Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@17:36:31 GMT

بهسازی طرح هادی در 30 روستای شهرستان اردستان

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۴۵۸۵

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید ایمان فتوحی اظهارکرد: طرح هادی در 23 روستای شهرستان شامل عملیات زیرسازی در 10 روستا، جدول گذاری و کانیو در 6 روستا، اجرای سنگ فرش در 2 روستا و اجرای آسفالت معابر 18روستا، مطالعه و بازنگری طرح هادی در 7 روستا اجرا شده است.

 وی افزود: جهت اجرای این طرح ها اعتباری بالغ بر 38 میلیارد ریال از محل منابع ملی، تملک دارایی، قیر با کمک نماینده و اعتبارات داخلی بنیاد مسکن هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتوحی به پرداخت 556 فقره تسهیلات قرض الحسنه و بلاعوض به مبلغ 94 میلیارد ریال شامل تسهیلات ویژه مسکن روستایی، ساخت منزل و تعمیر واحدهای خسارت دیده از حوادت اشاره کرد و تصریح کرد: همچنین 244 جلد سند شهری و 142 جلد سند برای منازل 30 روستای شهرستان صادر شده است.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردستان خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن ملزم به تهیه و اجرای طرح هادی در روستاهای بالای 20 خانوار است که در این راستا برای 61 روستای بالای 20 خانوار تهیه و اجرای طرح هادی صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: با پی گیری های مسئولین برای 27روستای زیر 20 خانوار نیز تهیه و اجرای طرح هادی انجام شده و پوشش طرح هادی در شهرستان اردستان 128درصد با جمعیتی بالغ بر 13هزار نفر است.

فتوحی از تملک 37هکتار زمین در 4 روستای شهرستان جهت احداث منزل مسکونی خبر داد و تصریح کرد: 54فقره زمین در 13روستای شهرستان جهت احداث منزل واگذار شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 33درصد جمعیت شهرستان را روستائیان تشکیل می‌دهند و در این راستا باید به همین میزان شاهد اختصاص منابع برای روستائیان باشیم، گفت: در حال حاضر 28 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارای، منابع در اختیار نماینده و منابع ملی بنیاد مسکن، اختصاص داده شده که جهت بهسازی و مطالعه 35 روستا شامل تهیه طرح هادی در 12 روستا، بهسازی 9 روستا، بازنگری طرح هادی در 10روستا، اجرای اسفالت معابر در 8 روستا و ایمن سازی مسیل در 2 روستا هزینه خواهد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی جدول فرش مسکن تسهیلات قرض الحسنه روستای شهرستان طرح هادی بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۴۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان

بارش باران که از عصر گذشته در گلستان آغاز شده بود علاوه بر متوقف کردن قطار مسافربری با ۲۷۰ مسافر، اب‌گرفتگی معابر شهری و روستای به چند پل روستایی در مناطق شرقی این استان خسارت زد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، با ورود سامانه سرد بارشی از عصر روز سه‌شنبه به گلستان بارش باران در مناطق غربی این استان آغاز و سپس همه گستره گلستان را فرا گرفت. بارش‌های بهاری در منطقه شیرآباد رامیان به رکورد بالای ۱۰۰ میلیمتر رسید. بارندگی‌ها تردد در معابر و خیابان‌های شهر‌ها و روستا‌ها گلستان را با مشکلاتی مواجه و خساراتی به برخی زیرساخت‌های این استان از جمله در حوزه راه‌های ارتباطی وارد کرد.

چند پل در محدوده شهرستان کلاله، گالیکش، مینودشت، علی آبادکتول، بندرترکمن و بندرگز دچار آبگرفتگی شد. آمد و شد در برخی روستا‌ها را به صورت موقت مسدود شد که عوامل راهداری در حال بازگشایی مسیر هستند.

راه‌ها و پل‌های مواصلاتی روستا‌های براین شهرستان مینودشت، روستای سیدکلاته شهرستان رامیان، روستای بایلر شهرستان گالیکش، روستای اوقچی شهرستان کلاله، روستای آق بند شهرستان گنبدکاووس و روستای خمرآباد شهرستان بندرترکمن دچار گرفتگی شد.

صبح امروز مسیر ریلی در غرب بندرترکمن دچار آبگرفتگی شد که با هدف جلوگیری از حادثه احتمالی قطار مسافربری تهران به مقصد گرگان که شب گذشته از تهران به سمت گرگان حرکت کرده بود؛ صبح امروز در حوزه ریلی شهرستان بندرگز متوقف شد و ۲۷۰مسافر آن با مینی بوس و اتوبوس به گرگان و بندرترکمن منتقل شدند.

همچنین در محور کوهستانی توسکستان گرگان به شاهرود، در مسیر"چالچالیان بارش برف به ثبت رسید که تردد در این محور را ملزوم به داشتن زنجیر چرخ کرد. به گزارش مدیر کل هواشناسی گلستان این سامانه ناپایدار عصر امروز از شرق گلستان خارج می‌شود.

دیگر خبرها

  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • ضرورت تامین اعتبار برای کاوش‌های باستان شناسی حیله ور
  • ضرورت تامین اعتبار برای کاوش‌های باستان شناسی در روستای حیله ور
  • طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد
  • وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • تاکید برلزوم مطالعه و احیای روستای مدفون کندوان
  • بازنگری طرح هادی ۸ روستای آستارا در دستور کار قرار دارد
  • بازنگری ۲۷۴ روستا در چهارمحال و بختیاری در طرح هادی