Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا وزارت رفاه با اشاره به اینکه ارسال پیامک برای یارانه‌بگیران جهت دریافت وام قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی حمایتی کرونا در حال انجام است و تا جمعه شب (۲۹ فروردین) ادامه دارد گفت: آن دسته از سرپرستانی که کدملی خود را جهت تایید تا 31 فروردین ارسال کنند، وام آنها چهارم اردیبهشت یعنی قبل از شروع ماه رمضان برایشان واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت‌نام وام یک‌میلیونی با پیامک

حسین میرزایی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه پیامک دریافت وام با سرشماره v.refah  برای برخی افراد چند مرتبه ارسال شده؛ آیا ارسال کد ملی یک مرتبه کافی است یا خیر؟ اظهار کرد: فهرست یارانه بگیران در اختیار وزارت ارتباطات قرار گرفته و این وزارتخانه متولی ارسال پیامک‌هاست.

جزئیات وام کسب و کارهای کرونازده

وی افزود: به ۲۵ میلیون نفر سرپرست خانوار ۸۸ میلیون پیامک ارسال شده است؛ زیرا برخی افراد چند خط تلفن همراه دارند. پیامک به همه خطوط آنها ارسال شده است، اما از اینجا به بعد با هر سیمکارتی که کدملی را ارسال کنند، ما همان سیمکارت را به عنوان سیمکارت رسمی می‌شناسیم.

راهنمای دریافت وام یک میلیون تومانی | این طرح به شما کمک می‌کند

میرزایی ادامه داد: اولین شماره که برای ما ثبت شد را به عنوان شماره رسمی تلقی می‌کنیم و همان یک مرتبه ارسال کدملی کافی است.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا وزارت رفاه با بیان اینکه ارسال پیامک از سوی وزارت رفاه تا آخر این هفته یعنی جمعه شب، ۲۹ فروردین ادامه دارد اظهار کرد: هر سرپرست خانوار یارانه بگیری که پیامکی حاوی کدملی‌اش را تا روز یکشنبه، ۳۱ فروردین ماه برای ما بفرستد، چهارم اردیبهشت و قبل از ماه مبارک رمضان تسهیلات حمایتی‌اش را دریافت خواهد کرد.

کد خبر 501862 برچسب‌ها وام یارانه کرونا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وام یارانه کرونا دریافت وام یک میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۴۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی

تین نیوز

کاربران شبکه های اجتماعی از شایعاتی که در مورد تبعات عدم پرداخت جریمه های راهنمایی و رانندگی منتشر شده ابراز نگرانی کردند.

به گزارش تین نیوز، این کاربران با اشاره به ارسال پیامک خلافی برای رانندگان برابر ماده ۲۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگان،  عنوان کردند: پیش از این برداشت این بود که راهنمایی و رانندگی با ارسال این پیامک سعی می کند رانندگان را از تعداد و مقدار جریمه های خلافی مطلع و آگاه سازد.

آنان افزودند: برای رانندگان انواع قبض جریمه در طول سال صادر می شود که ممکن است نوعی از قبض جریمه باشد که در صورت تاخیر در پرداخت آن، مبلغ جریمه مذکور دو برابر نشود.

آنان با برشمردن انواع قبض های جریمه شامل قبض جریمه تسلیمی، قبض جریمه دو برگی، قبض جریمه الصاقی، قبض جریمه خودداری و قبض جریمه دوربینی، عنوان کردند: شایعه شده در سال جاری با ارسال این پیامک، راهنمایی و رانندگی دنبال تصویب طرح و قانونی است که از تاریخ ارسال این پیامک ها به صاحب خودرو و اطلاع رسانی در مورد تعداد تخلفات و مبلغ کل جریمه، در صورت بی اعتنایی راننده نسبت به پرداخت در زمان معین و قانونی (دو ماه) ، همه این جریمه ها شامل جریمه پرداخت نکردن شوند که به معنی  دو برابر شدن مبلغ همه این جریمه ها خواهد بود.

این اظهارات در حالی بیان می شود که از صحت و سقم آن اطلاعی در دست نیست اما پیش از این و در اسفند ماه سال گذشته، رئیس پلیس راهور فراجا  در سخنانی که ایرنا منتشر کرد، گفته بود: عامل انسانی بیشترین علت را در بروز حوادث جاده ای دارد.

سردار سید تیمور حسینی با بیان این مطلب که سیاست های تنبیه و تشویق در کاهش آمار حوادث رانندگی اثر گذار است، ادامه داده بود: باید به گونه ای عمل شود که ارتکاب به جرم مقرون به صرفه نباشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • ارسال پیامک ذخیره سازی آب برای شهروندان تهرانی | ماجرا چیست؟
  • نتایج عیارسنجی مصنوعات طلا در سطح بازار اعلام می شود
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • شهروندان گلستانی به پیامک های «ثبت نام طرح کمک معیشتی» توجه نکنند
  • منابع و مصارف هدفمندی در بودجه ۱۴۰۳/ پیشنهاد پرداخت یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیکی
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • خبر مهم درباره یارانه کودکان شیرخوار؛ طرح یسنا چیست و چه کسانی آن را دریافت می‌کنند
  • پیامک هشدار قضایی به داوطلبان کنکور ارسال شد