Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@03:47:53 GMT

نمایش اقتدار و صلابت در رژه مدافعان وطن، یاوران سلامت در گیلان + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۲۲۹۲

نمایش اقتدار و صلابت در رژه مدافعان وطن، یاوران سلامت در گیلان + فیلم

‍‍‍‍‍‍

رژه خدمات‌رسانی ارتش‌ با شعار «مدافعان وطن یاوران سلامت» به‌مناسبت روز ارتش و به‌منظور خدمات‌رسانی ارتش به مردم برای شکست کرونا در رشت برگزار شد. ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، رژه خدمت‌رسانی سلامت ارتش با شعار «مدافعان وطن، یاوران سلامت» امروز به‌مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور مسئولان و فرماندهان ارتش، نیروی انتظامی و سپاه قدس گیلان در مقابل بوستان ملت رشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم رژه پس از اَدای احترام مسئولان و فرماندهان به مقام شامخ شهدا آغاز شد و پس از آن هر یک از خودروهای خدمات‌رسان ارتش در ایام شیوع ویروس از مقابل جایگاه ویژه عبور کردند و با اتحاد و همدلی گوشه‌ای از توانمندی‌ها و قدرت خود را به نمایش گذاشتند.

این خودروها و تجهیزات همواره در حوزه‌های مختلف از جمله ضدعفونی معابر و اماکن عمومی استان و ضدعفونی شهرها و روستا، کنترل ورودی‌ها و خروجی‌های استان و همچنین کمک‌رسانی به کادر درمان و سلامت و سایر حوزه‌ها به‌کار گرفته می‌شوند‌.

گزارش تسنیم از فعالیت جهادی مجمع حیدریون و عهد آسمانی + فیلم20 هزار ماسک توسط طلاب خواهر چهارمحال و بختیاری تولید شد+فیلمجلوه‌هایی از ایثار و همدلی گروه‌های جهادی دزفول در مقابله با ویروس کرونا + فیلم

2 ماه از شیوع ویروس کرونا در استان گیلان می‌گذرد و در روزهایی که این استان جرو کانون شیوع این بیماری در کشور شناخته شد، نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با تمام توان و امکانات خود برای ریشه‌کنی این ویروس به کمک مردم گیلان و کادر درمان این استان شتافت و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

ضدعفونی خودروها و معابر عمومی و شهرها و روستاها، کنترل ورودی‌ها و خروجی‌های استان، غربالگری 210 هزار نفر از مردم، توزیع 45 هزار دستکش و بسته‌های حفاظت شخصی بین پرستاران و همچنین راه‌اندازی نقاهتگاه 500 تختخوابی در گیلان تنها گوشه‌ای از اقدامات پیشگیرانه نیروی زمینی ارتش برای مبارزه با ویروس کرونا در این استان است.

انتهای پیام/612/ ز

R7877/P/S6,71/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۲۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تسنیم از نمایش اقتدار ارتش در کردستان + فیلم

مراسم بزرگداشت روز ارتش با شکوه و اقتدار و با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان کردستان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، همزمان با فرا رسیدن 31 فروردین ماه؛ روز ارتش، مراسم رژه نیروهای مسلح استان کردستان با حضور مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در قرارگاه عملیاتی ارتش کردستان برگزار شد.

مسئولان ارشد استانی  و فرماندهان دستگاه‌های نظامی و انتظامی ابتدای مراسم به تمثال مبارک شهدا و خانواده‌های معظم شهدای حاضر در مراسم ادای احترام کردند و یاد و خاطره شهدای والامقام را گرمی داشتند. سپس پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی برافراشته شد.

یگان‌های نیروهای مسلح از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج در ابتدای رژه به صورت پیاده از مقابل جایگاه عبور کردند و سپس خودروهای نظامی و  ادوات نظامی نیز در رژه شرکت و ضمن تجدید بیعت با فرماندهی کل قوا و روح پر فتوح امام راحل(ره)، آمادگی کامل خود در اجرای فرامین مقام معظم رهبری اعلام کردند.

در این مراسم، نیروهای مسلح استان کردستان به صورت باشکوه و منظم، در رژه حماسی خود گوشه‌ای از اقتدار و عظمت خود را به نمایش گذاشتند. گروهان‌های مختلف، یگان‌های موتوری و خودروهای تاکتیکی نیز برنامه اجرا کردند. در ادامه گزارش ویدئویی خبرنگار تسنیم از این شکوه اقتدار را ببینید:

.

امسال به مناسبت بزرگداشت دهه ارتش 100 عنوان برنامه در سطح استان کردستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • نمایش مقتدرانه توان نظامی ایران در رژه روز ارتش در گیلان
  • نمایش شکوه صلابت و اقتدار ارتش در کردستان + تصاویر
  • نمایش اقتدار نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد مقدس
  • اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران در سنندج به نمایش گذاشته شد
  • نمایش اقتدار ارتش در کردستان
  • گزارش تسنیم از نمایش اقتدار ارتش در کردستان + فیلم
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد صلابت و اقتدار در کشور است
  • ارتش با اقتدار و صلابت از کیان ایران اسلامی دفاع می‌کند
  • نمایش اقتدار با صلابت نیرو‌های مسلح در خاش
  • عملیات «وعده صادق» صلابت و اقتدار مدافعان امنیت را نشان داد