Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-

فرمانده پایگاه دریایی شهدای تکاور خرمشهر با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب از ارتش به عنوان کلمه طیبه و مردمی ترین نهاد کشور نام برد.

امیر دریادار دوم تکاور سید مرتضی درخوران با تبریک 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد: ارتش یک بُعد مهم در نیروهای مسلح است که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسیار مهم و حائز اهمیتی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی در طول 8 سال دفاع مقدس 28 هزار شهید را تقدیم مملکت و نظام کرد، گفت: ارتش و پایگاه دریایی شهدای تکاور خرمشهر نخستین یگان سازمان یافته در روزهای آغازین جنگ تحمیلی بودند.

وی با اشاره به تقدیم 130 شهید این پایگاه در دفاع 34 روزه خرمشهر، افزود: نیروی دریایی ارتش نیرویی راهبردی است که به همراه نیروی دریایی سپاه بالاترین امنیت و اقتدار را در پنج هزار کیلومتر آن طرف تر از مرزها برای خطوط کشتیرانی جمهوری اسلامی برقرار کرده اند.

فرمانده پایگاه دریایی شهدای تکاور خرمشهر در بخش دیگری از سخنان خود درباره اقدامات انجام شده برای مقابله با کرونا ویروس اظهار کرد: از همان روزهای نخست شیوع این ویروس، قرارگاه مبارزه با کرونا در تمام یگان های ارتش تشکیل شد و تمامی معابر شهری و عمومی توسط یگان های ارتش و دیگر نیروهای مسلح ضدعفونی شدند.

امیر دریادار دوم تکاور درخوران تصریح کرد: در حال حاضر در پایگاه های ارتش و از جمله پایگاه دریایی شهدای تکاور خرمشهر بهترین وضعیت برای مقابله با کرونا وجود دارد به طوری که تاکنون در این پایگاه هیچ مورد مثبت و یا مشکوک از ابتلا به کرونا ثبت نشده است.

وی در پایان از تلاشهای بی وقفه کادر درمانی بیمارستانهای کشور اعم از پزشکان و پرستاران که در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند به ویژه در شهرستانهای آبادان و خرمشهر قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: روز ارتش دفاع مقدس شهید کرونا پایگاه دریایی شهدای تکاور خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۲۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، سردار رونده در یادواره شهدای جبهه مقاومت در حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس، اظهار کرد: بیان کرد: رمز و راز موفقیت‌ها و سربلندی‌های سردار زاهدی در عملیات و کارهای نظامی این بود که خود را خادم مردم می‌دانست و با فداکاری برای مردم و امنیت کشور از جان خود مایه  گذاشت و به آرزوی خود که همان شهادت است دست‌یافت.
وی افزود: این سردار شهید با رفتار و اخلاق ویژه خود توانسته بود در قلب فرماندهان و حتی در دوره فرماندهی قدس در لبنان توجه سید حسن نصرالله را به خود جلب کند.
این یادگار دفاع مقدس بیان کرد: رمز و راز موفقیت‌ها و سربلندی‌های این سردار در عملیات و کارهای نظامی، این بود که خود را خادم مردم می‌دانست و با فداکاری برای مردم و امنیت کشور از جان خود مایه گذاشت و به آرزوی خود که همان شهادت است دست‌یافت.
سردار رونده گفت: بعد از هشت سال دفاع مقدس در جایگاه‌های مختلفی قرار گرفت و خدمات بسیار را از خود به یادگار گذاشت؛ اما نگرانی داشت که توفیق شهادت نداشته باشد.
وی با بیان اینکه دشمن در چندین بار به دنبال شهادت این سردار بود و با تجهیزات الکترونیکی که در دسترس داشت اقدام کرد که نتوانستند او را به شهادت برسانند؛ اما هنگامی که خدا اراده کند شهادت نصیب خواهد شد.
سخنران یادواره شهدای جبهه مقاومت در بخش دیگر سخنرانی خود به عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: این عملیات آبروی مقاومت بود که با همت و تلاش و پشتکار و برنامه‌ریزی‌های خود فلسطینی ها رقم خورد و کسی باور نمی‌کرد که این ضربه جبران‌ناپذیری را برای رژیم صهیونیستی ایجاد کند.
این مشاور نظامی ادامه داد: هدف ایران از عملیات وعده صادق جنگ تمام‌عیار نبود بلکه خواست تا به‌طرف مقابل خود را نشان بدهد که قدرت توازن را دارد و اگر بخواهد بزند، زده خواهد شد و این عملیات خیلی از خودی‌ها در منطقه و بین‌الملل به قدرت موشکی ایران اذعان داشتند؛ ولی آن را در کمیت محدود کرده و در تنبیه فکر شلیک این قدر موشک از خاک ایران را نداشتند.
سردار رونده به دستاوردهای جمهوری اسلامی و توانایی مناسب جمهوری اسلامی و مقاومت در این عملیات اشاره کرد و گفت: اولین دستاورد این عملیات دنیا با گوشه‌ای از توانایی انقلاب اسلامی آشنا شد و ما از مرز بازدارندگی گذشته و به مرحله توازن رسیده‌ایم، و این قاعده عقلانیت در دهه‌ها میان ایران و آمریکا جواب داده و عامل درگیری مستقیم نبوده است.
وی اظهار کرد: بسیجیان پیشانی مقاومت هستند و از کمک‌های ارتش جمهوری اسلامی در طول این عملیات استفاده شده است و توانمندی‌های این عزیزان همیشه باعث پویایی و سرزندگی نیروهای مسلح بوده و هست.   انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • مأموریت ارتش دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور است
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • ورزش ایران ۵ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است/ لزوم شناخت سیره و منش شهدا
  • ولایت مداری و مردمی بودن، مهمترین ویژگی ارتش
  • سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است
  • ولایت‌ مداری و مردمی بودن مهمترین ویژگی ارتش است