Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نجاتی‌پور روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کنترل شیوع کرونا در باغملک به خوبی صورت گرفته‌ است و تداوم این شرایط صرفا با همکاری و همیاری مردم امکان‌پذیر خواهد بود.

وی افزود: برگزاری مراسم ترحیم و ازدواج و تجمع این چنینی می‌تواند باعث افزایش آمار کرونا شود به همین دلیل تدابیر شدیدی در این زمینه در نظر گرفته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نحاتی‌پور تأکید کرد: روز گذشته به همراه چند نفر از مسوولان شهرستان برای جلوگیری از برپایی مراسم به ویژه جشن‌های عروسی که سلامت عمومی را در این شرایط بحرانی به شدت تهدید می‌کند از روستاهای مختلف بازدید کردیم.

رئیس شورای سلامت باغملک از انجام مقدمات ۶ جشن عروسی در روستاهای مختلف این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: با حضور در منازل این افراد موارد ایمنی را تذکر دادیم و از آنها خواستیم جشن خود را به بعد موکول کنند.

وی افزود: در نهایت به همه آنها تذکر داده شد در صورت برپایی هرگونه مراسم و تجمع نسبت به بازداشت آنها اقدام خواهد شد زیرا اصرار داریم همچنان شهرستان را پاک و بدور از هر گونه آلودگی نگه داریم.

نجاتی پور با ابراز همدردی با خانواده‌های عزادار گفت: همه ما در غم شما شریک هستیم اما از همه خانواده‌هایی که در این روزها عزادار عزیزان خود هستند تقاضا می‌کنیم از اعلام عمومی برای برگزاری مراسم خودداری و به خاکسپاری متوفی به صورت خانوادگی و با افراد معدود اکتفا کنند.

موارد مثبت از بیماری کووید ۱۹ یا ویروس کرونا از اواخر بهمن پارسال در کشور مشاهده شد.هم اکنون تقریبا همه مجموعه‌های اجرایی، اداری و فرهنگی، عملیاتی و خدمات عمومی و درمانی خوزستان درگیر پیشگیری و درمان بیماری کرونا هستند و شیوع این ویروس بر بیشتر فعالیت‌های اقتصادی، آموزشی، اداری اجتماعی و فرهنگی خوزستان تاثیر گذاشته است.

برچسب‌ها ویروس کرونا باغملک صیدون بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا باغملک صیدون بهداشت و سلامت ویروس کرونا باغملک صیدون بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۹۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت صدها نفر از حامیان فلسطین در نیویورک

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، پس از تصویب بسته کمک 26 میلیارد دلاری به اسرائیل توسط سنای آمریکا، یک گروه ضد اسرائیلی از جمله فعالان یهودی در مقابل خانه سناتور «چاک شومر» در نیویورک تجمع کردند.
 
اعتراض‌کنندگان تی‌شرت‌هایی بر تن داشتند که روی آن نوشته شده بود «آتش بس فوری» و «فروش اسلحه به اسرائیل را متوقف کنید». شرکت کنندگان در این تظاهرات با مسدود کردن خیابان‌های نیویورک به تظاهرات خود ادامه دادند و از سناتور شومر خواستند، اقداماتی را برای جلوگیری از فروش تسلیحات به اسرائیل انجام دهد.
 
افسران اداره پلیس نیویورک (NYPD)، بیش از 100 تظاهرکننده را بازداشت کردند. در تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، شرکت‌کنندگان از جمله یهودیانی که خواهان توقف حملات اسرائیل به فلسطین بودند، دیده می‌شوند که با دستبند از صحنه خارج شده‌اند.


 
اداره پلیس نیویورک اطلاعات دقیقی درباره تعداد افراد بازداشت شده به اشتراک نمی‌گذارد.

سنای آمریکا بسته کمک خارجی به ارزش 95 میلیارد دلار شامل 61 میلیارد دلار کمک نظامی به اوکراین و 26 میلیارد دلار به اسرائیل را تصویب کرد و آن را به کاخ سفید فرستاد.
 

دیگر خبرها

  • بازداشت صدها نفر از حامیان فلسطین در نیویورک
  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد
  • تغییرات فرمانداران و مدیران کل در استان اصفهان
  • فرماندار جدید کاشان معارفه شد + سوابق
  • ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید
  • مراسم ترحیم مادر همسر متکی برگزار شد
  • فرماندار ویژه کاشان معرفی شد
  • برگزاری مراسم ازدواج ۱۰۰ زوج جوان در شهرستان قشم