Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه تبیین مصوبات آموزشی دانشگاه علم و صنعت به همت بسیج دانشجویی و با حضور رئیس و معاون آموزشی این دانشگاه برگزار شد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه تبیین مصوبات آموزشی دانشگاه علم و صنعت به همت بسیج دانشجویی و با حضور ذاکری رئیس دانشگاه علم و صنعت و واحدی معاون آموزشی این دانشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در جلسه تبیین مصوبات آموزشی دانشگاه علم و صنعت بر موارد زیر تاکید شد:

امکان حذف اضطراری دو درس نظری از طریق سیستم گلستان و با تایید دانشکده در بازه مشخص شده در تقویم آموزشی و برداشته شدن حداقل واحد‌های درسی در ترم جاری

در صورتی که دانشجو دروسی را در این نیمسال امتحان داده و نمره قبولی نیاورد، نمره این درس از کارنامه دانشجو حذف آیین‌نامه‌ای خواهد شد؛ بنابراین دانشجو میتواند در صورت سخت بودن امتحان پایانی و یا دیگر مسائل با هماهنگی استاد؛ درس را به این صورت حذف نماید.

شیوه برگزاری امتحانات میان‌ترم و پایان‌ترم در دست بررسی است و تاکنون چند شیوه مورد بحث قرار گرفته، اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

مشروطی برای دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی در این نیمسال بلا اثر در نظر گرفته خواهد شد.

آن دسته از کلاس‌های آزمایشگاهی و کارگاهی که امکان برگزاری آموزش مجازی دارند (مانند کارگاه‌های نرم‌افزار و مشابه آنها) شروع به فعالیت خواهند کرد و تصمیم‌گیری در مورد مابقی آن‌ها منوط به شرایط دانشگاه در ادامه کار می‌باشد.

حذف ترم با نظر کمیسیون موارد خاص انجام خواهد شد و مبنا تسهیل‌گری برای دانشجویان خواهد بود. ضمنا معاون آموزشی تاکید کرد برای دانشجویانی که تاکنون وارد سامانه آموزش مجازی نشده‌اند یا برای مدتی از آن استفاده نکرده‌اند، پیام‌هایی ارسال شده‌است تا از وجود مشکلات آگاهی پیدا کنند و درصورت امکان برای رفع آن اقدام کنند.

برای دانشجویان کارشناسی که تا پایان اسفند فرصت داشتند از پروژه نهایی خود دفاع کنند تا نمره آن‌ها در نیمسال اول ۹۹-۹۸ ثبت شود با توجه به فراهم شدن امکان دفاع حضوری و غیر حضوری این زمان تا ۱۵ خرداد تمدید میشود.

دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی مهر ۹۶ با توجه به فراهم شدن امکان دفاع غیر حضوری (علاوه بر امکان دفاع حضوری همراه با تدابیر بهداشتی)، چنانچه تا تاریخ ۱۵ خرداد ۹۹ دفاع نمایند، هیچ جریمه‌ای (کسر نمره و جریمه مالی) برای آن‌ها لحاظ نمیگردد و نمره آن‌ها در نیم سال اول ۹۹-۹۸ ثبت گردیده و با احتساب ۵ نیمسال فارغ‌التحصیل خواهند شد.

برای دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی مهر ۹۷، چنانچه پیشبرد پایان‌نامه مستلزم انجام عملیات آزمایشگاهی، میدانی و یا حضور در آزمایشگاه تحقیقاتی باشد، در صورت تایید این موضوع توسط استاد راهنما و دانشکده، موارد به کمیته منتخب دانشگاه ارجاع میشود و متناسب با تاخیر پیش‌آمده به سنوات دانشجو اضافه میشود.

شهریه‌ی دانشجویان شهریه پرداز پردیس و نوبت دوم و نیز دانشجویان مشمول پرداخت شهریه اضافه سنوات نیم‌بها شد.

حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی از ۳۰ فروردین ماه در آزمایشگاه‌ها صرفا با رضایت شخصی خود دانشجو و استاد راهنمای وی و رعایت ضوابط بهداشتی امکان پذیر خواهد بود و امکانات خوابگاهی در اختیار دانشجو قرار نمی‌گیرد.

همچنین بنابر اعلام بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت دانشجویان این دانشگاه میتوانید مشکلات آموزشی خود را با شناسه زیر جهت پیگیری درمیان بگذارند:
@Motalebat_Amozeshi

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مصوبات آموزشی رئیس دانشگاه علم و صنعت بسیج دانشجویی حذف ترم تحصیلی دانشجویان مشروطی دانشجویان کارشناسی برای دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۶۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سازمان بازرسی به وزیر بهداشت

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، دکتر مسعودی اصل طی نامه‌ای خطاب به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تأکید کرد: پذیرش دانشجو در مقطع پزشکی عمومی از مقطع کارشناسی و بدون شرکت در کنکور سراسری در تعدادی از دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی-درمانی و تنها بر اساس مصوبات داخلی آن وزارتخانه، مغایر با اسناد بالادستی مرتبط است.

بر اساس نامه معاون سازمان بازرسی کل کشور در روش پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی، اطلاع‌رسانی به آحاد جامعه به نحو مقتضی انجام نمی‌شود همچنین نظارت لازمه بر آزمون‌هایی که از سوی وزارت بهداشت (دانشگاه‌های علوم پزشکی) برای پذیرش با این روش انجام می‌شود، محل ابهام است که زمینه‌ساز سوءاستفاده افراد خاص از این روش پذیرش دانشجو را فراهم و عدالت آموزشی نیز خدشه دار می‌سازد.

دکتر مسعودی اصل از وزیر بهداشت خواست به استناد بند (ج) ماده (۱۱) قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور و ماده (۴۲) آئین‌نامه اجرایی آن به منظور پیشگیری و رفع هرگونه سوء جریان، در اسرع وقت تمهیدات و اقدامات لازم را در این زمینه به عمل آورده و نتیجه به صورت مستند و مستدل به سازمان بازرسی کل کشور اعلام شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، بر اساس ماده (۵) قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، مصوب سال ۱۳۹۲ مجلس شورای اسلامی و تبصره (۲) آن، پذیرش دانشجو در دانشگاه‌‎ها به روش ظرفیت رشته-محل و تقاضای داوطلب بر اساس سابقه تحصیلی و آزمون (عمومی و اختصاصی) صورت می‌گیرد و سازمان سنجش آموزش کشور مسؤولیت سنجش داوطلبان را بر عهده دارد.

دیگر خبرها

  • انجام پایان‌نامه‌های ارزان‌قیمت و مشکلات دانشجویان
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • اردوی جهادی نوروزی با بیش از ۹۰ دانشجو + تصاویر
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • تجمع جوانان دانشجو و طلبه قم در محکومیت جنایات اسرائیل
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد
  • تصویب دو لایحه شهرداری در نخستین جلسه علنی شورای شهر قزوین
  • اعلام جزئیات برگزاری آزمون فرهنگیان
  • هشدار سازمان بازرسی به وزیر بهداشت