Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:54:40 GMT

دزدان در ژاپن خود را ماموران بهداشتی جا زدند

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۲۱۹۷

دزدان در ژاپن خود را ماموران بهداشتی جا زدند

گزارش روز جمعه روزنامه ژاپن تایمز حاکی است سارقان ژاپنی در روزهای گذشته وارد خانه ها شده و با این بهانه که مامور بهداشت هستند و برای شناسایی و درمان کرونا فعالیت می کنند، کودکان را در نبود والدین سرگرم کرده و وسایل خانه ها را سرقت کرده اند.

پلیس گزارش کرده است تنها در منطقه آیچی در روزهای اخیر چندین مورد سرقت اتفاق افتاده است به این صورت که هر بار چند مرد وارد خانه هایی شده اند که تنها کودکان در منزل بوده و اقدام به دزدی کرده اند، این روزها در ژاپن مدارس تعطیل است و کودکان تنها در خانه می مانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سارقان خود را مامور بهداشت جا زده اند و یا با حربه های دیگر کودکان را سرگرم کرده و پول نقد و کارت های بانکی و اعتباری را سرقت کرده اند.

از توکیو نیز خبر می رسد که دزدان شیوع کرونا را برای دستبرد زدن به منازل به عنوان یک امتیاز در نظر گرفته اند.

اداره پلیس ژاپن در بیانیه ای نسبت به افزایش جرم و جنایت، تنها ماندن فرزندان در خانه ها، سرقت از منازل در نبود والدین و همچنین کلاهبرداری های اینترنتی برای فروش اقلام پزشکی و ماسک هشدار داده است.

منبع: ژاپن تایمز برچسب‌ها ویروس کرونا ژاپن پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ژاپن ویروس کرونا ژاپن خانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۲۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تنکابن قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۴ سارق حرفه‌ای منازل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ دیلمی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های ماموران به ۸ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان تنکابن اعتراف کردند.

او با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!