Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@09:08:55 GMT

واکنش کلوپ به عکس های لو رفته در گروه واتس اپی

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۴۸۱۱

واکنش کلوپ به عکس های لو رفته در گروه واتس اپی

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در این روزهای قرنطینه روزگاری جالبی را سپری می کند.

شیوع ویروس کرونا باعث شد عوامل فوتبال از بازیکنان تا کادر فنی روی به سرگرمی های جدیدی بیاورند و هر روز اخبار جالبی در این خصوص منتشر می شود. یورگن کلوپ مدعی شد در این مدت غذا درست کردن یاد گرفته و برنامه هفته بعدش فرا گرفتن نحوه کروات زدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یورگن کلوپ در گفت و گو با تلویزیون باشگاه لیورپول گفت: "در حال حاضر شرایط خوب نیست، اما این اوضاع به من فرصت داده تا کارهای زیاد و مختلفی انجام دهم. من در این دوره چیزهای جدید زیادی آموخته ام. من مسئول ظرف شستن و استفاده از ماشین ظرف شویی هستم که کار جالبی است، من حالا استاد استفاده از این دستگاه کوچک هستم و اولین بار املت هم درست کرده ام.

تخم مرغ هم زده ای که درست کردم بسیار خوب بود و تحت تاثیر قرار گرفتم، اما فرصت برای درست کردن آن برای یک بار دیگر نداشتم. حالا 52 ساله هستم اما نمی توانم کراوات ببندم، چالش هفته آینده این است که یاد بگیریم کراوات بستن یاد بگیرم.

آن یکی پسرم من با ما در اینجا است. وقتی قرنطینه شروع شد، او اینجا بود، بنابراین هنوز مانده و هر شب یکی از ما مسئولیت فیلم گذاشتن را بر عهده دارد. ما بارها Downton Abbey (یک مجموعه تلویزیونی تاریخی بریتانیایی) تماشا کرده ایم. من در گذشته آثار مارول را تماشا نکرده بودم، اما مرد آهنین و فیلم هایی از این دست را دیده بودم که اتفاقا از دیدن آن لذت بردم، لازم نیست برای تماشای این آثار خیلی تمرکز کنید.

ما یک گروه با همکلاسی هایم در واتس اپ داریم و از آنجا که من هیچ عکسی اینجا ندارم و همه آنها در خانه مادرم هستند، من هرگز در مورد گرفتن آنها فکر نکرده بودم. اما پسر عمویم که در کلاس من بود، شروع به ارسال عکس هایی از دوران کودکی ام کرد و سپس من از همکلاسی هایم پرسیدم که آیا عکس دیگری دارند یا نه که در ادامه آنها دیوانه وار عکس فرستادند.

صادقانه یک روز فوق العاده داشتم. من خیلی زیاد می خندیدم ، خیلی از خاطرات خوب برایم زنده شد و حالا خوشحالم که این همه عکس از گذشته دارم. من در جوانی عجیب و غریب به نظر می رسیدم. این برای بعضی ها خیلی خنده دار خواهد بود، در این شرایط سخت اگر مردم بخندند من خوشحال می شوم و مشکلی نیست."/ ورزش سه

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۴۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید

واتس‌اپ در تازه‌ترین نسخه بتای خود، دو قابلیت مهم را اضافه کرده است؛ به اشتراک‌گذاری فایل‌ها بدون نیاز به اینترنت و دیگری، افزودن یادداشت به مخاطبین.   به گزارش زومیت، واتس‌اپ قرار است میزبان چند ویژگی کاربردی جدید شود. یکی از این ویژگی‌های جدید به کاربران امکان می‌دهد تا فایل‌ها را از طریق شبکهٔ محلی به اشتراک بگذارند و قابلیت مهم دیگر، امکان اضافه کردن یادداشت به مخاطبین خواهد بود.   پیش‌تر اطلاعاتی دربارهٔ به اشتراک‌گذاری فایل‌ها از طریق شبکهٔ محلی منتشر شده بود و اسکرین‌شات‌های جدیدی که از صفحهٔ نصب اپلیکیشن واتس‌اپ منتشر شده، نشان می‌دهند که کاربران برای فعال کردن این قابلیت نیاز به چه مجوزهایی دارند.   تصاویر منتشرشده از نسخهٔ بتای ۲٫۲۴٫۹٫۲۲ در سیستم‌عامل اندروید نشان می‌دهند که واتس‌اپ در حال ایجاد روش جدیدی برای به اشتراک‌گذاری عکس‌ها، فیلم‌ها، اسناد و سایر فایل‌ها با کاربرانی است که در فاصلهٔ نزدیک قرار دارند. در این روش نیازی به شبکهٔ موبایل و اینترنت نخواهد بود.       برای استفاده از قابلیت جدید، کاربران باید مجوز را به واتس‌اپ بدهند و هر وقت بخواهند، می‌توانند این مجوزها را لغو کنند. اشتراک‌گذاری فایل‌ها مانند پیام‌های واتس‌اپ بر پایهٔ سیستم رمزنگاری سرتاسری (End-to-End Encryption) است و شماره‌های تلفن در طول فرایند به‌اشتراک‌گذاری پنهان می‌مانند. یادداشت اختصاصی واتس‌اپ هم‌چنین قصد دارد قابلیتی ایجاد کند که به کمک آن، کاربران بتوانند یادداشت‌هایی را به مخاطبین خود اضافه کنند. نسخهٔ بتای واتس‌اپ یادداشت‌ها را در صفحهٔ مخاطبین فعال می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد تا اطلاعات مفیدی را در مورد مخاطب اضافه کنند.   یادداشت‌ها تنها برای کاربری که آن‌ها را نوشته است، قابل‌مشاهده است و برای مخاطب نمایش داده نمی‌شوند. قابلیت یادداشت‌ها تنها برای اپلیکیشن موبایلی واتس‌اپ نخواهد بود و در دسترس کاربران نسخهٔ وب نیز قرار خواهد گرفت.   ویژگی‌های جدید واتس‌اپ فعلاً در نسخهٔ بتا قرار دارند و هنوز مشخص نیست که آیا وارد نسخهٔ پایدار خواهند شد یا نه؛ بااین‌حال اگر قابلیت‌ها از نظر کاربران مفید باشند، احتمال این وجود دارد که در به‌روزرسانی‌های جدید در دسترس کاربران قرار گیرند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکنش یکی از عمو‌های فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد
  • بروزرسانی بزرگ واتس‌آپ در راه است
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • درخواست موزیلا برای اتخاذ تدابیر واتس‌اپ در انتخابات‌های جهانی
  • دست اسرائیل از آستین واتس‌اَپ بیرون زد/ کشتار کاربران فلسطینی با نقض حریم اطلاعاتی
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • فیلم| همدستی واتس‌اپ با اسرائیل برای کشتار مردم غزه!
  • خون مردم و کودکان غزه بر روی دستان مالک واتس‌اپ
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • دلیل واقعی قطعی مداوم سرویس‌های متا