Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اینتر هم به صف مشتریان تیمو ورنر اضافه شد.
به گزارش آریا، زوج موفق لوکاکو و لائوتارو مارتینز، رضایت آنتونیو کونته و هواداران اینتر را به دنبال داشته اما ممکن است به سبب اصرار بارسلونا برای جذب لائوتارو مارتینز، این مهاجم آرژانتینی در تابستان از اینتر جدا شود. به همین دلیل اینتر در حال آماده کردن خود برای فروش مارتینز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، تیمو ورنر، مهاجم 24 ساله لایپزیش گزینه اینتر برای جانشینی لائوتارو مارتینز است اما نراتزوری گزینه نقل و انتقالاتی آسانی را انتخاب نکرده است زیرا لیورپول و بایرن مونیخ به جذب ورنر علاقه‌مند هستند. اینتر تا آخر آوریل (13 روز دیگر) فرصت دارد با فعال‌کردن بند فسخ 60 میلیون یورویی ورنر، او را به خدمت بگیرد اما پس از آن تاریخ باید با لایپزیش وارد مذاکره شود.
اینتر به غیر از مهاجم آلمانی لایپزیش، گزینه‌های دیگری چون آنتونی مارسیال از منچستریونایتد، لوکا یوویچ مهاجم نیمکت‌نشین رئال مادرید و ویکتور اوسیمن، ستاره این فصل لیل و لیگ 1 فرانسه را مد نظر دارد. در کنار این‌ها، اینتر به طور جداگانه برای جذب اولیویه ژیرو، مهاجم باتجربه فرانسوی چلسی در حال تلاش است تا او را به عنوان ذخیره لوکاکو به تیمش اضافه کند.

- درحالیکه مدتی است همه شواهد و قرائن از انتقال تابستانی نیمار به بارسلونا خبر می‌داد و همه منتظر بودند که خبرهای بیشتری در تایید این انتقال بشنوند، رادیو کاتالونیا مدعی شد با توجه به بحران مالی ناشی از اپیدمی کرونا، مدیریت بارسلونا به این نتیجه رسیده که این انتقال در تابستان فعلی برایش غیرممکن است. به این ترتیب به نظر می‌رسد نیمار برای محقق شدن بازگشتش به نوکمپ فعلا باید منتظر بماند. در گزارش رادیو کاتالونیا اشاره شده که مدیریت بارسا البته تقویت تیم را به کلی کنار نگذاشته و معتقد است ستاره‌ای مثل لائوتارو مارتینز در بحران مالی فعلی برای باشگاه کاتالان به صرفه‌تر بوده و خریدش امکان‌پذیر خواهد بود.
بحران مالی ناشی از کرونا بسیاری از باشگاه‌ها را تحت تاثیر قرار داده و بارسا از این قاعده مستثنی نبوده است. در نتیجه باشگاه مجبور است بعضی هدف‌های خود را به تعویق بیندازد، به خصوص هدف‌هایی که بار مالی سنگینی دارند. انتقال نیمار به بارسا یکی از این هدفها است. رادیو کاتالونیا می‌گوید با اینکه هنوز تخمین دقیقی از خسارت مالی وارده به باشگاه در نتیجه کرونا بدست نیامده ولی مدیریت بارسا به دلیل هزینه بالای انتقال نیمار، انجام این انتقال در تابستان آتی را کان لم یکن می‌دانند.
این رادیوی کاتالونیایی در گزارش خود می‌گوید مساله اینجا است که مدیریت باشگاه در حال حاضر به دنبال محقق کردن اولویت‌هایی است که آنها را حیاتی می‌داند. با توجه به جوانب مختلف، مدیریت بارسا تمدید قرارداد با لیونل مسی را اولویت اول خود می‌دانند و در وهله دوم معتقدند جذب ستاره ارزان‌تری مثل لائوتارو مارتینز در تابستان آتی مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.
رادیو کاتالونیا می‌گوید بارسا می‌داند که برای بازگرداندن نیمار به نوکمپ دست‌کم باید روی پرداختی 170 میلیون یورویی حساب کند ولی پرداخت این مبلغ با توجه به بحران مالی فعلی غیرممکن خواهد بود. به همین علت است که نامزد اصلی باشگاه در حال حاضر لائوتارو مارتینز آرژانتینی شده و اگر اتفاق خاصی نیفتد، نیمار برای محقق شدن رویایش باید دست‌کم یک سال دیگر صبر کند.
بر اساس این گزارش بارسلونا تا کنون با لائوتارو و مدیریت برنامه‌هایش تماس‌هایی برقرار کرده ولی هنوز با اینترمیلان در این باره صحبتی رد و بدل نشده. قیمت احتمالی لائوتارو چیزی در حدود 111 میلیون یورو تخمین زده شده ولی رادیو کاتالونیا می‌گوید بارسلونا قصد دارد اول از راه چانه‌زنی و دوم از راه پیشنهاد دادن بعضی بازیکنان خود، بهای نقد کمتری برای لائوتارو پرداخت کند.

- کالچیو مرکاتو می‌گوید در حالی که باشگاه ناپولی در بازار نقل و انتقالات آتی به دنبال تقویت خط حمله خود بوده و چندین نام در فهرست این باشگاه برای خریدهای تهاجمی دیده می‌شود ولی اصلی‌ترین گزینه برای کریستیانو گیونتولی مدیر ورزشی ناپولی، سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ است.
به گزارش کالچیو مرکاتو، سردار آزمون ملی‌پوش ایرانی متولد 1995 و ستاره این فصل باشگاه روس زنیت‌ سنت‌پترزبورگ بوده. آزمون در فصل جاری رویهم‌رفته 29 بار برای زنیت به میدان رفته، چهارده گل به ثمر رسانده و هفت پاس گل داده است. بر اساس این گزارش، ناپولی در طول فصل هم آزمون را زیر نظر داشته و ناظرین باشگاه ناپولی که او را به دقت بررسی کرده‌اند در گزارش خود به باشگاه اعلام کرده‌اند که آزمون نظر مثبت‌شان را کاملا جلب کرده. کالچیو مرکاتو می‌گوید کریستیانو گیونتولی مدیر ورزشی ناپولی، به همین علت، سردار را به عنوان گزینه اصلی خریدهای تهاجمی این تیم مشخص کرده و احتمال انتقال ستاره ایرانی به ناپولی بالا به نظر می‌رسد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ورنر اینتر لائوتارو مارتینز لائوتارو مارتینز رادیو کاتالونیا بحران مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۰۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورنر هرتسوگ صداپیشه انیمیشن بونگ جون‌هو می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، ورنر هرتسوگ به صداپیشگان انیمیشن بونگ جون‌هو که قرار است به صورت دستی تولید شود، پیوست. قرار است تولید این انیمیشن تابستان امسال شروع شود.

این اولین باری نیست که هرتسوگ صدای خاص خود را به یک پروژه انیمیشن وام می‌دهد. او پیش از این در قسمت‌هایی از «سیمپسون‌ها»، «باندوکز» و همچنین «ریک و مورتی» و «متالوکالیپس» صداپیشگی کرده است.

پیش از همه رسانه‌های کره‌ای گزارش داده بودند که پروژه بعدی کارگردان بونگ جون هو، یک فیلم انیمیشن درباره موجودات اعماق دریاست و تولید آن از نیمه دوم سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد.

این فیلم هنوز بدون عنوان قرار است گران‌ترین محصول تاریخ سینمای کره باشد و شایعه شده سونی پیکچرز قصد دارد برای اکران آن در سراسر جهان برنامه‌ریزی کند. گفته شده حدود ۵۲ میلیون دلار هزینه تولید آن خواهد بود.

داستان این فیلم که توسط بونگ کارگردانی خواهد شد، درباره رابطه بین حیات دریایی و انسان از جمله ماهی‌های اعماق دریاست. بونگ از سال ۲۰۱۸ روی فیلمنامه آن کار می‌کرد و آن را ژانویه ۲۰۲۱ تکمیل کرد. هیچ جزییات داستانی از این فیلم ارایه نشده و فیلمساز تاکید کرده که می‌خواهد داستان را مخفی نگه دارد.

بونگ قصد دارد نیمه اول سال ۲۰۲۴ را به رفت و آمد بین کره و آمریکا بگذراند. اکران فیلم آماده وی «میکی ۱۷» به تازگی به تعویق افتاد، اما ممکن است از فیلم‌های جشنواره کن امسال باشد.

این کارگردان مولفه کره‌ای که برای فیلم‌های تحسین‌شده‌ای مانند «برف‌روب»، «مادر»، «میزبان»، «خاطرات قتل» و «انگل» که برنده اسکار شد، شناخته می‌شود، قصد داشت پس از «میکی ۱۷» یک فیلم دیگر بسازد، اما سپس تصمیم گرفت ابتدا به پروژه انیمیشن خود بپردازد.

کد خبر 6080551

دیگر خبرها

  • گزینه عجیب برای جانشینی سرمربی اسپانیایی تراکتور
  • شانس بالای رافا مارکز برای جانشینی ژاوی با حمایت خوان لاپورتا!
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است
  • ورنر هرتسوگ صداپیشه انیمیشن بونگ جون‌هو می‌شود
  • عجیب‌ترین گزینه جانشینی کلوپ در لیورپول!
  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس
  • ضربه 140 میلیاردی پورتو به طارمی قبل از انتقال به اینتر!
  • ضربه ۱۴۰ میلیاردی به طارمی قبل از انتقال به اینتر!
  • یک استقلالی به در خروج هدایت شد | دو گزینه برای جانشینی