Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه از راه اندازی 50 کارگاه تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده در کانون های مساجد استان خبر داد.

حجت الاسلام افشین کلات پوردر گفت و گو با ایسنا با اشاره به شیوع بیماری کرونا، گفت: در پی این اتفاق اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد پای کار آمدند تا بتوانند سهمی در بحث مقابله با این بیماری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده را از جمله فعالیت‌های این کانون ها در بحث مقابله با کرونا عنوان کرد و افزود: در حال حاضر 120 کانون در سطح استان به عنوان موسس و یا عضو همکار در بحث راه اندازی کارگاه های تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده مشارکت دارند.

کلات پور خاطرنشان کرد: از این تعداد حدود 50 کانون خود موسس کارگاه های تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده هستند و در محل کانون و یا به دلیل کمبود جا در خود مساجد مشغول تولید این اقلام بهداشتی هستند.

این مسئول میانگین تولید روزانه هر کارگاه را هزار تا 1500 عدد ماسک عنوان کرد وافزود: در شهر کرمانشاه که پنج کارگاه موسس فعال تولید ماسک داریم روزانه حدود پنج هزار ماسک تولید می‌شود.

وی تصریح کرد: نیروهای فعال در کارگاه‌ها دستمزد نمی‌گیرند و عمده محصولات تولیدی آنها در صورتی که فرد خیری مواد اولیه آنها را تامین کند رایگان توزیع می‌شود و در غیراینصورت تنها هزینه خرید مواد اولیه از مصرف کنندگان گرفته می‌شود.

کلات پور در ادامه با اشاره به سایر فعالیت های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در بحث مقابله با کرونا، از مشارکت اعضای این کانون ها در امر ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی شهر خبر داد وافزود: اعضای کانون ها با همراهی ائمه جماعات و نیروهای پایگاه های بسیج با تهیه مواد ضدعفونی کننده شب ها اقدام به ضدعفونی کردن معابر و مکان های عمومی می‌کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث کمک مومنانه در این شرایط اشاره کرد و افزود: در راستای لبیک به این فرمایشات، اعضای کانون های فرهنگی و هنری به کمک نیازمندان آسیب دیده از کرونا شتافتند و هر کانون بر حسب توان در این امر مشارکت دارد که از جمله آن توزیع بسته های غذایی در بین نیازمندان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری كرمانشاه منطقه کرمانشاه ماسك کانون مساجد تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده کانون های فرهنگی هنری مساجد مساجد استان راه اندازی کارگاه ها کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۰۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ کارشناس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان در پانزدهمین پویش ملی نذر قربانی در استان گفت: این اقلام با همکاری موسسه حضرت خدیجه (س) قم، خیّران برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهیه و بین نیازمندان اصفهانی توزیع شد.
حسام الدین تسلیمی افزود: در پانزدهمین مرحله توزیع گوشت قربانی، ۱۲۰۰ بسته گوشت به وزن یک کیلو و ۵۰۰ گرم را کانون‌های فرهنگی هنری در شهرستان‌های فریدن، فریدون‌شهر، مبارکه، چادگان فلاورجان و لنجان بین حانواده‌های نیازمندان توزیع می‌کنند.
وی گفت: از ابتدای این پویش تا کنون حدود۲۲ هزار و ۵۰۰ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان استان توزیع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان