Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه ایلام با توجه به تاکید ستاد مبارزه با کرونا و مسئولان مربوطه بر حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی، مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان را تا ۳۱ خردادماه تمدید کرده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه ایلام در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با توجه به وضعیت موجود و تاکید ستاد مبارزه با کرونا و مسئولان مربوطه بر حفظ فاصله گذاری اجتماعی، مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان دانشگاه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تا ۳۱ خردادماه تمدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این اطلاعیه، دانشجویان دانشگاه ایلام می‌توانند فرم گواهی رتبه را بدون امضا در سامانه ثبت نام بارگذاری کنند. همچنین، به دانشجویان این امکان داده شده تا اطلاعاتی مانند معدل و رتبه را در فرم گواهی رتبه، براساس شش نیمسال اول وارد کنند.   بیشتر بخوانید: دانشگاه ایلام بدون آزمون، دانشجوی ارشد جذب می‌کند
در این اطلاعیه آمده است که از میان دانشجویان ۱۵ درصد برتر که توسط گروه آموزشی دانشگاه پذیرفته می‌شوند، به تعداد ظرفیت موجود رشته، پذیرش صورت خواهد گرفت.
دانشجویانی که جزو ۱۰ درصد بعدی ورودی هستند، فقط در صورت انصراف دانشجویانی از میان ۱۵ درصد برتر و پذیرش توسط گروه آموزشی مربوطه قابلیت جایگزین شدن و پذیرش نهایی خواهند داشت.
دانشجویانی که جزو ۱۵ درصد برتر و یا ۱۰ درصد بعدی بوده و در لیست واجدان شرایط قرار ندارند، حد نصاب تعداد واحد‌های گذرانده تا پایان نیمسال ششم (به تعداد سه چهارم کل واحدها) را کسب نکرده اند.
قرار داشتن در لیست واجدان شرایط به هیچ وجه به منزله پذیرش قطعی نیست. بلکه این منوط به پذیرش اولیه توسط گروه آموزشی و سپس تایید نهایی توسط سازمان سنجش آموزش کشور است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه ایلام پذیرش دانشجو استعداد درخشان ویروس کرونا دانشگاه ایلام بدون آزمون ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۸۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب

به گزارش خبرنگار مهر، دانشجویان برای ثبت نام و حضور در دیدار رمضانیه با رهبر انقلاب تا پایان امروز پنج شنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ مهلت دارند.

دانشجویان می توانند با ثبت‌نام در سایت didar.nahad.ir و پاسخ به پرسش «اگر شما در دیدار دانشجویی فرصت صحبت با رهبر انقلاب اسلامی را داشتید، مهم‌ترین نکته‌ای را که با ایشان در میان می‌گذاشتید چه بود؟»به قید قرعه در دیدار رمضانیه دانشجویان با رهبر انقلاب حضورداشته باشند.

همزمان با نزدیک شدن به سنت هر ساله دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با فعالان دانشجویی دانشگاه ها، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در نظر دارد، مجموعه از نکات و مطالب، سوالات، پیشنهادات و ایده های موثر ناظر به دانشگاه و فضای عمومی جامعه را در قالب سامانه دیدار جمع آوری نموده و به طور مکتوب به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی منعکس نماید.

در این راستا و با توجه به استقبال گسترده و هرساله از این دیدار، از دانشجویانی که در این طرح مشارکت داشته باشند با قید قرعه جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل آمده و نتیجه از طریق پیامک به اطلاع خواهد رسید.

کد خبر 6064092

دیگر خبرها

  • شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون/ دارندگان مدارک حوزوی معادل ارشد امکان ورود ندارند
  • انتقال خون ایلام آماده پذیرش اهداکنندگان
  • حذف نام صدیقی از سخنرانان شب‌قدر دانشگاه امام‌صادق
  • نتانیاهو تمدید مهلت طرح جنجالی جذب سرباز را از دادگاه رژیم صهیونیستی خواستار شد
  • وزارت آموزش و پرورش یک اطلاعیه مهم داد
  • اعلام شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون در دانشگاه الزهرا(س)
  • شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون
  • مهلت ارسال چکیده به کنفرانس مطالعات هند تمدید شد
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب