Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@14:06:05 GMT

بعید است استرلینگ به لیورپول برگردد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۳۰۸۳

بعید است استرلینگ به لیورپول برگردد

اسطوره باشگاه لیورپول معتقد است که دوران همکاری رحیم استرلینگ و لیورپول تمام شده و بازگشتی هم در کار نخواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، رحیم استرلینگ سال 2010 بود که از کوئینزپارک رنجرز به تیم های پایه ای لیورپول آمد و پس از دو سال به تیم اول باشگاه راه یافت. ستاره ملی پوش انگلیسی اما پس از سه فصل بازی برای قرمزها راهی منچسترسیتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدایی او به شکل خوبی نبود و استرلینگ با پافشاری های خود در نهایت توانست مجوز ترک باشگاه را دریافت کند.

هواداران لیورپول هرگز او را نبخشیدند و در هر بازی در آنفید که به میدان رفته، هو شده است.

 

 

 

 

استرلینگ اخیرا و در جریان یک مصاحبه گفت که هنوز هم عاشق لیورپول است:« ممکن است در آینده به لیورپول بازگردم؟ صادقانه به شما بگویم من هنوز لیورپول را دوست دارم. البته نمی خواهم ماجرا را پیچیده کنم. لیورپول همیشه در قلب من جای دارد. این تیم بوده که کارهای بزرگی را برای من انجام داده و باعث رشد من در دوران ورزشی ام شده است.»

 

 

 

 

فیل تامپسون اسطوره لیورپول اما بازگشت استرلینگ را ایده خوبی نمی داند. او به اسکای اسپورتس گفت:« معتقدم زمان برای بازگشت استرلینگ سپری شده است. او هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن در لیورپول داشت ولی تصمیم به جدایی گرفت. رحیم واقعا بازیکن خوبی بود و تنها در تمام کنندگی نقاط ضعفی داشت ولی می توانست بهتر و بهتر شود. او حالا تبدیل به بازیکن بزرگی شده و در سیتی خوب کار می کند. به نظر من با رفتن گواردیولا، او هم از سیتی خواهد رفت ولی مقصد بعدی او لیورپول نخواهد بود.

من استرلینگ را در رئال، بارسا و حتی یوونتوس می بینم. باشگاه های متمول و سطح اول دنیا برای جذب او رقابت خواهند کرد.»

 

استرلینگ در 129 بازی برای لیورپول توانست 23 گل به ثمر برساند. او با 56 بازی ملی، در 230 بازی برای سیتی نیز زننده 89 گل بوده است.

 

 

 

لیورپول رحیم استرلینگ منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول رحیم استرلینگ منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۳۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به رئال؛ وینی ۱ ماه غایب است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ­به نقل از مارکای اسپانیا؛ وینیسیوس جونیور بازیکن تیم فوتبال رئال مادرید در بازی شب گذشته این تیم با دریافت کارت زرد از حضور در ترکیب رئال مادرید محروم شد. وینی در یک ماه آینده نمی‌تواند با لباس رئال به میدان برود و او بازی رئال با اتلتیکو را از دست می‌دهد و پس از آن باید در اردوی تیم ملی فوتبال برزیل حضور پیدا کند و بعد از آن تا دیدار رئال مادرید و منچستر سیتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب حضور ندارد. این در حالی است که آنچلوتی در ۲ دیدار بلینگام دیگر ستاره جوان خود را نیز به دلیل محرومیت ۲ جلسه در اختیار ندارد. گفته می‌شود وینیسیوس قصد دارد از داور بازی که به وی کارت زرد داده است شکایت کند چرا که معتقد است این داور در تمامی دیدار‌های رئال به وی کارت زرد داده است. این داور در ۳ دیدار متفاوت ۳ بار به وینیسیوس کارت زرد داده است تا این بازیکن رئال دچار محرومیت شود. وینیسیوس تا دیدار با سیتی استراحت می‌کند. ­ تیم‌های فوتبال رئال مادرید و منچستر سیتی باید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم بروند.   ­

دیگر خبرها

  • ترجیح می‌دهم جلوی رئال بازی کنم تا سیتی
  • بی‌توجه به انتقادات، رحیم استرلینگ در چلسی می‌ماند تا خودش را ثابت کند
  • دفاع آبی‌ها از رحیم: فدای سرت، اتفاق است دیگر!‏
  • ضربه آزاد رحیم استرلینگ مقابل لسترسیتی به فضا رسید! / فیلم
  • ژاوی را راضی کنید در بارسا بماند
  • پوچتینو علیه طرفداران چلسی: از استرلینگ حمایت می‌کنم
  • پوچتینو: هواداران چلسی باید به تصمیمات من احترام بگذارند؛ استرلینگ فقط کمی بدشانس بود
  • چلسی 4-2 لستر: صعود نفس‌گیر به نیمه نهایی جام حذفی
  • رحیم استرلینگ و از دست دادن ضربه پنالتی مقابل لسترسیتی (چلسی 1-0 لسترسیتی)
  • شوک به رئال؛ وینی ۱ ماه غایب است