Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکانون فرهنگی هنری روستای احمدآباد زرند با اشاره به فعالیت های کانون در مقابله با کرونا گفت: بچه های کانون با تشکیل ستادمدیریت بحران کرونا به همفکری درباره چگونگی جلوگیری از ورود این ویروس به روستا اقدام کردند.

 مریم ثمره علی محمدی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به اینکه در طول این ایام کرونایی بچه های مسجد به یاری خدا اقداماتی از جمله تشکیل ستاد مدیریت بحران در سطح روستا تشکیل دادند؛ افزود: هدف از تشکیل این ستاد، همفکری درباره چگونگی جلوگیری از ورود این ویروس به روستا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

مدیر مسئول کانون ماه بنی هاشم(ع)مسجد النبي (ص) روستای احمدآباد شهرستان زرند ادامه داد: هدف دیگر تشکیل این ستاد انجام اقداماتی در رابطه با موضوع در فضای مجازی بود.

 

 

وی با بیان اینکه بانوان کانون نیز دور هم جمع شده و ۶ چرخ خیاطی برای دوخت ماسک به کارگاهی که به همین منظور در نمازخانه دبستان روستا مستقر شد؛ آوردند، اظهار داشت: تاکنون هزار و ۵۰۰ ماسک دوخته شده و توزیع آن در بین خانواده های بی بضاعت روستا بوده است.

 

 

ثمره علی محمدی با اشاره به همکاری کانون مسجد و پایگاه مقاومت بسیج، بیان کرد: همچنین ضد عفونی معابر و خیابان های روستا توسط بچه های مسجد و با موادضدعفونی کننده ای که بسیج در اختیار ما قرار داد، انجام شد؛ علاوه بر این، تعدادی بسته غذایی هم بین خانواده های نیازمند توزیع کردیم.

 

 

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه کانون مسجد روستا در سال 1391 تأسیس و هم اکنون هزار و یک نفر عضو دارد؛ افزود: این کانون در طول سال کلاس های قرآن و ورزشی دارد و کلاس های مشاوره خانواده و طرح پازک(پيشگيري از آسيب به کودکان) را نیز ماهیانه برگزار کرده است.

 

 

این فعال فرهنگی روستا ادامه داد: تا قبل از کرونا، طرح «سه شنبه های مهدوی» هر هفته در گلزار شهدای روستا با حضور بانوان به نیابت از شهدا برگزار می شد؛ در ماه مبارک رمضان نیز جزءخوانی قرآن داشتیم و صلوات های دسته جمعی و دورهمی برای امام زمان(عجل الله تعالی) از دیگر برنامه های کانون به شمار می رود.

 

 

 

وی با افزودن اینکه جمع آوری کمک برای سیل زدگان از دیگر اقدامات قابل ذکر است؛ اظهار داشت: فروش لوازم التحریر ایرانی در شهریور ماه سال گذشته و آغاز سال تحصیلی، نمایشگاه کتاب در ماه محرم، طرح انس با قرآن در ایام ولادت و شهادت ائمه اطهار با قرائت همزمان سه ختم قرآن کریم نیز جزو فعالیت های کانون است.

 

 



 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیریت بحران کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۴۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

حجت الاسلام تقوی سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیران برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی بیان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • ۶۵ روستای خراسان جنوبی آبرسانی شد
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از اول خرداد
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان
  • آبرسانی به 70 روستای استان همدان در سال 1402