Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت بهداشت فرانسه اعلام کرد طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۷ هزار مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) در این کشور ثبت شده است. ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۷ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری اسکای‌نیوز، وزارت بهداشت فرانسه روز پنج‌شنبه اعلام کرد شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور با 17164 نفر افزایش طی 24 ساعت گذشته، به بیش از 165 هزار نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت بهداشت فرانسه شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور را نیز حدود 18 هزار نفر اعلام کرده است. بنا بر اعلام این وزارتخانه، طی 24 ساعت گذشته 753 نفر از مبتلایان به کرونا در فرانسه جان خود را از دست داده‌اند.

فرانسه در حال حاضر از لحاظ تعداد مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا (بیماری کووید-19) پس از کشورهای آمریکا، ایتالیا و اسپانیا در رتبه چهارم جهان قرار دارد.

شمار قربانیان کرونا در فرانسه به بیش از 15هزار نفر رسیدهشدار سرویس‌های اطلاعاتی فرانسه درباره بروز شورش پس از پایان قرنطینهمقررات منع آمدوشد در فرانسه به‌مدت 4 هفته تمدید شد/ مرزها بسته خواهد ماند

انتهای پیام/.

R1535/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بیماری کووید-19 ویروس کرونا اخبار "فرانسه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیماری کووید 19 ویروس کرونا اخبار فرانسه بیماری کووید 19 ویروس کرونا اخبار فرانسه ویروس کرونا ساعت گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۷۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش چشمگیر آمار سرطان در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمود شهامت در آئین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید بیمارستان شهید جلیل یاسوج افزود: روزانه ۳ نفر در استان به شکل میانگین به سرطان مبتلا می‌شود. وی ادامه داد: تغذیه، محوری‌ترین مسئله در بحث سرطان است. شهامت با تاکید بر نظارت بر تولید محصولات غذایی، گفت: مواد غذایی که به عنوان ضد سرطان و آنتی اکسیدان مطرح است، خود عامل سرطان است. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: چرا در بخش سلامت فقط دانشگاه علوم پزشکی محور است و باید دید نقش سایر بخش‌ها و دستگاه‌ها به چه شکل است؟ شهامت تصریح کرد: نقش جهاد کشاورزی ما و بخش‌های متولی در سلامت غذایی چگونه است؟. شهامت خواستار تشکیل کارگروهی در محور سلامت شد و ادامه داد: کمبود این کارگروه در استان احساس می‌شود. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان خاطرنشان کرد: در بحث مطالبات بیمه‌ای باید اقدامات مطلوب و مناسبی شکل بگیرد و مشکلات و موانع برطرف شود. شهامت با اشاره به تلاش برای رفع مشکلات معوقات کارکنان بیمارستان‌ها، گفت: در بخش کارانه‌ها و معوقات بروزرسانی از مواردی است که هدفگذاری شد.

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۱۵۱ نفر رسید
  • افزایش چشمگیر آمار سرطان در استان
  • رشد چشمگیر خرید تضمینی گندم در خراسان جنوبی
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد
  • این خودرو رکورددار افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی شد؛ ساینا، شاهین، سمند، ام وی ام و فونیکس چقدر قیمت خورد؟ | جدول قیمت ها
  • افزایش چشمگیر قیمت بنزین در آلمان
  • افزایش تلفات سیل و باران‌های شدید در افغانستان