Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@13:53:13 GMT

کارگردان نون . خ از توان بازیگران کرمانشاهی شگفت‌زده شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۶۶۱۸

کارگردان نون . خ از توان بازیگران کرمانشاهی شگفت‌زده شد

قبادی که خود هم در چند سکانس سریال نون . خ نقش‌آفرینی کرده است، با اشاره به حضور حداکثری بازیگران کرمانشاهی در این سریال به خبرنگار ایرنا گفت: در استان کرمانشاه بازیگران بسیار توانمندی داریم و حضور در این سریال می‌تواند سکوی پرشی برای آنها باشد و به طور حتم در آینده نزدیک شاهد درخشش این بازیگران در سطح ملی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالهاست مردم کرمانشاه از شنیدن صدای مفاخر موسیقی کرد محروم شده‌اند

وی درخصوص جنبه‌های مثبت و تاثیرگذار سریال نون.خ گفت: در سالهای گذشته این چنین سریال‌ها بیشتر در تهران و شمال کشور ساخته می‌شد اما برای اولین بار است که چنین سریالی در سطح ملی برای معرفی کرمانشاه ساخته شده که توانسته است بخشی از فرهنگ، آداب و رسوم مردم این مرز و بوم را به تصویر بکشد.

قبادی موسیقی را جزء لاینفک زندگی مردم کرمانشاه و غرب کشور دانست و گفت: متاسفانه سالهاست مردم کرمانشاه از شنیدن صدای مفاخر موسیقی کرد محروم شده‌اند اما سریال نون خ این نقیصه را برطرف کرده و در هر قسمت به جزء تیتراژ ، در طول سریال هم مخاطبان از شنیدن صدای خوانندگان نام‌آشنای کرد بهره‌مند و لذت می‌برند.

بازیگر سریال «کرایه‌نشینی»، کارگردان سریال نون خ را فردی بااستعداد، هنرمندی برجسته، شوخ‌طبع، صبور و در عین حال دارای ذهنی هدفمند دانست و گفت: مهمترین پیام این سریال نشان دادن اختلاف طبقاتی و ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه است که سعید آقاخانی این پیام را به خوبی در متن این سریال گنجانده است.

نقدهای مطرح شده در خصوص نون خ ناجوانمردانه و مغرضانه است

قبادی ضمن گلایه از افرادی که بدون پشتوانه کارشناسی این سریال را نقد می‌کنند، گفت: این سریال طنز خدشه‌ای به فرهنگ و لهجه مردم کرمانشاه وارد نکرده است و برای این چنین سریالی با مخاطبان زیاد باید دیالوگ‌ها با یک زبان قابل فهم برای عموم مردم ایران بیان شود.

این بازیگر پیشکسوت کرمانشاهی نقدهای مطرح شده درخصوص این سریال را ناجوانمردانه و مغرضانه دانست و گفت: کسانی می‌توانند این سریال را نقد کنند که خود در زمینه هنر، بازیگری و تئاتر آشنایی کافی را داشته باشند و همچنین اهل مطالعه، فیلم و کتاب باشند تا بتوانند در خصوص نقد یک سریال کمدی همه جنبه‌های آن را در نظر بگیرند.

سانسور در صدا و سیمای مرکز کرمانشاه چیزی از طرح اولیه باقی نمی‌گذارد

قبادی علت کم‌کاری خود در کرمانشاه را فضای سنگین صدا و سیمای مرکز کرمانشاه عنوان کرد و افزود: متاسفانه در ۱۰ سال اخیر اجازه فعالیت به امثال من داده نمی‌شود و بیشتر طرح‌های فیلم و سریال ما طوری سانسور می‌شود که چیزی از آن باقی نمی‌ماند و این در حالی است که سال های گذشته دست ما برای تولید در کرمانشاه بسیار بازتر  بود و برای مخاطبان کارهای ارزشمندی مانند کرایه‌نشینی تولید کردیم.

وی درخصوص نوع دعوت و همکاری با سریال نون خ گفت: از فیلمبرداری این سریال اطلاعی نداشتم و متاسفانه نهادهای معرفی‌کننده بازیگر من را معرفی نکرده بودند و خیلی اتفاقی با آقای سعید آقاخانی برخورد کردم و ایشان قول دادند در قسمت‌های بعدی این سریال نقش‌های پررنگ‌تری را بازی می‌کنم و این در حالی است که با خانم پوران درخشنده هم طی مذاکراتی که داشتم قرار شد در آینده با هم همکاری داشته باشیم.

