Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@16:27:56 GMT

بیمارستان امام سجاد ( ع) سیریک به بخش سونوگرافی تجهیز شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۶۴۱۵

بیمارستان امام سجاد ( ع) سیریک به بخش سونوگرافی تجهیز شد

به گزارش خبرنگار مهر، صلاح الدین سفاری صبح شنبه در مراسم افتتاح بخش سونوگرافی بیمارستان سیریک گفت: با همت و حمایت و مشارکت خیرین حوزه سلامت و مساعد دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، بیمارستان این شهرستان به دستگاه سونوگرافی مجهز شد.

سفاری ضمن تقدیر و تشکر از حمایت و پشتیبانی خیرین حوزه سلامت، اظهار کرد: در راستای رفاه حال شهروندان و دسترسی آسان‌تر به خدمات مربوط به سونوگرافی، با همکاری دکتر پاینده خدمات سونوگرافی برای مراجعین در بیمارستان انجام خواهد شد که ساعت پذیریش برای مراجعین در روزهای آتی به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفاری در خصوص ساخت و توسعه فضای فیزیکی بخش اورژانس بیمارستان با مشارکت خیرین، تصریح کرد: با مشارکت خیرین و همکاری دانشگاه علوم پزشکی، فضای فیزیکی بخش اورژانس بیمارستان استاندارد سازی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بخش اورژانس بیمارستان بخاطر محدودیت فیزیکی مشکلاتی در زمینه ارائه خدمات به بیماران دارد که امیدوارم با توسعه این بخش گامی مهم در زمینه ارائه خدمات مطلوب‌تر به بیماران برداریم.

مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان سیریک ضمن تقدیر و تشکر از همراهی فرماندار شهرستان و حمایت خیرین در زمینه ارتقا شاخص‌های بهداشتی درمانی، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز شهرستان به نقاهتگاه جهت نگهداری بیماران مبتلای ترخیص شده از بیمارستان تا بهبودی کامل، نیاز به همکاری و مساعدت خیرین است که امیدوارم با مشارکت‌های بی دریغ خیرین شهرستان بتوانیم در کنار هم در خصوص سلامت شهروندان گام‌های مثبت و مفیدی برداریم.

عباس علیمراد با اشاره به همراهی همیشگی خیرین در ارتقا سلامت شهرستان، افزود: خیرین در توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی شهرستان مشارکت‌هایی خوبی داشتند و اکنون شاهد حمایت‌های این عزیزان در پیشگیری و مبارزه با همه گیری بیماری کرونا در شهرستان هستیم.

در ادامه این آئین، احمد جمالدینی فرماندار شهرستان سیریک با قدردانی از همکاری دکتر پاینده درجهت ارائه خدمات سونوگرافی به شهروندان سیریکی در بیمارستان سیریک، گفت: با پیگیری مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان و ریاست بیمارستان و همچنین با حمایت و مشارکت خیرین که همیشه در زمینه سلامت شهروندان پیش قدم، کارهای خیر و بزرگ بودن، خدمات دیگری در زمینه انجام سونوگرافی به شهروندان ارائه خواهد شد تا مشکلات مردم این شهرستان در زمینه دریافت خدمات سونوگرافی که تاکنون مجبور به مراجعه به شهرستان میناب و بندرعباس بودن مرتفع گردد.

جمالدینی در خصوص اقدامات پیشگیرانه از شیوع بیماری کرونا در شهرستان، افزود: تلاش‌های پرسنل بهداشت و درمان در مبارزه و پیشگیری از بیماری کرونا در شهرستان، مخصوصاً پزشکان، پرستاران و بهورزان که در خط مقدم شناسایی و بیماریابی این بیماری هستند، ستودنی است.

فرماندار شهرستان سیریک با قدردانی از حمایت و همراهی بی منت شهروندان در کنترل و پیشگیری از شیوع این بیماری، تصریح کرد: در کنار شهروندان و خیرین برای ارتقا سلامت شهرستان خواهیم بود و امیدواریم خادمان خوبی برای این مردم باشیم.

شایان ذکر است که برای اولین بار در شهرستان سیریک بیمارستان امام سجاد (ع) این شهرستان به بخش سونوگرافی و با مشارکت علوم پزشکی هرمزگان و خیرین سلامت شهرستان سیریک افتتاح شد که در پایان این آئین از خیرین نیک اندیش و بزرگوار تجلیل شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بهداشت و درمان بهداشتی و درمانی بیمارستان شبکه بهداشت و درمان مشکلات مردم بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهرستان سیریک مشارکت خیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۶۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ در این دیدار که حسین آقاملایی، فرماندار رابر و معاون وی نماینده منتخب را همراهی می کردند، یاسر سلیمانی با اشاره به مشکلات سه شهرستان حوزه انتخابیه اش خواستار رسیدگی به حل مشکلات این مناطق شد.

سلیمانی، در این دیدار گفت: کمبود امکانات بهداشتی در حوزه تامین اجتماعی شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه رنجی برای مردم است که ما برای حل این مشکلات تمام توانمان را خواهیم گذاشت و خواستار پیگیری و حصول نتیجه مطلوب از طرف وزیر محترم می باشیم.

وی افزود: از وزیر درخواست تجهیز درمانگاه بافت و ارتقاء آن به بیمارستان، اتمام پروژه و تجهیز بیمارستان رابر و تجهیز بیمارستان و ساخت درمانگاه در ارزوییه را داریم.

یاسرسلیمانی، با اشاره به پتانسیل های بالقوه و بالفعل موجود در منطقه گفت: هلدینگ های صنعتی و سرمایه گذاری وابسته به شستا و صندوق های بازنشستگی باید نسبت به سرمایه گذاری و اجرای طرح های صنعتی اقدام کنند تا زمینه توسعه و ایجاد اشتغال جوانان را در منطقه فراهم آوریم.

فرماندارشهرستان رابر نیز با اشاره به مشکلات این شهرستان گفت: با توجه به فعالیت شرکت مس درآلو در منطقه کمبود امکانات رفاهی، اجتماعی و درمانی وجود دارد.

در این جلسه صولت فروتن، با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معین سه شهرستان بافت، رابر و ارزوئیه می باشد افزود: با توجه به پیگیری های نماینده منتخب این سه شهرستان دستورات لازم برای پیگیری مشکلات منطقه داده شده است.

وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی افزود: پیگیری اتمام ساختمان و تجهیز بیمارستان رابر، تجهیزدرمانگاه بافت و ارتقاء آن به بیمارستان و تجهیز و ساخت درمانگاه در ارزوییه را در دستور کار سریع وزارتخانه قرار می دهیم.

صولت مرتضوی، همچنین با مطالعه پتانسیل های منطقه و حضور هلدینگ های وابسته نیز موافقت کرد.

در پایان این جلسه مقرر شد وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی جهت رفع مشکلات مردم به شهرستان رابر که زادگاه سردار سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی می باشد سفر کند.

دیگر خبرها

  • توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است
  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • ناوگان اورژانس دیر با کمک خیرین تجهیز می‌شود
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • برپایی کنفرانس آندومتریوز (نابه‌جایی آستر رحم) در بیمارستان امام سجاد(ع)
  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی