Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست خبری فرمانده‌ سپاه الغدیر استان یزد با خبرنگاران در خصوص اقدامات سپاه و بسیج در میدان مبارزه با کرونا و رزمایش کمک مومنانه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، سرهنگ رضا پورشمی فرمانده‌ سپاه الغدیر استان یزد در نشست خبری با خبرنگاران یزد در خصوص اقدامات سپاه و بسیج در میدان مبارزه با کرونا و رزمایش کمک مومنانه گزارشاتی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اجرای رزمایش کمک مومنانه را با محوریت مساجد و امام جماعت مسجد اشاره کرد و گفت: این رزمایش به همت مجمع خیرین جهادگر بسیجی استان در تمامی مساجدی که پایگاه‌های مقاومت دارند در سه مرحله اجرا می شود که مرحله اول آن سه روز قبل از آغاز ماه مبارک رمضان، مرحله دوم نیمه ماه و همزمان با ولادت امام مجتبی (ع) و مرحله سوم همزمان با عید سعید فطر اجرا خواهد شد ضمن اینکه این رزمایش تا ریشه‌کن شدن ویروس منحوس کرونا ادامه خواهد داشت.

پورشمسی با بیان این مطلب که رزمایش کمک مومنانه تنها به اهدای بسته‌های معیشتی منحصر نمی‌شود گفت: ما در این رزمایش هر آنچه مورد نیاز جامعه باشد ارائه خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۸۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان نشست خبری سرمربیان استقلال و شمس آذر

زمان نشست خبری سرمربی استقلال و سرمربی شمس آذر مشخص شد.

طرفداری | استقلال و شمس آذر از ساعت ۱۸ روز جمعه به مصاف هم می روند.

زمان برگزاری کنفرانس خبری پیش از دیدار استقلال و شمس‌آذر:

پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

ساعت ۱۱: مربی استقلال (جواد نکونام سرمربی تیم محروم است.)

ساعت ۱۲:۳۰: سعید دقیقی سرمربی شمس آذر قزوین

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • با تسلیحات حداقلی به سرزمین‌های اشغالی حمله شد
  • با تسلیحات حداقلی به سرزمین های اشغالی حمله شد/ در این مرحله از ۵ نوع موشک استفاده نشد
  • حاجی زاده: با تسلیحات حداقلی به سرزمین های اشغالی حمله شد
  • اعلام زمان نشست خبری سرمربیان استقلال و شمس آذر
  • هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی را اطلاع دهید
  • قدردانی فرمانده سپاه الغدیر از نمایندگان ارتش در یزد
  • نشست خبری فرمانده نزاجا به مناسبت روز ارتش
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • گزارش تصویری | نشست خبری گزارش برنامه های نوروز و رمضان رسانه ملی
  • نشست خبری فرمانده نیروی زمینی ارتش آغاز شد