Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: به ارتش مقتدر و باصلابت خود می‌بالیم چراکه در تمامی بحران ها و شرایط سخت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در غربت اسلام و امام در کنار هم توانسته‌ایم تمامی تهاجم دشمنان اسلام را در هم بکوبیم. ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

سردار جلیل بابازاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: به ارتش مقتدر و باصلابت خود می‌بالیم چراکه در تمامی بحران ها و شرایط سخت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در غربت اسلام و امام در کنار هم توانسته‌ایم تمامی تهاجم دشمنان اسلام را در هم بکوبیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی امنیت و اقتدار کشور را مدیون جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران دانست و افزود: با ایثار و فداکاری فرزندان غیور و باغیرت این آب و خاک تاکنون در هر برهه‌ای از زمان اجازه نداده‌ایم که دشمنان به وجبی از خاک کشور تجاوز کنند.

بابازاده با تاکید بر اینکه خدمت به مردم در اولویت برنامه‌ها است تصریح کرد: امروز نیز همه باهم در کنار هم با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا برای هرگونه خدمت‌رسانی و کمک به مردم این میهن اسلامی آماده هستیم.

همدان| ارتش با آمادگی و تجهیزات کامل در خدمت سلامت و امنیت مردم استحماسه‌آفرینی‌های ارتشیان در عرصه جهاد سلامت استان بوشهر ستودنی استنیروهای مسلح پشتیبان مدافعان سلامت؛ ارتش و سپاه مشغول ضدعفونی اماکن استان لرستان هستند

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: ایران بزرگ مرهون دلاورمردی‌ها و حماسه آفرینی فرزندان قدرشناسی است که با الهام از سیره حسینی، جان در کف اخلاص نهاده و نشان دادند که نیرو‌های کارآمد، پرافتخار و مقتدری هستند که با توکل به خدای متعال همواره آماده دفاع از کیان نظام اسلامی هستند.

وی در ادامه ارتش و سپاه را بازوان پرتوان امام و امت و مظهر قدرت ملی، ضامن پایدارسازی امنیت و مهیای واکنش قاطع علیه هرگونه ماجراجویی دشمنان دانست.

انتهای پیام/ 146/ ت

R41374/P/S6,49/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۳۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی در پیام خود آورده است: تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی در برهه‌های مختلف نشان از همت دلاور مردانی دارد که با بذل جان و با روحیه شهادت طلبی و دشمن ستیزی خود، استوار و محکم ایستاده اند و با ایستادگی خود، لرزه به اندام دشمنان این نظام و انقلاب انداخته اند.

۲۹ فروردین ماه که به پاس قهرمانی و وفاداری ارتشیان به آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی، به نام روز ارتش نامگذاری شده است، بی شک نشان از آن دارد که فرزندان غیور این سرزمین در هر لباس و هر جایگاهی که باشند دل در گرو میهن اسلامی خود و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند و بر پایه ایمان و اعتقاد راسخ خود همواره از کیان اسلامی خود دفاع می‌کنند.

وی در ادامه پیام خود تاکید کرده است: ارتش سر افراز جمهوری اسلامی ایران در کنار نیرو‌های مسلح کشور بدون تردید زیبا‌ترین صحنه‌های دفاع از نظام و انقلاب را در ذهن زمان جاودانه کرده است و در این فرصت ارزشمند باید روز ارتش را به همه ارتشیان گرانقدر به ویژه نیروی زمینی قهرمان و سایر نیرو‌های مسلح کشور تبریک گفت.

ارتش جمهوری اسلامی ایران، نمادی از قدرت، میهن دوستی و ولایتمداری مردم ایران اسلامی است که در ۴۵ سال گذشته و در فراز و نشیب‌های گوناگون، با صلابت و اقتدار و با دانش روز، از مرز‌های هوایی، دریایی و زمینی کشور محافظت کرد و به قدرت‌های جهانی نشان داد، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، ظرفیت بزرگی برای ایستادگی در برابر متجاوزان و ثبات منطقه دارد.

در پایان این پیام آمده است: با درود فراوان بر همه شهدای عزیز بویژه شهدای سرافراز ارتش، این روز را به یکایک کارکنان خدوم ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خدای متعال سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسئلت دارم.

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای: مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل هستند
  • نیروهای مسلح با اتحاد و آمادگی کامل مقابل دشمنان ایستادند
  • امیرعبداللهیان رو ارتش را تبریک گفت
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • پاسخ ایران غرور جهان اسلام را زنده کرد
  • فرمانده سپاه استان اردبیل روز ارتش را تبریک گفت
  • تهدید جدی اسرائیل از سوی فرمانده ارشد سپاه؛ از این پس شرارتی انجام شود، از خاک ایران مقابله می‌کنیم
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش