Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در راستای پیگیری برنامه‌های راهبردی و نظارتی دستگاه قضایی طی سال جدید و بررسی عملکرد قضات و کارکنان از حوزه‌های قضایی شرق استان بازدید کرد. تاریخ انتشار: 12:13 - 29 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۳۳۰۴

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان؛ علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در راستای پیگیری برنامه‌های راهبردی و نظارتی دستگاه قضایی به منظور بررسی عملکرد قضات و کارکنان از حوزه‌های قضایی شرق هرمزگان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در حاشیه این بازدید‌ها اظهار داشت: در بازدید از حوزه‌های قضایی شرق استان هرمزگان، ضمن ابلاغ سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی دستگاه قضایی برای سال جدید، جهت پیگیری و رسیدگی به مطالبات حقوقی و قضایی مردم از کلیه بخش‌های دادگستری، دادسرا و حوزه‌های وابسته بازدید به عمل آمد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین پس از بررسی وضعیت هر یک از شعب، به منظور رفع نواقص، ارتقای سطح کیفی عملکرد و رفاه حال مراجعین، ارشادات و دستورات لازم را صادر کرد.

گفتنی است، در جریان این بازدید‌ها از تعدادی از قضات و کارکنان این حوزه‌های قضایی که در رسیدگی به امور محوله و تکریم ارباب رجوع عملکرد مطلوبی داشته اند از سوی رئیس کل دادگستری هرمزگان تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: بازدید از پیش اعلام نشده رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از مراکز شهرری، رباط کریم و بهارستان

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری هرمزگان علی صالحی حوزه های قضایی شرق رئیس کل دادگستری قضات و کارکنان استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۰۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری زیراب خسارت سیل سال ۹۴ را پرداخت کند

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به لزوم ورود جدی قضایی به موضوع تغییر کاربری‌‌ها گفت: شهرداری زیراب خسارت سیل سال ۹۴ را پرداخت کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوادکوه، عباس پوریانی رئیس کل دادگستری مازندران در حاشیه دیدار با مردم سوادکوه در محل دادگستری سوادکوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز توفیق خدمت به مردم سوادکوه و انجام مطالبات مردمی را داشتیم.

وی با بیان اینکه سعی بر این است که‌ هر جایی نیاز به حضور باشد، بازدید میدانی داشته باشیم، گفت: مخصوصا اقدامات برخی افراد که منافات با حقوق عامه داشته باشد همچون تغییر کاربری‌ها، برداشت‌های غیر مجاز شن و ماسه که باید ورود کرد.

پوریانی تصریح کرد: این امورات متولی خاص خود را دارد، رودخانه حریم دارد و کسی نباید در حریم آن ساخت و ساز انجام دهد و متولی آب منطقه‌‌ای است که نباید اجازه ساخت و ساز در حریم رودخانه را دهد.

رئیس کل دادگستری مازندران با توجه به سیل سال 94 در سوادکوه که منجر به ایجاد خسارت چند میلیاردی و محکوم شدن شهرداری زیراب برای پرداخت بدهی شده بود، خاطرنشان کرد: بحث سیل چند سال گذشته یکی از مسائل مطرح امروز بود که همچنان این موضوع مطرح است و شهرداری محکوم شده بود و شاکیان به دنبال مطالبات خود هستند، بعضا افرادی در حریم رودخانه ساخت و ساز انجام می‌دهند که دستگاه متولی باید قبل ساخت و ساز ورود پیدا کند. 

پوریانی، ادامه داد: در بحث ساخت و ساز غیرمجاز نیز جهاد کشاورزی متولی بوده و قبل ساخت و ساز باید ورود داشته باشد.

وی تصریح کرد: در امور مختلف مدیرانی که ترک فعل کند باید پاسخگو باشند، مدیران باید به وظایف قانونی خود عمل کنند، اگر جایی نیاز به ورود دادستان و رئیس حوزه قضایی باشد باید ورود کنند.

رئیس کل دادگستری مازندران، اظهار کرد: دادستان و رئیس حوزه قضایی نباید اجازه سوء‌استفاده به افراد دهند به ویژه در بحث ساخت و ساز در سوادکوه.

وی افزود: در مواردی که محیط زیست در معرض خطر قرار می‌گیرد، دادستان و رئیس حوزه قضایی به موضوع ورود پیدا کنند .

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در دادگستری قزوین
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • بررسی عملکرد مراکز مهر خانواده در سلماس
  • شهرداری زیراب خسارت سیل سال ۹۴ را پرداخت کند
  • کسب رتبه اول دادگستری ایلام در کاهش موجودی پرونده و تکریم ارباب رجوع
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری قزوین
  • توسعه دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان
  • دادرسی‌های قضایی در همه حوزه‌ها الکترونیکی می‌شود
  • تسریع جذب قضات و کارکنان اداری در سال ۱۴۰۳