اردشیر قبادی سال ۱۳۳۴ در کرمانشاه متولد شد و در دوران دبیرستان کار تئاتر را آغاز کرد و از سال ۱۳۶۶ به طور حرفه ای وارد تلویزیون شد.

« گل‌مراد، گمان نیکم فلانی، عروسی کوزه، مقصر کیه، خر من از کرگی دم نداشت، عیدانه، دردسرهای مدیر مدرسه، خوم درسه کم و ... » بخشی از فعالیت‌های این هنرمند کرمانشاهی است و مجموعه « سیرتا پیاز» هم آخرین اثر این بازیگر است که در نوروز ۹۹ هم پخش شد.

اما به طور حتم مهمترین و ماندگارترین اثر قبادی سریال کرایه‌نشینی است که خاطره آن از ذهن مخاطبان کرمانشاهی پاک نمی‌شود.   

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا پوران درخشنده ذهن مدرسه مردم ایران ناهنجاری بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مردم کرمانشاه سریال نون خ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۶۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران آنلاین دو فیلم سینمایی

دو فیلم سینمایی «کاپیتان» و «ورود و خروج ممنوع» اکران آنلاین خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، اکران آنلاین (بر خط) فیلم سینمایی «کاپیتان»، دومین ساخته محمد حمزه‌ای از محصولات بنیاد سینمایی فارابی در شبکه فیلیمو آغاز شد.

«کاپیتان» روایتگر قصه دو پسر بچه به نام عیسی و علی  است که رؤیای فوتبالیست شدن دارند و در بخش کودکان سرطانی یک بیمارستان بستری هستند. آن دو تصمیم گرفته‌اند قبل از آخرین عمل سنگین علی، دور از چشم پزشکان و پرستاران به رویای خود دست یابند.

«کاپیتان» که در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به نمایش درآمد، فیلمی در گونه کودک و نوجوان است که از مضمون امید و گذشت بهره می‌برد و پاسداشت مقام پرستار و ادای دینی به کودکان سرطانی است.

پانته‌آ پناهی‌ها، پژمان بازغی، امیرحسین بیات، بهار نوحیان، ارغوان شعبانی، شایان دارمی پور، پرهام غلاملو بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند و سید صابر امامی تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته است.

این فیلم ا تاکنون در چند جشنواره‌ مختلف سینمایی خارج از کشور حضور داشته است.

همچنین «ورود و خروج ممنوع» دیگر فیلم سینمایی است که اکران آنلاین آن از فرداپنجشنبه 9 فروردین 1403 در فیلم‌نت آغاز می‌شود.

این فیلم داستان یک روحانی است که بر اثر اتفاقاتی وارد یک زندان می‌شود. او در برخورد با زندانیان متوجه نحوه رفتار آنها شده و به چالش‌های فراوانی کشیده می‌شود.

فیلم «ورود و خروج ممنوع» اثری کمدی به نویسندگی و کارگردانی امید آقایی جلیانی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته ساخته شده در سال 1398 است که از 15 آذر 1402 در سینماهای سراسر کشور اکران شد.

اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، هادی کاظمی، نیوشا ضیغمی، علی صادقی، محمدرضا هدایتی، نعیمه نظام دوست، پوریا پورسرخ، سعید امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، مجتبی شفیعی، نیما شاهرخ‌شاهی، یاسر جعفری، پژواک ایمانی، مرتضی علی  آبادی بازیگران فیلم هستند.

این فیلم با قیمت بلیت 80 هزار تومان در بخش «سینما آنلاین» از ساعت 8 شب فردا 9 فروردین ماه عرضه می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تکواندوکار کرمانشاهی راهی تایلند می شود
  • معنای اسم شخصیت‌های سریال جومونگ به فارسی چیست؟/ عکس
  • جهش تولید از نیازهای اساسی کشور است
  • ۱۷۱۷۶ کرمانشاهی در طرح پیامکی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند
  • اکران آنلاین دو فیلم سینمایی
  • آکادمی گردشگری خوراک در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود
  • سعید راد بستری شد + جزئیات
  • برپایی بازارچه‌های کارآفرینی با ۵ هدف افزایش مشارکت اقتصادی مردم در استان تهران
  • از دکور جذاب «محفل» تا سوژه‌ای که کارشناس برنامه را شگفت زده کرد
  • مسئولان با همه توان از سرمایه‌گذاران حمایت کنند