Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تجاری مخابرات منطقه آذربایجان غربی از احیای مجدد تلفن های همگانی آذربایجان غربی به وسیله کارت های نسل جدید تلفن در آینده نزدیک خبر داد.

نادر سرباززاده خسروشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران استفاده مشترکین از تلفن‌های همگانی را میسر می‌کند.

وی گفت: بر خلاف تصورهای عمومی، اقشار مختلف مردم از قبیل حاضران در پادگان‌ها، خوابگاه‌ها یا ندامتگاه‌ها و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. همچنان از خدمات تلفن‌های عمومی استفاده می‌کنند و بر همین اساس مشترکین می‌توانند در آینده نزدیک با تهیه کارت‌های نسل جدید تلفن‌های همگانی از این زیرساخت‌ها استفاده کنند.

وی افزود: پس از اتمام نهایی این طرح، نیازمندان می‌توانند با مراجعه به مراکز امور مشترکین، با تهیه این کارت‌های دائمی، برای همیشه از خدمات تلفن‌های همگانی استفاده کنند.

معاون تجاری مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: این کارت‌های دائمی که بر اساس نام مراجعه کنندگان صادر می‌شود، قابلیت شارژ مجدد، امکان خرید شارژ برای خود یا دوستان، امکان مشاهده کارکرد، امکان مسدود سازی و امکان انتقال شارژ را دارند.

خسروشاهی ادامه داد: این کارت‌ها که از رمز چهار رقمی برخوردار است، از طریق مراجعه به وب سایت مخابرات ایران، از طریق تلفن همراه یا از طریق مراجعه به مراکز امور مشترکین قابلیت شارژ مجدد را دارند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی احیا تلفن همراه ارومیه تلفن های همگانی آذربایجان غربی کارت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۶۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: میز های خدمت این هفته 07 اردیبهشت ماه 1403  با حضور مدیران کل کمیته امداد - جهاد کشاورزی و تأمین اجتماعی آذربایجان غربی،  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ،  شهردار منطقه 2 ارومیه ،  معاون  درمان دانشگاه علوم پزشکی و مسئول بسیج کارگران استان تشکیل  می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در استان
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در کهگیلویه و بویراحمد
  • تلفن ثابت سازمانی
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی در راه ایران
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند