Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با اشاره به اینکه ماه رمضان یکی از اسباب قرب الهی است، گفت: همان‌گونه که برای سیل ۹۸ اتفاقات خوبی برای کمک به مردم رخ داد اکنون باید با رفع نواقص کارهای گذشته به تکریم آسیب دیدگان بپردازند. ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌محمدنبی موسوی‌فرد در جمع ائمه جماعات استان خوزستان اظهار داشت: پیشاپیش مردم مسلمان در استان خوزستان را به مهیا‌کردن خود برای ماه مبارک رمضان دعوت می‌کنیم؛ باشد که امسال عبادت‌هایمان خالص‌تر از سال‌های قبل باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نزدیکی حلول ماه مبارک رمضان افزود: با توجه به مشکلات عدیده‌ای که در کشور با آن‌ها مواجه هستیم به‌ویژه  شیوع  ویروس کرونا که بهترین راه خروج از این معضل جهانی قرب و نزدیکی به خدای متعال است و ماه مبارک رمضان یکی از اسباب این قرب است بنابراین همچنان باید خود را برای ورود به ماه مبارک مهیا کرد با توجه به اینکه ماه‌های رجب و شعبان هر دو بستر ساز هستند.

آخرین خبرها از کرونا در خوزستان|‌ کاهش محدودیت‌های ترددی افزایش تعداد مبتلایان در خوزستان را به همراه داشته است

کرونا؛ فرصتی برای تقویت برخی شرکت‌های دانش‌بنیان در خوزستانبهره‌برداری از پروژه‌‌های محرومیت‌زدایی و عمرانی در دزفول با حضور فرمانده سپاه خوزستان + تصاویر

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد: با توجه به اینکه معضل کرونا یک مشکل جهانی فراگیر است و قریب به دوماه درگیر آن هستیم در این راستا به دستور مقام معظم رهبری یک رزمایش با مواسات و تکریم مومنانه صورت گرفت و ان‌شاءالله مجموعه افرادی که به هر دلیلی در این قضایا آسیب دیدند جبران شود. 

وی با اشاره به ضرورت تحقق جبران خسارات افراد آسیب دیده بیان کرد: در این راستا افراد توانمند را باید در کنار یکدگیر قرار دهیم و نیاز نیازمندان را احصا کنیم. در سیل سال 98 نیز کارهای خوبی صورت گرفت با توجه به اینکه استان خوزستان یک استان بحران‌خیز است و تقریبا هر چند ماه یک بار دچار بحرانی بودیم در سال‌های 97 و 98 و امسال نیز همین‌گونه است.

موسوی فرد به سیل سال 98 اشاره کرد و گفت، در دوران سیل نیز یک قرارگاه تشکیل دادیم منتها نواقصی داشت و با توجه به بحران جدید ویروس کرونا حتما این قرارگاه باید فعال‌تر شود‌. 

انتهای پیام/331/ ز

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان خوزستان ماه مبارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۱۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای فرهنگی در ادارات کردستان تشکیل شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: هر کدام از مسئولان در ادارات شورای فرهنگی را تشکیل و خروجی آن را اعلام کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، با اشاره به آیه 18 سوره زمر اظهار داشت: خداوند فرموده بشارت ده، همان کسانی که سخنان را می‌شنوند و از نیکوترین آن‌ها پیروی می‌کنند آنان کسانی هستند که خدا هدایتشان کرده، و آن‌ها خردمندانند. 

وی با اشاره به اجرای طرح نور گفت: جلسات و مصوبات زیادی ویژه حجاب و عفاف در سطح کشور و استان وجود دارد که اکنون نیازمند اجرا و عمل است. البته متاسفانه در جلسات این حوزه هر بار کارشناس، معاون و مدیرکل شرکت می‌کنند که نباید این باب شود.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با اشاره به وجود 55 هزار کارمند و خیل عظمی از جامعه دانشگاهی در استان، این پتانسیل‌ها را ظرفیت بزرگی برای جهاد تبیین و فرهنگ‌سازی رعایت حجاب دانست و تصریح کرد: تبیین کلام اهل بیت(ع) در رابطه با حجاب و معنویت باید بیان شود.

وی افزود: باید برای اتفاقات فرهنگی در استان به خرد و عقل جمعی برسیم و تصمیمات فردی گرفته نشود، گرچه مخالف برگزاری جشنواره‌ها نیستیم اما باید چارچوب‌ها نیز حفظ شود. فرهنگی بودن کردستان که تنها به رقص و پایکوبی نیست.

پورذهبی بیان کرد: البته برگزاری جشنواره‌ها یک گوشه از اتفاقات فرهنگی است، در یک شهر 300 هزار نفری 300 نفر عضو کتابخانه هستند! باید فرهنگ کتابخوانی نیز در میان مردم به ویژه جوانان ترویج داده شود.

کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها برگزار شود

وی اظهار کرد: پیشنهاد می‌شود نشست‌های فرهنگی و کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه و مدرسه‌های استان برگزار شود، در حمایت از حمله اخیر سپاه به رژیم صهیونیستی مواضع و حرکتی از جامعه دانشگاهی کردستان ندیدیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خواستار پشتیبانی از هنرمندان و اهل قلم شد و تاکید کرد: هر کدام از مسئولان، شورای فرهنگی در ادارات زیرمجموعه خود تشکیل دهند و خروجی برنامه‌هایشان را اعلام کنند.

پورذهبی با اشاره به سفر شهرستانی و بازدید میدانی اخیر خود از شهرستان دیواندره، عنوان کرد: در این سفر مردم یکی از روستاها به خاطر مشکل آب جلوی ماشین ما را گرفتند و با حضور در میان آنان پاسخ‌گوی دغدغه و صحبت‌هایشان شدیم، از استاندار انتظار می‌رود مشکل این روستانشینان پیگیری و برطرف شود.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت: بقیع باید بازسازی شود
  • شورای فرهنگی در ادارات کردستان تشکیل شود
  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • بازدید نماینده ولی فقیه در کاشان از گروه موشکی ۸۴۰ ارتش
  • تصاویری از تجلیل مادران شهدا از سپاه پاسداران در ایلام
  • چغندرکاران خوزستانی زودتر محصول خود را برداشت کنند
  • بازدید نماینده ولی فقیه در قرارگاه کربلا از خط مرزی
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان
  • اعزام بیش 5 هزار عمره گزار در ماه شوال به سرزمین وحی
  • بانوان هنرمند با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی دیدار می‌کنند