Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: امروز ارتش به چنان قدرتی رسیده که می‌تواند در عرصه‌های مختلف با اقتدار حضور پیدا کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهر، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم رژه خدمت که صبح امروز در مرکز آموزش شهید امان اللهی نیروی زمینی ارتش برگزار شد، با تبریک ۲۹ فروردین، روز ارتش، اظهار داشت: خداوند بزرگ را بخاطر سربازی ولایت و پیش مرگ ملت قدرشناس هستیم؛ شاکر و سپاسگزاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز هیچ ارتشی در جهان مورد لطف و حمایت و عنایت مردم نیست، ما چیزی برای تشکر نداریم جز اینکه در چنین حوادثی کمک آنها باشیم و در نهایت در دفاع از آنها جان خود را برای آرمانهای آنها فدا کنیم.

موسوی گفت: امروز ارتش به چنان قدرتی رسیده که می‌تواند در عرصه‌های مختلف با اقتدار حضور پیدا کنند، در همین ساعات فرزندان ایران زمین در ارتش دست در دست برادران سپاه و نیروی انتظامی از مرزها کشور دفاع و همزمان در حال انجام رژه خدمت هستند؛ این توان تحت فرماندهی مقام معظم رهبری و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دست آماده است.

فرمانده کل ارتش گفت: فرزندان ایران زمین در ارتش جمهوری اسلامی ایرانی و نیروی پدافند هوایی، نیروی دریایی و نیروی هوایی حافظ تمامیت ارضی کشور هستند و پرچم اقتدار ایران را برافراشته اند.

وی با اشاره به خدمات ارتش برای مقابله با ویروس کرونا، گفت: بیش از یازده هزار از کادر درمانی ارتش در حال مقابله با کرونا هستند و بخش اعظمی از کارکنان و خانواده ارتش در حال پشتیبانی از بخش بهداشت و درمان کشور و تولید تجهیزات و ماسک مورد نیاز هستند.

امیر موسوی گفت: به فرماندهی معظم کل قوا اعلام آمادگی می‌کنیم و به ملت ایران اعلام می‌کنیم که ارتش جمهوری اسلامی ایران سد محکمی در برابر دشمن و برادری مهربان و دلسوز برای مردم است.

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۸۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی : میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشار ها مقاومت کردیم

رئیس‌جمهور با اعلام شکست سیاست فشار حداکثری علیه ایران، گفت: جمهوری اسلامی از سویی دیپلماسی و میز مذاکره را ترک نکرد و از سوی دیگر برابر فشارها و تحریم‌های آمریکایی‌ها گزینه مقاومت و ایستادگی را برگزید و از حقوق خود کوتاه نیامد.

به گزارش ایرنا، سید ابراهیم رئیسی عصر دوشنبه به وقت محلی، در ادامه برنامه‌های سفر رسمی به پاکستان، در دیدار «سردار ایاز صادق» رئیس مجلس ملی پاکستان که در محل اقامت رئیس جمهور انجام شد، با اظهار امیدواری نسبت به اینکه این سفر گامی در جهت توسعه روابط باشد، نقش مجالس دو کشور در تسهیل و تسریع ارتقای روابط فیمابین مهم و موثر عنوان کرد.

رئیسی با بیان اینکه در برابر دشمنی‌های دشمنان ۲ راه تسلیم یا مقاومت وجود دارد، افزود: در فلسطین نیز عده‌ای راه سازش را در پیش گرفتند و عده‌ای راه مقاومت که هزینه سازش به مراتب از مقاومت بیشتر است. جمهوری اسلامی ایران از سویی دیپلماسی و میز مذاکره را ترک نکرد و از سوی دیگر در برابر فشارها و تحریم‌های آمریکایی‌ها گزینه مقاومت و ایستادگی را برگزید و از حقوق خود کوتاه نیامد، در نتیجه امروز شاهد رشد ۶ درصدی اقتصاد ایران هستیم و مقامات رسمی آمریکایی اعتراف می‌کنند که سیاست فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده است.

رئیس جمهور با برشمردن برخی توانمندی‌های کشورمان از جمله در حوزه تولید خودرو، فعالیت بیش از ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان و نظایر آن، از آمادگی ایران برای به اشتراک گذاشتن توانمندی‌ها و دستاوردهای خود در حوزه‌های مختلف با کشور دوست و برادر پاکستان و ارتقای روابط در عرصه‌های مختلف خبر داد.

هیچ کدام از احزاب پاکستانی مخالف روابط دوستانه با ایران نیستند

«سردار ایاز صادق» نیز در این دیدار از طرف خود و احزاب مختلف پاکستانی به دکتر رئیسی خوش‌آمد گفت و افزود: هیچ کدام از احزاب پاکستانی چه احزاب همسوی دولت و چه احزاب اپوزیسیون، مخالف روابط دوستانه با جمهوری اسلامی ایران نیستند.

رئیس مجلس ملی پاکستان همکاری، تفاهم و اشتراک نظر میان مقامات دو کشور را کم‌نظیر توصیف و با بیان اینکه گروه دوستی ایران بیشترین عضو را در مجلس پاکستان دارد، تصریح کرد: پاکستان هم علاقمند به گسترش روابط و هم نیازمند توسعه همکاری‌ها در حوزه‌های انرژی، توسعه بازارچه‌های مرزی، همکاری‌های اقتصادی و تعاملات تجاری با جمهوری اسلامی ایران است و مجلس پاکستان آمادگی دارد در جهت رفع هر گونه مانع یا مشکلی در مسیر تقویت روابط فیمابین گام‌های عملی و موثر بردارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف هوایی محتاج هیچ کشوری نیست
  • دستاوردهای عملیات وعده صادق
  • ایران؛ ظهور یک ابر قدرت در عرصه بین الملل
  • ایران قدرتی منطقه‌ای است که به تدریج به قدرت جهانی تبدیل خواهد شد
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • رئیسی : میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشار ها مقاومت کردیم