Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-23@11:48:59 GMT

کشف ۴ میلیاردی دستکش لاتکس در جنوب پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۰۶۶۴

صراط:

سرهنگ "بهنام ایرانمنش" گفت: روز گذشته مأموران پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی پایتخت در رصد های اطلاعاتی متوجه شدند، فردی در حوالی کهریزک انباری را اجاره کرده است و مقدار فراوانی از دستکش های لاتکس و یک بار مصرف در این انباری جمع آوری کرده تا در فرصت مناسب با قیمت های غیرواقعی آنها را روانه بازار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مالک اموال شناسایی و مراقبت های ویژه پلیسی آغاز شد، افزود: روز گذشته بیست و هفتم فروردین ماه با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران پایگاه یکم به محل انباری اعزام و موفق شدند مالک اموال را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ ایرانمنش اضافه کرد: در بازرسی از داخل انباری ۲۰۰ هزار عدد دستکش لاتکس و۳۰ هزار عدد دستکش جراحی کشف و انبار موصوف با دستور قضائی پلمب شد.

رئیس پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را حدود ۴ میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطر نشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: دستکش لاتکس مقابله با کرونا دستکش جراحی دستور قضایی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۰۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد

به گزارش المیادین، مناطق اطراف شهرک‌های «بیت لیف»، «عیتا الشعب»، «یارون»، «المحمودیه»، «العیشیه» و ارتفاعات «جبل ابو راشد» هدف حملات اشغالگران رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

این حمله پس از آن رخ می‌دهد که حزب الله با موشک برکان به پایگاه «جل العلام» در شمال فلسطین اشغالی حمله کرد.شامگاه دوشنبه حزب الله لبنان مناطقی از شمال فلسطین اشغالی را هدف حملات سنگین موشکی و راکتی قرار داد.

رسانه‌های صهیونیستی به نقل از سخنگوی ارتش این رژیم اعلام کردند حدود ۳۵ راکت شلیک شده از طرف لبنان به عین زیتیم اصابت کرد.پیشتر نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کرده بودند حداقل ۲۰ راکت از جنوب لبنان به منطقه صفد در شمال فلسطین اشغالی شلیک شد.شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعتراف کرد که در آستانه عید فصح (پسح)، ۲۰ راکت به سوی صفد شلیک شد.

به دنبال این حمله، آژیر خطر در برخی از شهرک‌های منطقه الجلیل غربی از بیم نفوذ پهپاد‌های مقاومت به داخل سرزمین‌های اشغالی به صدا درآمد.شبکه ۱۴ تلویزیون این رژیم نیز از رهگیری و سقوط چند شی پرنده در شهر صفد پس از به صدا درآمدن آژیر خطر خبر داد.

شبکه المیادین نیز در خبری اعلام کرد یک فروند موشک شلیک شده به طرف شهر صفد در منطقه الجلیل علیا به یک هدف نظامی رژیم اشغالگر اصابت کرده است.

رسانه جنگ نیروهای مقاومت لبنان نیز گزارش داد که حزب الله صحنه‌هایی از هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست در نزدیکی پایگاه «جل العلام» در شمال فلسطین اشغالی را منتشر کرد. این حمله با موشک «برکان» صورت گرفته است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • کشف زمین خواری ۳۰ میلیاردی در زاهدان
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • یک دستکش مخصوص با چراغ ضدآب + فیلم
  • خسارت میلیاردی به راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها دستگیر شد
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منزل در اصفهان دستگیر شد
  • اموال مسروقه میلیاردی در آشخانه کشف شد
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در جنوب تهران