Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان کلینیک تخصصی دندانپزشکی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان تنها کلینیک منتخب دانشگاه علوم پزشکی در درمان بیماران دهان و دندان در شرایط کرونا شناخته شد.

به گزارش ایسنا، با توجه به شرایط بهداشتی موجود ناشی از کرونا ویروس و تعطیلی مطب‌های دندان پزشکی و الزام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر انجام خدمات دندانپزشکی منحصرا توسط کلینیک‌های منتخب دانشگاههای پزشکی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ، کلینیک تخصصی دندان پزشکی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان با توجه به برخورداری از تجهیزات کامل و انجام کلیه خدمات از صفر تا صد ، توسط دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به عنوان تنها کلینیک منتخب این دانشگاه در درمان بیماران اورژانسی دهان و دندان انتخاب گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دکتر تاجری رییس جهاددانشگاهی استان گفت: ماهیت جهاددانشگاهی مجاهدت در شرایط سخت و جهادگرانش نیز فرزند ضرورتند و با عنایت به اینکه در شرایط بهداشتی موجود امکان درمان بیماران در مطبهای خصوصی و سایر کلینیکهای سطح شهر وجود ندارد  و تعداد اینگونه بیماران نیز زیاد است  و  بر اساس نظر سازمان جهانی  بهداشت و وزارت بهداشت حوزه دندانپزشکی پر ریسکترین و پر خطرترین حرفه در درگیری با کرونا ویروس است جهاددانشگاهی استان در شرایط حساس کنونی به کمک مردم آمده تا بخشی از درد و رنجهای حاصله آنان را که در نتیجه کرونا حادث شده بکاهد. 

وی ادامه داد: بر این اساس روزانه دهها پزشک متخصص و عمومی فعالیت درمانی خود را در شرایط کرونایی موجود با لحاظ نمودن همه پروتکل ها با نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از شنبه آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی سيستان و بلوچستان دندانپزشكي سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۳۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج

دکتر شهرام صیادی رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز در این آیین گفت: عملیات ساخت این کلینیک با مشارکت بنیادخیریه پورکاشانی از سال ۹۷ با زیر بنای سه هزار متر مربع در چهار طبقه آغاز شد.

وی ادامه داد: بنیاد مذکور ۲ هزارو۷۰۰ میلیارد ریال و دانشگاه علوم پزشکی البرز یک هزارو۵۰۰ میلیارد ریال برای ساخت وتجهیز این مجموعه هزینه کرده اند.

صیادی افزود: این کلینیک درمانی دارای بخش های اطفال، داخلی، عفونی، قلب، دندانپزشکی، ارتوپدی، زنان و تغذیه است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز خاطر نشان کرد: مرکز درمان اعتیاد بیمارستان امام حسین (ع) امروز نیز افتتاح و به بهره برداری رسید.

صیادی حضور و نقش خیرین در بخش سلامت و اعتلا بهداشت و درمان استان را پررنگ و اثرگذار دانست و بر مردمی سازی سلامت در تمام بخش ها تاکید کرد .

محمد شهر با ۱۷۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کرج قرار دارد

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899208

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد