Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@07:09:37 GMT

جمع‌آوری ۶ هزار و ۱۰۰ قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۸۳۴۱

جمع‌آوری ۶ هزار و ۱۰۰ قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سردار حیدر عباس‌زاده پنجشنبه شب در حاشیه افتتاح کلانتری ۱۴ خرمشهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعداد زیادی سلاح غیرمجاز در اختیار برخی افراد است، افزود: نیروی انتظامی تلاش فراوانی برای جمع‌آوری این اسلحه‌ها داشته است.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: برخی از عاملان تیراندازی در مناسبت‌ها و هنجارشکنان نظم و امنیت نیز دستگیر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به کشف ۶۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در۲۴ ساعت گذشته در خوزستان اشاره کرد و گفت: طی ۲ عملیات پلیسی ۴۷۰ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان امیدیه و ۱۵۰ کیلوگرم مواد در بهبهان کشف و ضبط شد.

سردار عباس زاده از کاهش چهار درصدی سرقت در سال گذشته در استان خوزستان خبر داد و اظهارداشت: در سال گذشته کشفیات نیروی انتظامی در استان نسبت به سال‌های قبل افزایش پیدا کرد و در سالجاری نیز برنامه‌های خوبی برای کشف مواد مخدر و سایر موضوع‌ها پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به شناسایی تهدیدها و آسیب‌های خوزستان افزود: براساس نیازمندی‌های مردم در حوزه امنیت عمومی، کاهش جرایم خشن و سرقت‌ها برنامه‌های جامعی تدوین و اجرا شده و در سه سال گذشته شاهد کاهش جرایم خشن در خوزستان بودیم.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه جزو ۲ استان با بالاترین کشفیات در سطح کشور بودیم، گفت: پلیس نظارت بر اماکن عمومی در مرکز استان و شهرستان‌های تابع با همکاری سازمان تعزیرات و گروه های بازرسی و نظارت کشفیات بسیار خوبی در زمینه احتکار اقلام بهداشتی داشته است.

وی افزود: نیروی انتظامی در راستای مبارزه با بیماری کرونا همانند نیروهای سپاه و ارتش در حوزه کنترل ورود و خروج داخل شهرها در ۱۰۶ نقطه در طرح قرنطینه همکاری داشته است.

سردار عباس زاده گفت: تازمانی که مصوبات شورای تامین استان و ابلاغیه ناجا مبنی بر لغو محدودیت‌ها واصل نشود این طرح فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت سازی ادامه دارد و نیروی انتظامی آمادگی هرگونه همکاری با دانشکده علوم پزشکی خواهد داشت.

وی افزود: یکی از برنامه‌های انتظامی استان خوزستان، نوسازی و بازسازی مکان های نیروی انتظامی به ویژه کلانتری ها، پاسگاه‌ها و بخش های انتظامی است.

فرمانده انتظامی خوزستان اظهارداشت: در سه سال گذشته ۹۰ درصد مقرهای پلیس به ویژه کلانتری ها و پاسگاه‌های انتظامی نوسازی شد.

به گزارش ایرنا کلانتری ۱۲ و ۱۴ خرمشهر با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان و امام جمعه این شهر به بهره برداری رسید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا سیامک شایقی جهش تولید شبکه اجتماعی شاد سامانه مستعان وام یک میلیونی خوزستان سلاح سلاح های غیر مجاز جمع آوری سلاح ویروس کرونا سیامک شایقی جهش تولید شبکه اجتماعی شاد سامانه مستعان وام یک میلیونی نیروی انتظامی سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۸۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات شهروند لنگرودی با حضور به موقع پلیس

سرهنگ "شریف رحیمی" گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه یک مرد میان‌سال به قصد خودکشی به بالکن طبقه چهارم یک ساختمان در مسکن مهر رفته و تصمیم به پریدن دارد، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ به محل مورد نظر اعزام شد.

وی به حضور به موقع پلیس، عوامل اوژانس و آتش‌نشانی در محل مورد نظر اشاره کرد و گفت: پس از تلاش‌های ماموران انتظامی و دعوت به آرامش این مرد ۴۳ ساله که از حالت روحی و روانی خوبی برخوردار نبوده از اقدام به خودکشی منصرف و انگیزه خود از این کار را مشکلات شخصی عنوان کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود در پایان ریشه‌یابی مشکلات شخصی، اختلافات خانوادگی و مشکلات روحی روانی را نیازمند بهره‌گیری از روانشناسان مجرب دانست و خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند برای دریافت هرگونه مشاوره در خصوص رفع مشکلات شخصی خود به مشاوران انتظامی مستقر در کلانتری‌ها یا مرکز مشاوره معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس گیلان مراجعه و به صورت رایگان از خدمات ارائه شده در این مراکز بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ۱۴۴ متخلف زیست محیطی دستگیر شدند
  • کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز در چناران شهر
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور به موقع پلیس
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • کشف خودروهای مسروقه در دامغان
  • کشف و جمع آوری تورهای متخلفین صید غیرمجاز در تالاب نوروزلو میاندوآب
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد
  • جمع آوری و طرد ۸۰۰۰ اتباع غیرمجاز از تفرجگاه‌های استان تهران
  • بازداشت ۲ مامور قلابی در تهران!
  • بازداشت یک مامور در تهران!