Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی انصارالله یمن تأکید کرد فرستاده سازمان ملل موضوع محاصره و مسائل اصلی را نادیده می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله یمن و رئیس هیئت مذاکره‌کننده صنعا گفت: مذاکره تحت سایه محاصره و جنگ تنها یک اهرم فشار است که به نفع گزینه نظامی است. ما تأکید می‌کنیم که توقف جنگ و پایان محاصره قبل از هر مذاکره‌ای تنها گزینه صحیح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صلح تنها با توقف جنگ و لغو محاصره به دست می‌آید و اکنون فرصت واقعی برای صلح وجود دارد چراکه حملات هنوز متوقف نشده است.

عبدالسلام گفت:‌ صحبت‌های ائتلاف متجاوز درباره آتش‌بس صرفا ادعاهای دروغین و تبلیغات رسانه‌ای است. جنگ به شکل واقعی متوقف نشده است. مردم یمن به قطعنامه واضح و صریحی از سوی شورای امنیت برای توقف تجاوز به جای جلسات ماهانه نیاز دارند. سازمان ملل هیچ‌گونه پاسخ صریحی درباره سند حل سیاسی نداده است.

وی گفت: مارتین گریفیث، فرستاده سازمان ملل به یمن از ما خواست سندهای دیگر را بررسی کنیم اما درباره راهکار فراگیر می‌گوید آن را بررسی می‌کند. این قابل قبول نیست و ضمانت محسوب نمی‌شود. پاسخ ما به گریفیث این است که متن توافقی که امضا خواهد شد باید شامل راهکارهای موجود در این طرح ملی باشد.

عبدالسلام تأکید کرد: فرستاده سازمان ملل محاصره و مسائل اصلی را نادیده می‌گیرد و پاسخی به طرح ملی برای توقف جنگ و لغو محاصره نداد و حتی با مذاکره واقعی برای این طرح مخالف است. ما خواهان یک متن واضح و صریح درباره توقف کامل جنگ و محاصره هستیم. کشورهای ائتلاف متجاوز برای دستیابی به زمان بیشتری جهت تقویت قوای خود تلاش می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمد عبدالسلام بحران یمن سازمان ملل توقف جنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۸۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره باشگاه تراکتور با بردیف برای هدایت دوباره تیم تبریزی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بعد از جدایی خمز از تراکتور فعلا مسئولان این باشگاه هدایت تیم را به عهده محمد نصرتی سپرده اند.

امروز یکی از رسانه های روسی در خبری مدعی شد که قربان بردیف سرمربی سابق تراکتور بار دیگر مورد توجه این باشگاه قرار گرفته و در حال بازگشت به تبریز است.

پیگیری خبرنگار آنا از باشگاه تراکتور حکایت از این دارد که این مذاکرات انجام شده و در حال صحبت با قربان بردیف هستند تا او بار دیگر هدایت سرخپوشان تبریزی را به عهده بگیرد. اینکه مذاکرات به نتیجه برسد هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مذاکره باشگاه تراکتور با بردیف برای هدایت دوباره تیم تبریزی
  • انصارالله: به هدف قرار دادن کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهیم
  • ۲۱ روستای چابهار در محاصره سیل و گرگروها
  • برپایی موکب پذیرایی هیات بابل در غزه فلسطین
  • توقف فعالیت پنجمین دوره شورای روانشناسی و مشاوره
  • امیرعبداللهیان و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی تحولات منطقه را بررسی کردند
  • تاکید دبیر کل سازمان همکاری اسلامی بر توقف جنایات صهیونیست ها
  • لزوم اقدام قاطع جامعه جهانی جهت توقف جنایات صهیونیست‌ها در غزه
  • آمریکا مدعی سرنگون کردن ۴ پهپاد یمنی شد
  • آمریکا مدعی سرنگونی ۵ پهپاد انصارالله شد