. دنیله ده روسی، سرمربی رم در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حاضر شد و در مورد شرایط اوان اندیکا گفت:

حال او خوب است و این مهم ترین چیز است. فکر می کنم اگر درسی در این ماجرا وجود داشته باشد، هر کسی درس خود را گرفته است. ما برای انجام یک کار عادی مورد تحسین قرار گرفتیم. کاری را انجام دادیم که برای ما طبیعی و لازم به نظر می رسید. در کمال احترام برای همه، امکان ادامه بازی وجود نداشت. خوشحال کننده است که در این لحظات و نه فقط در زمان بردن بازی ها، خودمان را دوباره به عنوان یک خانواده کشف کردیم.

فشار روی پیولی؟

صحبت در مورد شرایط یعنی صحبت در مورد آن چیزی که در روزنامه ها می خوانیم. من نظری نمی دهم، بحث نشان دادن احترام نیست، بلکه گاهی بعضی چیزها درست نیستند. میلان در سری آ دوم است و تیمش عالی بازی می کند، از این دید هیچ مشکلی وجود ندارد. آن ها در یک دوراهی فصلی بازی می کنند زیرا قهرمانی در لیگ اروپا هدف تیمی است که برای قهرمانی در لیگ قهرمانان ساخته شده است. آن ها می دانند باید پیروز شوند چون در غیر این صورت، حذف خواهند شد.

انجام ادامه بازی با اودینزه و پایان این دیدار؟

می دانیم که گزینه های متفاوتی وجود دارد و سختی های این کار برای کسانی که مسئول برنامه ریزی و تصمیم گیری در مورد زمان بازی هستند را درک می کنیم. فکر می کنم خوب است که تاریخی مشخص نشده، افتخاری برای فوتبال ایتالیا اما در عین حال، آن ها باید از نظم و اصول فصل حفاظت کنند. امیدوارم راه حلی عقلانی و منطقی بیابیم.

آمادگی جالوروسی برای این بازی در سایه پیروزی در بازی رفت؟

سوال شما شامل ذات و ریشه این کار می شود. فکر می کنم ویژگی هایی در تیم مقابل وجود دارد که باید مورد احترام قرار بگیرد. این طور نیست که 7-0 پیروز شده باشیم و آن ها دائم در حال دفاع بوده باشند. شاید ما لایق این بودیم که چند گل بیشتر بزنیم. فکر نمی کنم پیولی کل تیمش را تغییر دهد اما فکر می کنم ترکیب آن ها تغییرات اندکی خواهد داشت.

بازی فردا مهم است چون نمی خواهم این مسیر به پایان برسد. پلگرینی حرفی زد که مرا احساساتی کرد، این مسیری برای خوشحالی است و چه چیزی مهم تر از آن؟ چه چیزی مهم تر از خوشحالی ما؟ اگر به این فکر کنیم شغل من چقدر در خطر است و چه مدت طول خواهد کشید، از کاری که الان انجام می دهیم لذتی نمی بریم. از زمان حضورم در این تیم، روزهای شاد زیادی داشته ام. به آن فکر می کنم، نه به احتمال های تمدید قرارداد. 

نقش میراث اروپایی یک تیم در چنین دیدارهایی؟

فکر می کنم این چیزی است که در زمین نشان می دهیم، همان طور که بازیکنان و کسانی که در سال های اخیر نشان داده اند بهتر از ما هستند، این کار را انجام دادند. اینجا به عنوان یک بازیکن، توسط تیم هایی با شهرت کمتر از رم حذف شدم و در مقابل تیم هایی چون رئال مادرید، بارسلونا، لیون و غیره را حذف کردم. آن ها با خود قدرت اقتصادی را به همراه می آورند. آمار و ارقام می گوید که میلان برتر است، دوران حرفه ای پیولی نشان می دهد که او نسبت به من برتری دارد اما در بازی رفت این ما بودیم که برتری داشتیم. برای من همه چیز 50-50 است.

احساسات در این بازی؟

این بخشی از بازی است، بخشی که به لطف خدا همیشه در بازی ها زنده می ماند. به هزاران چیز فکر می کنی و هزاران چیز روی تو تاثیر می گذارند. احساسات نقش خود را خواهند داشت چون بازیکنانی وجود دارند که به بازی در این رقابت ها عادت دارند. در کنترل اضطراب خود خوب هستیم.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی و چلسی برای بازی در جام حذفی انگلیس
  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • پائولو دیبالا و تقسیم شادی پس از گل خود به میلان با سردار آزمون / عکس
  • صعود مقتدرانه رم و حذف لیورپول؛ لورکوزن در انگلیس تاریخ‌سازی کرد
  • همیشه بازی اول در تورنمنت‌های رسمی سخت است
  • کافو: دنیله ده روسی می‌تواند سر الکس فرگوسن رم باشد
  • دنیله ده روسی: مقابل میلان همه چیز 50-50 است؛ نمی خواهم مسیر ما در لیگ اروپا به پایان برسد
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • خبر خوب مهاجم تیم ملی ایران برای رم و دروسی
  • ادای احترام رییس جمهور به جانبازان در مراسم رژه نیروهای مسلح