Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@20:04:07 GMT

نتانیاهو حاضر به ارائه دستگاه تنفس مصنوعی به لندن نشد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۵۶۵۰

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با درخواست انگلیس برای دریافت دستگاه تنفس مصنوعی مخالفت کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه هفت رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با درخواست فوری دومینیک راب، معاون نخست وزیر انگلیس مبنی بر دریافت دستگاه تنفس مصنوعی مخالفت کرد.

 این شبکه عبری‌زبان گزارش داد، هنگامی که بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس به منظور معالجه و درمان بیماری کویید ۱۹ به بیمارستان انتقال یافت ، راب از نتانیاهو طلب کمک فوری برای مقابله با ویروس کرد و تعدادی از شرکت‌های انگلیسی سعی داشتند از کارخانه‌های اسرائیلی دستگاه تنفس مصنوعی خریداری کنند اما ایلی کوهن، وزیر اقتصاد اسرائیل  و نتانیاهو به خاطر نیاز اسرائیل به این نوع دستگاه‌ها با این امر مخالفت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه هفت رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داد که کشور دیگری مانند اسپانیا نیز تقاضای دریافت دستگاه تنفس مصنوعی از رژیم صهیونیستی را داشته و وزیر خارجه اسپانیا از یسرائیل کاتس، همتای اسرائیلی خود درخواست کرده بود.

منبع: الف

کلیدواژه: دستگاه تنفس مصنوعی رژیم صهیونیستی نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۵۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو : موجودیت اسراییل در خطر است

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب گفت: شکاف داخلی در اسرائیل باید اکنون برطرف شود، چرا که ما با تهدید موجودیت روبه رو هستیم.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری «سما» فلسطین، نتانیاهو افزود: ما متعهد به پیروزی بر محور تروریسم [مقاومت] در غزه، آزادی گروگان‌ها و مقابله با تهدیدات آینده از ایران هستیم.

نتانیاهو در حالی این سخنان را بیان می کند که رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه از تشدید اختلافات در کابینه جنگ خبر دادند.

 شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه گزارش داد که اختلافات بین وزرای شورای جنگ این رژیم در خصوص روند جنگ در غزه بالا گرفت.

بر اساس این گزارش، اختلافات میان نتانیاهو و اعضای شورای جنگ از جمله «یوآو گالانت» وزیر جنگ و «بنی گانتس» وزیر جنگ اسبق و عضو کنونی این شورا شدت یافته است.

در این گزارش آمده که با وجود گذشت بیش از ۶ ماه از آغاز جنگ غزه، رژیم صهیونیستی نتوانسته است جنبش حماس را شکست دهد. همین امر خشم صهیونیست‌هایی که منتظر تحقق وعده نتانیاهو مبنی بر «پیروزی کامل بر حماس» بودند، به دنبال داشته است.

اخیرا «وال استریت ژورنال» نیز با اشاره به اختلافات بین نتانیاهو، گانتس و گالانت، نوشت که با ورود جنگ غزه به هفتمین ماه خود، افکار عمومی در سرزمین‌های اشغالی در مورد عاقبت این جنگ دچار اختلافات بسیار شده و سه چهره اصلی نظامی این رژیم، در تلاشی مذبوحانه به ‌دنبال رفع تشویش از اذهان عمومی هستند.

در هفت ماه گذشته، این سه نفر بر سر موضوعات کلیدی برای تصمیم‌گیری نظیر چگونگی آغاز یک فشار نظامی قاطع، آزادی اسرا و اداره نوار غزه پس از جنگ دچار اختلافات شدید بوده اند. آنها اکنون بزرگترین چالش تاریخ رژیم صهیونیستی یعنی نحوه واکنش به پاسخ تنبیهی ایران مواجه‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جزئیات دعوای نتانیاهو با وزیرخارجه آلمان
  • انگلیس درخواست نتانیاهو برای «تروریستی» خواندن سپاه را رد کرد
  • نگرانی رژیم صهیونیستی از حکم بازداشت نتانیاهو
  • نتانیاهو: اگر اختلافات را کنار نگذاریم از درون فرو می‌پاشیم
  • نتانیاهو از ترس بازداشت دست به دامن انگلیس و آلمان شد
  • نتانیاهو : موجودیت اسراییل در خطر است
  • رمزگشایی از سکوت و استیصال نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی
  • دهن‌کجی نتانیاهو به هم‌پیمانان غربی: تصمیمات‌مان را خودمان اتخاذ می‌کنیم
  • اهداف سفر وزیر خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی دعوت به خویشتنداری
  • نتانیاهو آقای شکست؛ ۱۷ باخت بزرگ نخست‌وزیر جنجالی