Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آن که بازیکنان تیم فوتبال آرسنال با کاهش دستمزد خود مخالفت کردند، مسئولان توپچی‌ها این بار تصمیم گرفتند با ترفندی بازیکنان را راضی به کاهش دستمزد بکنند.

در صورتی که بازیکنان توپچی‌ها با کاهش ۱۲.۵ درصدی حقوق خود موافقت کنند، مسئولان تیم آرسنال به بازیکنان خود قول پاداش در فصل آینده داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درصورتی که بازیکنان این تیم موفق شوند به لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده صعود کنند، پاداش ۱۰۰ هزار پوندی در انتظار آن‌ها خواهد بود و کاهش دستمزد این فصل، از ۱۲.۵ درصد به ۷.۵ درصد کاهش پیدا می‌کند. در صورت کسب هر پیروزی در لیگ قهرمانان فصل آینده هم پاداش ۵۰۰ هزار پوندی به بازیکنان پرداخت خواهد شد.

اکنون تیم آرسنال ۸ امتیاز با منطقه صعود به لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارد و هنوز برای این تیم ۱۰ بازی دیگر در لیگ جزیره باقی مانده است.

پیش از این کادر اجرایی تیم آرسنال با کاهش یک سوم حقوق خود تا ۱۲ ماه آینده موافقت کرده بودند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه آرسنال ویروس کرونا کاهش دستمزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۳۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایت از سرمربی برزیلی؛ پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست

باشگاه پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست...

طرفداری| مسئولان باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده روی ادامه حضور اوسمار ویرا حساب کرده‌اند.

نتایج خوب پرسپولیس با اوسمار ویرا باعث شده مسئولان باشگاه از هم‌اکنون به فکر تمدید قرارداد این مربی برزیلی باشند. رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در این باره اعلام کرد با اوسمار درخصوص شرایط تیم صحبت کرده و البته از او خواسته برنامه‌اش را برای فصل آینده ارائه کند.

قرار است پس از ارائه برنامه‌ از سوی اوسمار، مسئولان پرسپولیس درباره جزئیات تمدید قرارداد این مربی با او وارد مذاکره شوند. قرارداد کنونی اوسمار تا پایان فصل جاری معتبر است.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • ریو فردیناند و چالش انتخاب های دوگزینه ای از بین بازیکنان آرسنال و بایرن مونیخ / فیلم
  • موشکافی رویکرد آرتتا؛ چرا آرسنال همیشه در ماه آوریل کم می‌آورد؟
  • آرتتا راه حذف سیتی را به رئال نشان داد
  • تردید ستاره آرسنال: خبری از تمدید نیست
  • آرتتا: بین آرسنال و سایر تیم‌ها فاصله وجود دارد؛ اکنون زمان حمایت از بازیکنان است
  • آرتتا: می‌خواهیم مقابل بایرن تاریخ‌سازی کنیم
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!
  • عربستانی‌ها آینده دخیا را نجات می‌دهند
  • رضایت از سرمربی برزیلی؛ پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست
  • باشگاه پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست