Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در انگلیس در توئیتی نوشت: در چند شب اخیر حملاتی به دکل‌های مخابراتی در شهرهای لیورپول، بیرمنگام، بلفاست و منچستر انگلیس انجام شده است که برای پلیس اثبات گردیده که مرتکبین، این حملات را بدلیل انتشار شایعه‌ای که شیوع ویروس کورونا را به مخابرات نسل پنجم ربط داده است، انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شایعه را چند سلبرتی، بازیگر، فوتبالیست و چهره تلویزیونی در صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی دامن زده‌اند! یکی از این افراد وودی هارلسون هنرپیشه معروف آمریکایی است که بیش از 2 میلیون نفر صفحه او در اینستاگرام را دنبال می‌کنند. وزارت ارتباطات انگلیس این شایعه را تکذیب کرده است و‌ حالا به گزارش روزنامه تایمز شبکه‌های اجتماعی تصمیم دارند برای مقابله با این شایعه برنامه‌هایی روشنگرانه تولید و منتشر کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: انگلیس شایعه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۵۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال بالای شیوع آفت زنگ زرد در مزارع گندم و جو

کیومرث اکبری مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : شرایط مناسب برای بروز بیماری هوای خنک و مرطوب است که هم اکنون خصوصا در مناطق گرمسیر و معتدل حاکم است و شرایط را برای بیماری‌های گیاهی از جمله زنگ زرد کاملا مهیا کرده است.

وی با بیان اینکه آلودگی این بیماری در مزارع در استان معمولا از مناطق گرمسیر آغاز می‌شود اضافه کرد: امسال از ۱۹ اسفند ماه سال گذشته قبل از آنکه علایم بیماری ظاهر شود نسبت به لزوم مبارزه با این بیماری اطلاعیه‌های لازم صادر شد.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون در سطح بیش از ۱۶ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی استان مبارزه با این بیماری انجام شده است یادآور شد: مبارزه با این بیماری در مناطق گرمسیر هم اکنون در حال انجام است.

اکبری افزود: در نواحی معتدل نیز از حدود یک هفته قبل آلودگی مشاهده شده که برای این مناطق نیز اعلام مبارزه شده است.

وی با بیان اینکه عملیات مبارزه به ویژه در تمام مزارع آبی و دیم متراکم باید جدی گرفته شود افزود: با توجه به اینکه این بیماری در نواحی گرمسیر و معتدل استان مشاهده شده است به کشاورزان توصیه می‌شود با توجه به تداوم بارندگی‌ها و وجود رطوبت در هوا، پس از مساعد شدن شرایط جوی کشاورزان بلافاصله مبارزه با سموم توصیه شده را انجام دهند.

اکبری ادامه داد: اقدامات ترویجی لازم در زمینه شیوع این بیماری انجام و به اندازه کافی سم در استان تدارک دیده شده است که کشاورزان می‌توانند مبارزه با این بیماری را همزمان با سن مادر نیز انجام دهند.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اضافه کرد: در مناطق سردسیر هنوز این بیماری در مزارع مشاهده نشده است ولی با توجه به بارندگی‌های اخیر که همراه با وزش باد نیز است احتمال رسیدن هاگ‌های این بیماری به این مناطق نیز وجود دارد بنابراین باید کشاورزان این مناطق نیز پایش‌های لازم را انجام دهند تا درصورت مشاهده علایم، مبارزه را انجام دهند.

وی تاکید کرد: شرایط برای طغیان این بیماری در استان مهیا است و کشاورزان باید با جدیت تمام نسبت به مبارزه با این آفت اقدام کنند.

اکبری ادامه داد: چنانچه مبارزه با آفت زنگ زرد در مزارع گندم و جو در استان جدی گرفته نشود، برگ‌های بالایی که تامین کننده مواد غذایی خوشه هستند آسیب خواهند دید و در نتیجه غذاسازی برای خوشه به خوبی انجام نمی‌شود و وزن و اندازه دانه افت خواهد کرد و مزرعه از نظر کمی و کیفی دچار خسارت خواهد شد.

وی تاکید کرد: سهل انگاری کشاورزان برای مبارزه با آفت زنگ زرد در مزارع در کمترین حالت ممکن تا ۷۰ درصد می‌تواند به مزارع خسارت وارد کند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • احتمال بالای شیوع آفت زنگ زرد در مزارع گندم و جو
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • ببینید | حمله هوایی روسیه به برج مخابراتی دومین شهر بزرگ اوکراین
  • حمله هوایی روسیه به برج مخابراتی «خارکی یف»
  • حمله هوایی روسیه به برج مخابراتی دومین شهر بزرگ اوکراین
  • پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم
  • تیم لیگ برتری به دنبال جذب سامان قدوس
  • حمله به کنسولگری ما حماقت بزرگی بود/ صهیونیست‌ها به دنبال تغییر در صحنه درگیری در منطقه بودند