Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده و موافقت بانک صادرات کسر اقساط تسهیلات قرض الحسنه ۷ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری در ماه‌های فروردین و اردیبهشت به تعویق افتاده و از حقوق بازنشستگان کسر نخواهد شد.

افتخاری همچنین گفت: علاوه بر این، مقرر شد اقساط وام ماه‌های فروردین و اردیبهشت برای آن دسته از بازنشستگانی که سهام بیمه ملت را خریداری کرده‌اند نیز به تعویق بیفتد و این اقساط از حقوق این عزیزان کسر نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این موضوع شامل اقساط وام ازدواج فرزندان بازنشستگان نیز می‌شود، افزود: این تصمیم در چارچوب حمایت از بازنشستگان عزیز در شرایط موجود و با همکاری صندوق بازنشستگی و نظام بانکی کشور اتخاذ شده است.

افتخاری با اشاره به صدور احکام سال ۹۹ بازنشستگان کشوری و پرداخت حقوق فروردین ماه همراه با افزایش‌های ناشی از ۱۵ درصد و همسان سازی گفت: تلاش شبانه روزی همکاران ما در بخش‌های مختلف صندوق برای سرعت بخشیدن به صدور احکام سال ۹۹ و پرداخت حقوق فروردین ماه براساس احکام جدید که برای نخستین بار صورت گرفت، جای قدردانی دارد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه از آغاز ثبت‌نام مرحله دوم وام ضروری ۷ میلیون تومانی از اول اردیبهشت ماه ۹۹ خبر داد و گفت: این وام همانند مرحله نخست، به مبلغ ۷ میلیون تومان، با اقساط ۳۶ ماهه و با کارمزد ۴ درصد است.

افتخاری اظهار کرد: بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری می‌توانند از روز دوشنبه اول اردیبهشت ماه تا اول خرداد ماه به مدت یک ماه با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی به نشانی cspf.ir به صورت اینترنتی ثبت‌نام کنند. شرایط دریافت وام ضروری بازنشستگان در صفحه ثبت‌نام سایت درج خواهد شد.

وی تصریح کرد: پس از اتمام مهلت یک ماهه ثبت‌نام، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام‌های دریافتی، بهره مندی از سایر تسهیلات، میزان حقوق و ... بررسی شده و با اولویت بندی و براساس میزان اعتبار تخصیصی از سوی بانک صادرات، «واجدین شرایط» تعیین و اسامی آن‌ها از طریق سایت صندوق اعلام خواهد شد.

افتخاری گفت: پرداخت مرحله دوم وام ضروری ۷ میلیون تومانی به حساب واجدین شرایط براساس نوبت بندی و با توجه به سقف تعیین شده توسط بانک عامل به صورت ماهانه انجام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حقوق بازنشستگان حقوق بازنشستگان در سال 99 صندوق بازنشستگی کشوری صندوق بازنشستگی وام ضروری ۷ میلیون ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۹۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین ماه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر خوش وزرات کار به بازنشستگان تامین اجتماعی
  • زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان در پرداخت‌ها
  • تظاهرات در فرانسه در اعتراض به تشدید ریاضت‌ اقتصادی
  • (ویدیو) افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین ماه
  • افزایش سن بازنشستگی در سال ۱۴۰۳ تعیین تکلیف می‌شود؟
  • خبر فوری وزیر کار برای بازنشستگان/ زمان افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال می‌شود
  • زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی مشخص شد
  • زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • رصد حداکثری تخلفات بازار با آغاز طرح ناظران افتخاری