Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از شیوع ویروس کرونا در کشور کلمبیا، سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور درخواست کاهش دستمزد خود، کادر فنی و همچنین بازیکنان را ارائه کرد.

طرفداری- از آن جایی که ویروس کرونا در کشور کلمبیا شیوع یافته و باعث لغو فعالیت های ورزشی آن ها از جمله فوتبال شده است، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی کلمبیا پیشنهادی مبنی بر کاهش دستمزد خود و بازیکنان تیم ملی کلمبیا را به فدراسیون فوتبال این کشور ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش نشریه آبولا پرتغال، رامون خسرون، رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا ابتدا با تصمیم کی روش مخالفت کرد اما در نهایت پیشنهاد او را پذیرفت و از او بابت این کار شایسته تقدیر و تشکر کرد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۳۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا فراری در جذب همیلتون اشتباه کرده است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، فصل جدید فرمول یک تفاوت چندانی با فصل قبل ندارد. ردبول اتریش همچنان در این مسابقات یکه‌تاز است و پشت سر این تیم همان سه تیم همیشگی برای کسب مقام دوم مبارزه می‌کنند؛ با این حال، چند پدیده واقعاٌ جالب وجود دارد که فصل جاری فرمول یک را متمایز می‌کند.

اول از همه؛ ما در مورد فرم غیرقابل قبول لوئیس همیلتون صحبت می‌کنیم که به طور کلی با عملکرد خیره کننده کارلوس ساینس، راننده‌ فراری ایتالیا که فصل آینده باید جایش را به همیلتون بدهد، در تضاد است. آیا اسکودریا با شرط‌بندی روی یک ستاره مسن‌تر و کنار گذاشتن ساینس چشمگیر در اینجا و اکنون اشتباه کرد؟ در شرایط نه چندان مساعد، همیلتون ضعیف‌تر از هم‌تیمی خود به نظر می‌رسد.

در سال 2022، همیلتون در یک شوک جدی قرار گرفت؛ تقریباً برای اولین بار در دوران حرفه‌ای، از مبارزه واقعی برای پیروزی بریده بود. با ظهور یک دوره فنی جدید، مرسدس بنز عقب نشینی کرد و خود را در جایگاه سوم یافت. با قرار گرفتن در شرایط غیرمعمول، قهرمان هفت دوره فرمول یک برابر جورج راسل، تازه وارد تیم که در نیم فصل بسیار مطمئن‌تر از هم‌تیمی خود به نظر می‌رسید تا حدودی خود را باخت.

همیلتون پیش از شروع فصل جدید با فراری ایتالیا قراردادی امضا کرد و فصل آینده با جدایی از مرسدس جایگزین کارلوس ساینس در اسکودریا خواهد شد. در ابتدای فصل 2022، زمانی که فراری شاید قوی‌ترین تیم فرمول یک به حساب می‌آمد، شارل لکلرک هیچ شانسی برای ساینس در دوئل درون تیمی نگذاشت اما در فصولی که اسکودریا دیگر چندان آماده نبود، کارلوس نتایج قابل قبولی نسبت به هم تیمی خود نشان داد: در سال 2021، این راننده اسپانیایی در پایان مسابقات از لکلرک جلوتر بود و در سال 2023 تنها پیروزی تیمش را به ارمغان آورد. در مورد شروع فصل جدید چیزی برای گفتن وجود ندارد: ساینس در سه مسابقه‌ موفق شد بهتر از شارل لکلرک نتیجه بگیرد.

بنابراین، فراری با امضای قرارداد با همیلتون، خود را از تنوع سبک در ترکیب رانندگان محروم و رانندگانی با ویژگی‌های مشابه برای دو فصل آینده برای خود فراهم کرد. اگر اسکودریا واقعاً موفق شود خود را در مبارزه برای عنوان قهرمانی ببرد، چنین ترکیبی ممکن است کارساز باشد، اما اگر نه ... در غیر این صورت، تیم مارانلو به وضوح راننده ستاره‌ای مانند ساینس را از دست خواهد داد.

دیگر خبرها

  • آیا فراری در جذب همیلتون اشتباه کرده است
  • تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران
  • نادری، فوتبالیستی که کتاب می‌خواند (عکس)
  • کلمبیا هم خواهان پیوستن به «بریکس» است
  • با توجه به لغو پروازها به دلیل بسته بودن فرودگاه دبی/فرنگی کاران کشورمان تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند
  • شکایت مربی مشهور بعد از اخراج از تیم ملی!
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • استانداردترین روش‌های غریق نجات توسط ناجیان استفاده می شود
  • صندوق ذخیره فرهنگیان بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری است
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در جشنواره کلمبیایی