Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه نشریه "تایمز او ایندیا"، پمپئو در یک کنفرانس خبری ویدیویی به خبرنگاران گفت: ما (آمریکا و هند) همچنان در مورد مسایل بزرگ‌ از جمله منطقه آزاد هند و اقیانوسیه، چالش چین و تجارت گفت وگو می‌کنیم. 
وی افزود: ما به زنجیره‌های تامین کالا توجه می‌کنیم و می‌خواهیم زنجیره‌های تامین کالا که برای امنیت دو کشور اهمیت دارند و هر دو کشور به آن‌ها دسترسی دارند را با یکدیگر ادغام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وزیر امور خارجه آمریکا ضمن دفاع از تصمیم ترامپ رییس جمهوری کشورش در قطع کمک‌های مالی به سازمان جهانی بهداشت گفت: سازمان‌های جهانی باید در راستای اصولی که بر مبنای آن‌ها تشکیل شده‌اند فعالیت کنند. ما فکر می‌کنیم که سازمان جهانی بهداشت در راستای ارزش‌های خود حرکت نکرده است. 
کمک ۵.۹ میلیون دلاری آمریکا به هند برای مقابله با کرونا 
وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که این کشور یک کمک مالی ۵.۹  میلیون دلاری برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و همچنین درمان افراد مبتلا به کشور هند ارائه داده است. 
وزارت خارجه آمریکا در بیانیه خود افزوده که این مقدار به مجموع ۲.۸ میلیارد دلار (۱.۴ میلیارد دلار در بخش سلامت) کمک مالی آمریکا به هند در ۲۰ سال گذشته اضافه می‌شود. 
بر اساس آمار وزارت بهداشت هند، تعداد مبتلایان به کرونا در این کشور تا پایان روز پنجشنبه از مرز ۱۳ هزار نفر عبور کرد، در حالی که ۴۲۰ نفر نیز در این کشور جان خود را از دست داده‌اند. 
در منطقه جنوب آسیا کمک‌های مالی آمریکا برای مقابله با کرونا به کشورهایی چون افغانستان (۱۸ میلیون دلار) ، بنگلادش (۹.۶ میلیون دلار) ، بوتان (۵۰۰ هزار دلار) ، نپال (۱.۸  میلیون دلار) ، پاکستان (۹.۴ میلیون دلار) و سریلانکا (۱.۳ میلیون دلار) اختصاص یافته است.

برچسب‌ها هند ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا سازمان جهانی بهداشت پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هند ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا سازمان جهانی بهداشت هند ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا سازمان جهانی بهداشت میلیون دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۳۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۱ درصد کاهش به ۲۳۱۹ دلار و ۵۰ سنت رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، قیمت طلا که در روز سه‌شنبه به پایین‌ترین رقم طی دو هفته گذشته رسیده بود، حالا به دنبال آرام شدن ترس از تنش‌ها در خاورمیانه تقریباً ثابت شده است. سرمایه‌گذاران منتظر اطلاعات اقتصادی آمریکا هستند که سیاست نرخ بهره این کشور را مشخص کند.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.11 درصد کاهش به 2319 دلار و 50 سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک کاهش 0.47 درصدی به 2331 دلار رسیده است.
حملات رژیم صهیونیستی به غزه تشدید شده، اما بنظر می‌رسد با فروکش کردن ترس از گسترده شدن درگیری‌ها، تمایل به ریسک پذیری در بازارهای مالی افزایش یافته است.

قیمت جهانی طلا امروز 1403/02/04

این بدان معناست که تقاضا برای خرید طلا که معمولاً از آن به عنوان یک پشتوانه ایمن در زمان مخاطرات ژئوپلیتیکی یاد می‌شود کاهش یافته است.
بازار همچنین در حال بررسی شرایط اقتصاد آمریکاست. اطلاعات تورم و بیانیه‌های فدرال رزرو این کشور نشان می‌دهد نرخ بهره احتمالاً در ماه ژوئن پایین نمی‌آید.
چندین تن از مقامات فدرال رزرو آمریکا اعلام کرده‌اند که هیچ فوریتی برای پایین آوردن نرخ بهره وجود ندارد. بدین ترتیب تقاضا برای طلا به عنوان یک سرمایه غیر سود کاهش می‌یابد. تاجران حالا انتظار دارند اولین کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سپتامبر اتفاق بیفتد.
بازار همچنین منتظر اطلاعات تولید ناخالص داخلی آمریکا و شاخص هزینه‌کرد مصرف شخصی در این کشور است که قرار است در روزهای پنجشنبه و جمعه منتشر شده و سرنخ‌های بیشتری در مورد سلامت اقتصاد آمریکا و زمان کاهش نرخ بهره ارائه دهد.
در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با 0.26 درصد کاهش به 27 دلار و 57 سنت رسید و پلاتین با یک افزایش 0.32 درصدی 915 دلار و 52 سنت معامله می‌شود.
انتهای پیام/45

دیگر خبرها

  • قیمت جهانی طلا؛ ۲۳۱۹ دلار
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • کاهش قیمت جهانی طلا ادامه دارد
  • «تتر» جایگزین دلار می شود؟
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • همشهری:چین و امریکا ۱۵۰۰ میلیارد دلار رابطه مالی دارند، هیچ روز مشترک کاری هم ندارند، پس دنبال تعطیلی شنبه نباشید /۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند
  • قیمت جهانی نفت / برنت ۸۶ دلار و ۶۲ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ |برنت ۸۶ دلار و ۶۲ سنت شد