Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، کاخ سفید می گوید که کشورهای عضو گروه هفت خواهان اصلاحات در سازمان بهداشت جهانی هستند.

کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد که کشورهای عضو گروه هفت در راستای اطمینان از اینکه سازمان بهداشت جهانی نقش خود را به خوبی ایفا می کند خواهان اصلاحات گسترده در این سازمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این در حالی است که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا پیش از این از بررسی توقف حمایت مالی واشنگتن از سازمان بهداشت جهانی خبر داده بود.

ترامپ که با انتقادات زیادی در خصوص نحوه مدیریت شیوع کرونا در آمریکا مواجه است سازمان بهداشت جهانی را به جانبداری از چین و اهمال در خصوص شیوع ویروس کرونا متهم کرد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: سازمان بهداشت جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۸۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیر عبداللهیان با مقام سازمان جهانی بهداشت

امیر عبداللهیان در دیدار با مقام سازمان جهانی بهداشت اعللام کرد: بسیاری از کودکان و زنان فلسطینی بر اثر بیماری و کمبود دارو جان خود را از دست می‌دهند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با خانم حنان بلخی مدیر منطقه ای سازمان جهانی بهداشت برای منطقه شرق مدیترانه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، بر ضرورت ایفای نقش سازمان‌های بین‌المللی بویژه سازمان بهداشت جهانی برای ارسال کمک های انسانی و دارو به غزه تاکید کرد.

وزیر خارجه کشورمان تصریح کرد که جنایات و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در غزه محدود به بمباران نشده و بسیاری از فلسطینیان به خصوص کودکان و زنان  بر اثر گرسنگی، بیماری و کمبود دارو جان خود را از دست می دهند.

خانم حنان بلخی مدیر منطقه ای سازمان جهانی بهداشت برای منطقه شرق مدیترانه ضمن ابراز خرسندی از سفرش به ایران، به تلاش های سازمان بهداشت جهانی در همکاری با شرکای بین المللی برای ارسال کمک های انساندوستانه به نوار غزه اشاره و تاکید کرد بدلیل جنایات و خشونت رژیم صهیونیستی، این تلاش ها تاکنون مثمر ثمر نبوده است. 

وی ابراز امیدواری کرد که با توقف خشونت ها و جنایات رژیم در غزه، فرصت برای ارائه کمک های انسانی و بهداشتی و درمانی و دسترسی به واکسن، دارو و غذا برای مردم فلسطین فراهم شود.

خانم بلخی در این دیدار برنامه های سازمان بهداشت جهانی در زمینه توسعه بهداشت و سلامت، مقابله با بیماریهای واگیر دار، افزایش آگاهی همگانی و آموزش در جهان بویژه در منطقه آسیای غربی و شرق مدیترانه را تشریح کرد و ضمن تحسین پیشرفت و کارآمدی نظام سلامت و ظرفیت ها و تجارب خوب جمهوری اسلامی ایران در عرصه بهداشتی و درمانی به خصوص در دوره مقابله و کنترل همه گیری کرونا، خواهان استفاده از تجربیات و دستآورهای کشورمان در ارتقاء سلامت در سطح منطقه گردید.

رایزنی تلفنی امیرعبداللهیان و دبیرکل سازمان همکاری شانگهایگفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و دبیرکل سازمان همکاری اسلامیامیرعبداللهیان: ماجراجویی اسرائیل پاسخ فوری در پی خواهد داشتگزارش امیرعبداللهیان از رایزنی با برخی از وزرای خارجه کشورهاامیرعبداللهیان: ریشه اصلی ناامنی رژیم اشغالگر صهیونیستی است

 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • دیدار امیر عبداللهیان با مقام سازمان جهانی بهداشت
  • تاکید امیرعبداللهیان بر نقش سازمان بهداشت جهانی برای کمک به غزه
  • (عکس) حجاب مدیرکل منطقه‌ای سازمان جهانی بهداشت در دیدار امیرعبداللهیان
  • کاخ سفید: شرایط فعلی منطقه، نتیجه عملکرد ترامپ با برجام است
  • تلاش سازمان جهانی بهداشت برای انتقال مجروحان غزه به سایر کشورها
  • الزام اقدام عملی سازمان جهانی بهداشت برای غزه
  • واکنش کاخ سفید به تورم بالا در آمریکا: ترامپ بدتر خواهد بود
  • ترامپ: تنش‌های میان ایران و اسرائیل می‌تواند به جنگ‌جهانی منجر شود
  • ترامپ: شاید به جنگ‌جهانی برسیم
  • ترامپ: شاید به جنگ‌جهانی برسیم/ بایدن نمی‌داند چه غلطی می‌کند!