Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:16:42 GMT

سارقان مسلح در شهرستان امیدیه به دام افتادند

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۶۶۶۱

سارقان مسلح در شهرستان امیدیه به دام افتادند

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ میررضایی جمعه شب در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع ۲ فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه و رایانه در سال های ۹۷ و ۹۸ ، ماموران پلیس با کار اطلاعاتی سه سارق مسلح را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس با تحقیقات تخصصی مخفیگاه سارقان را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی عملیاتی متهمان را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه با اشاره به اینکه با حضور مالباختگان و متهمان صحنه سرقت ها بازسازی شد ، گفت: متهمان به بزه ارتکابی اعتراف کرده و با هماهنگی مرجع قضایی تحقیق برای کشف سایر جرایم احتمالی در حال انجام است.

برچسب‌ها سرقت امیدیه انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت امیدیه انتظامی سرقت امیدیه انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۶۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی حسن حیدری اظهار کرد: به دنبال وقوع سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مأموران پاسگاه آبرومند موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به ارتکاب سرقت اعتراف و در این خصوص مال خر نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حیدری در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6087902

دیگر خبرها

  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه