Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@14:04:56 GMT

ارتش جرئت تهدید را از ابرقدرتهای پوشالی گرفته است

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۸۷۸۶

ارتش جرئت تهدید را از ابرقدرتهای پوشالی گرفته است

حزب موتلفه اسلامی در بیانیه ای تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی مقتدر بازدارنده ای است که امروز، حتی جرئت تهدید را از دشمنان و ابرقدرتهای پوشالی گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حزب موتلفه اسلامی بمناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد. 

متن بیانیه به شرح ذیل است:

روز ارتش، یادآور دوراندیشی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پیروزی انقلاب اسلامی، منافقین و بدخواهان بدنبال انحلال ارتش بودند و تیزهوشی و آینده نگری امام راحل مانع از این توطئه خطرناک شد و امروز شاهد ثمره گرانبهای این اقدام هوشمندانه هستیم

امروز ارتش جمهوری اسلامی در کنا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دو بازوی قدرتمند فرمانده معظم کل قوا و نظام اسلامی می باشند

ارتش ما امروز از مقتدرترین و به روز ترین ارتش های جهان است

امنیت و آرامش کشور عزیزمان امروز مرهون مجاهدتها و رشادتها و خونهای پاک دلیرمردان ارتشی همچون سپهبد شهید صیاد شیرازی است

ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی مقتدر بازدارنده ای است که امروز، حتی جرئت تهدید را از دشمنان و ابرقدرتهای پوشالی گرفته است

ارتش نه تنها در عرصه نظامی، حضوری مقتدرانه دارد، که در عرصه خدمت به هموطنان آسیب دیده از بلایا نیز همواره خوش درخشیده و در خط مقدم خدمت رسانی بوده است

حزب موتلفه اسلامی با گرامیداشت یاد شهدای والامقام ارتش، این روز را به فرماندهی معظم کل قوا و ارتشیان شجاع و فداکار، تبریک و تهنیت می گوید و استمرار عزت و سربلندی ایران اسلامی و همه نیروهای مسلح را از خداوند متعال مسئلت دارد. 

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۸۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باکو: تهدید و فشارهای فرانسه نتیجه‌ای نخواهد داشت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «آیخان حاجی زاده» سخنگوی وزارت خارجه جمهوری آذربایجان در واکنش به اقدام دولت فرانسه به احضار سفیرش در باکو اعلام کرد که «طرف آذربایجانی بارها اعلام کرده که گفتگو با باکو به زبان تهدید و فشار نتیجه ای نخواهد داشت.»

دولت فرانسه دیروز سه‌شنبه در اعتراض به آنچه اقدامات باکو در آسیب‌زدن روباط دوجانبه توصیف کرد، «آنه بویلون» سفیر خود در باکو را برای مشورت به پاریس فراخواند.

در بیانیه وزارت خارجه فرانسه آمده که سفیر فرانسه در باکو به علت تداوم اقدامات یک‌جانبه جمهوری آذربایجان که به روابط دوجانبه آسیب زده، برای انجام مشورت‌هایی فراخوانده است.

آن‌گونه که در این بیانیه آمده «امانوئل ماکرون» رییس‌جمهور فرانسه با آنه بویلون دیدار و گفت‌وگو کرده است. ماکرون در دیدار با بویلون گفت که از اقدامات باکو متاسف است و ابراز تمایل کرده که جمهوری آذربایجان در مورد نیات خود شفاف‌سازی کند.

کد خبر 6080834

دیگر خبرها

  • واکنش فرمانده کل ارتش به شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان
  • ابهت گنبد پوشالی اسرائیل برای همیشه در هم شکست
  • پاسخ کوبنده ایران اسلامی در برابر هر تهدید دشمنان
  • عملیات وعده صادق، هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را فروریخت
  • باکو: تهدید و فشارهای فرانسه نتیجه‌ای نخواهد داشت
  • بیانیه حزب موتلفه اسلامی در تبریک پاسخ موشکی ایران به اسرائیل
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را فروریخت/ امروز دنیا به اقتدار جمهوری اسلامی ایران معترف است
  • قدرت ارتش جمهوری اسلامی در جهان می‌درخشد
  • کوچکترین تهدید دشمن با برخورد قاطع ما پاسخ داده می‌شود
  • «وعده صادق» آغاز حرکت نابودی اسراییل است