Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی دانشگاه شیراز گفت: با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا هنوز تصمیمی در مورد اینکه به دانشجویان تحصیلات تکمیلی اجازه داده شود کار‌های پایان نامه خود را در دانشگاه انجام دهند گرفته نشده است.

علیرضا افشاری فر، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برگزاری کلاس‌های عملی و کار آموزی دانشجویان گفت: بعضی دورس دانشجویان به دو قسمت نظری و عملی تقسیم می‌شود و صرفا رویکرد دانشگاه این است که به قسمت نظری دورس بپردازد و آن‌ها را تکمیل کند البته منتظر فرصتی هستیم که دانشجویان در دانشگاه حضور داشته باشند و قسمت علمی را به اتمام برسانند و اگر این امر امکان پذیر نشد مجبوریم امتحانات قسمت نظری را برگزار کنیم و قسمت علمی برای آینده بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشاری فر، با اشاره به ارائه پایان نامه دانشجویان مطرح کرد: با توجه به اینکه تعداد دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه زیاد است و تعدادی از آنان در خوابگاه ساکن بودند در این راستا، کمیته‌ای تشکیل شده و در حال بررسی آیا امکان دارد به صورت محدود، دانشجویان که در شرف فارغ التحصیلی هستند برای ارائه پایان نامه در دانشگاه حضور پیدا کنند و این امر در حال ارزیابی است.
وی در ادامه گفت: یکی از نگرانی ما حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در خوابگاه‌ها است و سلامتی آنان برای ما مهم است در واقع هنوز تصمیمی در مورد اینکه به دانشجویان تحصیلات تکمیلی اجازه داده شود کار‌های پایان نامه خود را در دانشگاه انجام به دلیل گسترش ویرروس کرونا گرفته نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آموزش مجازی تحصیلات تکمیلی کرونا ویروس تعطیلی دانشگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی پایان نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۹۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های پروازی در شیراز پایان یافت

دریافت 10 MB

کد خبر 6082423

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های پروازی در شیراز پایان یافت
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری امروز اعلام می‌شود
  • شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد
  • مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • آزمایشگاه دکتر صالحی؛ بهترین آزمایشگاه خون در شیراز
  • خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی
  • انتشار پایان‌نامه‌های برتر تقاضا محور برای مهار تورم و رشد تولید از دانشگاه شهرکرد
  • حمایت ۳.۵میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از صنعتی سازی پایان نامه