Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه خلیج فارس بوشهر در راستای عمل به تاکیدات ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان در مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری را تا پایان اردیبهشت‌ماه تمدید کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه خلیج فارس بوشهر به منظور فراهم آوردن زمینه جذب برگزیدگان علمی و مستعد مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه‌های کشور و در راستای اجرای آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان این مقاطع، اقدام به جذب دانشجویان واجد شرایط برای سال تحصیلی ۹۹-۱۴۰۰ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به وضعیت موجود و تاکید ستاد مبارزه با کرونا بر حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی، مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان دانشگاه خلیج فارس بوشهر در این مقاطع تا پایان اردیبهشت‌ماه تمدید شده است.
گفتنی است، دانشجویان برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره و انجام پروسه ثبت نامی خود می‌توانند به نشانی www.pgu.ac.ir مراجعه کنند.   دانشجویان می‌توانند گواهی معدل و تعداد واحد‌های گذرانده تا پایان نیمسال ششم را نیز به صورت الکترونیک از قسمت فرم‌های درخواستی دریافت کنند.
لیست رشته‌هایی که دانشگاه خلیج فارس بوشهر در مقطع کارشناسی ارشد، جذب دانشجو دارد به شرح جدول ذیل است:  

لیست رشته‌هایی که دانشگاه خلیج فارس بوشهر در مقطع دکتری، جذب دانشجو دارد به شرح جدول ذیل است:  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه خلیج فارس بوشهر پذیرش دانشجو تحصیلات تکمیلی پذیرش بدون آزمون پذیرش بدون آزمون استعداد های درخشان دانشگاه خلیج فارس بوشهر تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۵۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام آزمون استعدادهای درخشان تمدید شد

رئیس اداره آموزش‌های مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزش و پرورش گفت: ثبت نام آزمون استعدادهای درخشان تا ۳۱ فروردین تمدید شد

به گزارش خبرگزاری ایمنا و براساس اطلاعیه مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش فرخ طبری با اشاره به تمدید ثبت نام آزمون استعداد درخشان اظهار کرد: باتوجه به درخواست دانش‌آموزان و اولیا مدت آزمون‌های ورودی مدارس دوره اول و دوم استعدادهای درخشان و دوره دوم نمونه دولتی تمدید شده است.

وی افزود: این مدت از چهارشنبه ۲۹ فروردین تا جمعه ۳۱ ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره آموزش‌های مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: ویرایش اطلاعات و پرداخت وجه برای دانش‌آموزان که ثبت نام را تکمیل نکرده‌اند در این بازه زمانی امکان پذیر است

وی با اشاره به حذف دانش‌آموزان در سامانه تصریح کرد: دانش‌آموزانی که پس از پایان زمان مقرر ثبت نام خود را تکمیل نکنند از سامانه حذف خواهند شد.

کد خبر 744461

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی اعلام شد
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی
  • تمدید مهلت نام نویسی مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی
  • تمدید ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی
  • ثبت‌نام آزمون استعدادهای درخشان تمدید شد
  • ثبت‌نام در آزمون مدارس استعدادهای درخشان تا ۳۱ فروردین تمدید شد
  • ۱۵ اردیبهشت؛ آخرین مهلت اعلام نیاز‌ها در سامانه وزارت علوم
  • آخرین مهلت اعلام نیاز‌ها در سامانه وزارت علوم ؛ ۱۵ اردیبهشت
  • شرایط دکترای بدون آزمون دانشگاه شریف
  • نام‌نویسی دکتری بدون آزمون دانشگاه شریف تمدید شد