Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازی محبوب کرایسیس با یک عنوان ریمستر به دنیای گیم بازخواهد گشت.

طرفداری - شماره اول بازی Crysis به‌صورت ریمستر برای تمام پلتفرم‌های فعلی یعنی نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن 4، پی‌سی و اکس باکس وان عرضه خواهد شد.

به گزارش وبسایت پالیگان، جزئیات عرضه این بازی جدید که به‌نام Crysis Remastered شناخته می‌شود روز پنجشنبه از طریق وبسایت رسمی بازی لو رفت و کاربران توییتر توانستند این اطلاعات را شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اندکی بعد نیز اکانت توییتر اینتل یک تیزر رونمایی از بازی Crysis Remastered منتشر کرد اما این تیزر خیلی زود حذف شد. بر اساس جزئیات منتشرشده در وبسایت رسمی بازی، نسخه ریمستر بازی کرایسیس 1 ویژگی‌های گرافیکی جدید، تکسچرهایی با کیفیت بالا و همچنین فناوری «ری تریسینگ» را به بازی اصلی اضافه خواهد کرد. بازی کرایسیس یک داستان یک سرباز با لقب نومد را روایت می‌کند که از قابلیت‌های یک لباس جنگی نانو بهره می‌برد. یک نکته جالب این است که بستر زمانی وقایع شماره اول بازی Crysis، ماه آگوست سال 2020 است!

همچنین نکته مهم و خوشحال‌کننده دیگر در رابطه با بازی Crysis Remastered این است که احتمالا ناشر بازی اصلی یعنی الکترونیک آرتس نقشی در عرضه این عنوان جدید نخواهد داشت. البته استودیوی کرایتک هنوز این موضوع را تایید نکرده است. شماره اول بازی Crysis در سال 2007 توسط استودیو کرایتک و با استفاده از موتور بازیسازی خارق‌العاده کرای‌انجین برای پی‌سی عرضه شده بود و سپس در سال 2011 برای کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و اکس باکس 360 پورت شد. این بازی جدا از داستان و گیم‌پلی لذت‌بخش، به‌خاطر سیستم مورد نیاز و البته جلوه‌های بصری بی‌نظیرش در آن زمان شدیدا مورد توجه گیمرها قرار گرفته بود. تاریخ عرضه این عنوان هنوز مشخص نشده است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شماره اول بازی Crysis

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۶۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سهم تفریح و سفر طی ۱۰ سال

مرکز پژوهش‌های مجلس در این‌گزارش به بررسی وضعیت گردشگری داخلی از نظر دسترس‌پذیری، برای اقشار مختلف جامعه و ارائه بسته تقنینی پرداخت.

به گزارش هم‌میهن، در این‌گزارش آمده که با بررسی وضعیت آمار و ارقام شاخص‌های کمی‌وکیفی گردشگری داخلی، می‌توان به وجود مسئله جدی در امکان بهره‌مندی از مزایای گردشگری در بین دهک‌های متوسط و پایین و افراد معلول و سالمند جامعه پی برد.

به‌طوری‌که بین سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۰ ازنظر کمیت (به‌جز ایام محدودیت‌های بیماری کرونا)، گردشگری داخلی در ایران رو به افزایش بوده است.

با وجود این، آمار‌ها نشان از کوچک‌شدن سهم سفر و تفریح از سبد هزینه خانواده‌های ایرانی دارد. کمیت سفر‌ها به‌دلیل عواملی، چون تکرار سفر خانوار‌های برخوردار یا افزایش سفر‌های اجباری بوده و این امر موجب توسعه کیفی این حوزه نشده است.

بررسی نسبت هزینه‌های تفریح و سرگرمی به هزینه کل در سبد مصرفی خانوار‌های شهری، نشان می‌دهد که طی سال‌های گذشته سهم هزینه‌های تفریح و سرگرمی با کاهش قابل‌توجهی روبه‌رو بوده، به‌طوری‌که سهم هزینه‌های مربوط به تفریح و سفر از ۰/۷۱ درصد در سال ۱۳۹۰، به ۰/۳۸ درصد در سال ۱۴۰۰ رسیده است.

دیگر خبرها

  • عرضه اینترنتی دارو کلید خورد | اطلاعات بیماران در اختیار پلتفرم‌ها قرار می‌گیرد؟
  • شوخی گلزار با مردم
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • خبر خوش برای طرفداران شیائومی/ اطلاعات بیشتری از پرچمدار ردمی لو رفت!
  • محمدرضا گلزار و «پانتومیم» نمره قبولی می‌گیرند؟
  • کاهش سهم تفریح و سفر طی ۱۰ سال
  • بازی GTA 6 جلوه‌های گرافیکی بسیار چشم‌نواز خواهد داشت
  • شاتل موبایل رنج جدید شماره سیم‌کارت‌های هوشمند خود را عرضه کرد
  • سینر: می‌خواهم یک مدال المپیک برای ایتالیا بیاورم