Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دیلی میل، کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند اقتصاد چین پس از پشت سر گذاشتن دوران شیوع کرونا بدترین رکود ۶۰ سال اخیر را تجربه کند. از این رو، مقام‌های ارشد دولتی می‌خواهند تعطیلی‌های آخر هفته را به ۲.۵ روز افزایش دهند تا مردم بیشتر خرید کنند و فروشگاه‌ها رونق بگیرند.

مسئولان رسمی شهر نانجینگ در شرق چین از صاحبان صنایع و فروشگاه‌ها خواسته‌اند ساعت کار کارمندان و کارگران را بیشتر کنند تا رونق به اقتصاد راکد منطقه بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود اقتصاد چین با ضربه‌ای که از شیوع کرونا خورده، دست‌کم ۱۰ درصد کوچک‌تر شده و این زیانی است که در انتظار آینده اقتصاد اروپا و آمریکاست.

از سوی دیگر، کارشناسان درباره استقبال کارگران و فروشندگان از افزایش تعطیلی آخر هفته تردید دارند. بیشتر شدن ساعت کار فشار را بر فروشگاه‌ها و نیروی کار افزون می‌کند و شاید به کاهش دستمزدها هم بینجامد. درآمد بخش گردشگری چین در سه ماه اول ۲۰۲۰ حدود ۷۰ درصد کم شده و ۲۲۰۰ سینما هم مدت‌هاست کار نمی‌کنند.

کد خبر 501875 برچسب‌ها كروناويروس چین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۶۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق اقتصاد با جذابیت‌های گردشگری دریایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما،  مدیرکل سرمایه گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری از صدور مجوز ۲۹۸ طرح با اعتبار ۲۶ هزار میلیارد تومان خبر داد. آقای تجری گفت: با موافقت اصولی صورت گرفته ۱۰ هزار شغل در تأسیسات گردشگری دریایی ایجاد می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رونق اقتصاد با جذابیت‌های گردشگری دریایی
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ فروردين
  • سقوط بیت‌کوین
  • رونق محافل قرآنی ، راهکار مناسبی برای مقابله با هجمه فرهنگی بیگانگان
  • مشارکت‌های مردمی تنها راهکار در رونق بازار مسکن خواهد بود
  • حقوق کارگران ۱۵ درصد بیشتر از کارکنان دولت افزایش یافت
  • چرا تصمیمات سال نو خیلی زود به بن‌بست می‌خورد؟/ چند راهکار مفید
  • بازار رمزارز‌ها / صعود دوباره بیت‌کوین به ۷۰ هزار دلار
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۷ فروردين
  • صعود دوباره بیت‌کوین به ۷۰ هزار دلار